Wie ligt er nu te chillen op bed dan ?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:58 schreef Heroinjunk het volgende:
Luie flikkers allemaal hier hoor ik wel.
Wie moet er morgen werken dan?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:59 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Wie ligt er nu te chillen op bed dan ?
Wie gaat er morgen sporten dan.quote:
Sorry ik was wegquote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:55 schreef Flitskikker het volgende:
Wanneer is jouw diplomauitreiking, Water?
29 juniquote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:55 schreef Flitskikker het volgende:
Wanneer is jouw diplomauitreiking, Water?
Heb er ook wel zin inquote:
Ik zou niet in pak gaan, maar wel iets netjes.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:13 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Heb er ook wel zin inZou ik in pak gaan?
Ik denk dat het morgen vervelen wordt. Opeens niks te doen enzo. En ook geen feest ofzo
Geen zin om terug te lezen, waar ga je heen dan? Gala? Dan zou ik gewoon in pak gaanquote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:13 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Heb er ook wel zin inZou ik in pak gaan?
Ik denk dat het morgen vervelen wordt. Opeens niks te doen enzo. En ook geen feest ofzo
Haha nee diploma uitreikingquote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:15 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Geen zin om terug te lezen, waar ga je heen dan? Gala? Dan zou ik gewoon in pak gaan
Ik kijk dan eerst maar eens aan wat de rest doet, straks ben ik de enige zonder pak.quote:
Haha. Bij ons is het gewoon in de aula voor een algemene toespraak en vervolgens in een lokaal met de mentorquote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:16 schreef Water123 het volgende:
Ons diploma-uitreiking is in een theaterzaal, leukwordt er een spot op je gericht als je op het podium je handtekening moet zetten
Daarom vroeg ik het ookquote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:17 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik kijk dan eerst maar eens aan wat de rest doet, straks ben ik de enige zonder pak.
Ik hoop dat het bij ons ook zo is, ik wil echt niet voor zo'n volle zaal gaan staanquote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:19 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Haha. Bij ons is het gewoon in de aula voor een algemene toespraak en vervolgens in een lokaal met de mentor
Dus niet allemaal in één zaal? Bij ons mag iedereen zoveel mensen meenemen als ze willen, ik neem 5 mensen meequote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:19 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Haha. Bij ons is het gewoon in de aula voor een algemene toespraak en vervolgens in een lokaal met de mentor
Fun fun funquote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:22 schreef Water123 het volgende:
[..]
Dus niet allemaal in één zaal? Bij ons mag iedereen zoveel mensen meenemen als ze willen, ik neem 5 mensen meeEn dan gaan de mentoren op het podium zitten naast elkaar en op alfabetische volgorde worden de leerlingen naar het podium geroepen en verteld de mentor 3 minuten leuke, grappige en genante dingen over zijn/haar leerling. Met genante foto's op de achtergrond
en daarna krijg je je diploma en moet je handtekening zetten en wordt je gefeliciteerd door de docenten. En dan is de volgende..
Wat officieel zegquote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:22 schreef Water123 het volgende:
[..]
Dus niet allemaal in één zaal? Bij ons mag iedereen zoveel mensen meenemen als ze willen, ik neem 5 mensen meeEn dan gaan de mentoren op het podium zitten naast elkaar en op alfabetische volgorde worden de leerlingen naar het podium geroepen en verteld de mentor 3 minuten leuke, grappige en genante dingen over zijn/haar leerling. Met genante foto's op de achtergrond
en daarna krijg je je diploma en moet je handtekening zetten en wordt je gefeliciteerd door de docenten. En dan is de volgende..
Volle zaal dus, als iedereen 5 mensen meeneemt zijn er meer dan 300 mensen![]()
Ik ook, ik weet niet wat voor genante foto's ik zou krijgen maar ze zullen er vast wel zijnquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |