Yup... Zodra ik iets anders heb gevonden ga ik daar sowieso weg. Anyways, ik ga maar eens flink economie revisen. Moet een 5.8 halen, had voor het examen een 4.8 zonder te leren (mede door 't werkquote:
Met leren wel ja.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:21 schreef Saturos het volgende:
[..]
Yup... Zodra ik iets anders heb gevonden ga ik daar sowieso weg. Anyways, ik ga maar eens flink economie revisen. Moet een 5.8 halen, had voor het examen een 4.8 zonder te leren (mede door 't werk), dus een 5.8 moet wel te doen zijn toch?
Gewoon oefenexamens maken, de dingen doen waar je de fout ben ingegaan en goed uitgeslapen zijn.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:21 schreef Saturos het volgende:
[..]
Yup... Zodra ik iets anders heb gevonden ga ik daar sowieso weg. Anyways, ik ga maar eens flink economie revisen. Moet een 5.8 halen, had voor het examen een 4.8 zonder te leren (mede door 't werk), dus een 5.8 moet wel te doen zijn toch?
Thanks, vooral dat goed uitgerust zijn is idd belangrijk, heeft me veel geholpen bij de andere examens.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:22 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Gewoon oefenexamens maken, de dingen doen waar je de fout ben ingegaan en goed uitgeslapen zijn.
Ik zal voor je duimen.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:24 schreef Saturos het volgende:
[..]
Thanks, vooral dat goed uitgerust zijn is idd belangrijk, heeft me veel geholpen bij de andere examens.
Nja, ik ben weg. Wish me luck
Ik ook nietquote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:28 schreef Water123 het volgende:
[..]
Nee het is éénmalig. Ik ben echt een luilak, ik werk nietJij?
Hetzelfdequote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:34 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Ik ook niet
Ik zou 2 maanden geleden werk zoeken, maar ik heb nog steeds niets gedaan
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:38 schreef samthegreat5 het volgende:
Jezus verdomme christus..
Ik heb vandaag inmiddels al 5/6 keer op de pot gezeten..![]()
Wtf willen m'n darmen van me!?!?Wees blij darmen, jullie zijn ook geslaagd!
Gast ...quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:38 schreef samthegreat5 het volgende:
Ik heb vandaag inmiddels al 5/6 keer op de pot gezeten.., straks ontploft m'n kont nog.![]()
Jonge, ik moet het ergens kwijt. Dit is een uiterst ongewone situatiequote:
Deze beelden berusten hopelijk niet op de waarheid ik wens alle mensen die morgen vroeg de bovenstaande posts lezen een fijn ontbijt toe.!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:38 schreef samthegreat5 het volgende:
Ik heb vandaag inmiddels al 5/6 keer op de pot gezeten.., straks ontploft m'n kont nog.![]()
Wie ligt er nu te chillen op bed dan ?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:58 schreef Heroinjunk het volgende:
Luie flikkers allemaal hier hoor ik wel.
Wie moet er morgen werken dan?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:59 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Wie ligt er nu te chillen op bed dan ?
Wie gaat er morgen sporten dan.quote:
Sorry ik was wegquote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:55 schreef Flitskikker het volgende:
Wanneer is jouw diplomauitreiking, Water?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |