Ik zou zelfs ontslag nemen. Ik heb liever een diplomaquote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:11 schreef Saturos het volgende:
Alright zat er al aan te denken. Beetje bang dat de baas me niet gelooft maar fuck it.
Ik ken het niet. Ik mag niet te laat naar bed vandaag, moet morgenochtend op een markt gaan staan, eten verkopenquote:
Dus je gaat half 4 ofzo slapen?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:13 schreef Water123 het volgende:
[..]
Ik ken het niet. Ik mag niet te laat naar bed vandaag, moet morgenochtend op een markt gaan staan, eten verkopen
Ja, ik heb er ook echt schijt aan op dit moment als ze beginnen te bitchen om me te ontslaan :p. 't Is niet zo dat ik daar goed betaald krijg ofzo, kan binnen de kortste keren weer een nieuw kutbaantje vindenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:12 schreef Water123 het volgende:
[..]
Ik zou zelfs ontslag nemen. Ik heb liever een diploma
Ik ook soort van ja.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:12 schreef Water123 het volgende:
[..]
Ik zou zelfs ontslag nemen. Ik heb liever een diploma
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:16 schreef Joosterd het volgende:
School gaat voor je diploma.. moeten ze maar begrip voor hebben.
Zo'n bedrijf heeft meestal meer oog op winst dan op de persoon zelf. Die kunnen het echt verrekken dat ik slaag/zak, als ik maar m'n werk doequote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:16 schreef Joosterd het volgende:
School gaat voor je diploma.. moeten ze maar begrip voor hebben.
Kut bedrijf dan.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:17 schreef Saturos het volgende:
[..]
Zo'n bedrijf heeft meestal meer oog op winst dan op de persoon zelf. Die kunnen het echt verrekken dat ik slaag/zak, als ik maar m'n werk doe
Yup... Zodra ik iets anders heb gevonden ga ik daar sowieso weg. Anyways, ik ga maar eens flink economie revisen. Moet een 5.8 halen, had voor het examen een 4.8 zonder te leren (mede door 't werkquote:
Met leren wel ja.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:21 schreef Saturos het volgende:
[..]
Yup... Zodra ik iets anders heb gevonden ga ik daar sowieso weg. Anyways, ik ga maar eens flink economie revisen. Moet een 5.8 halen, had voor het examen een 4.8 zonder te leren (mede door 't werk), dus een 5.8 moet wel te doen zijn toch?
Gewoon oefenexamens maken, de dingen doen waar je de fout ben ingegaan en goed uitgeslapen zijn.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:21 schreef Saturos het volgende:
[..]
Yup... Zodra ik iets anders heb gevonden ga ik daar sowieso weg. Anyways, ik ga maar eens flink economie revisen. Moet een 5.8 halen, had voor het examen een 4.8 zonder te leren (mede door 't werk), dus een 5.8 moet wel te doen zijn toch?
Thanks, vooral dat goed uitgerust zijn is idd belangrijk, heeft me veel geholpen bij de andere examens.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:22 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Gewoon oefenexamens maken, de dingen doen waar je de fout ben ingegaan en goed uitgeslapen zijn.
Ik zal voor je duimen.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:24 schreef Saturos het volgende:
[..]
Thanks, vooral dat goed uitgerust zijn is idd belangrijk, heeft me veel geholpen bij de andere examens.
Nja, ik ben weg. Wish me luck
Ik ook nietquote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:28 schreef Water123 het volgende:
[..]
Nee het is éénmalig. Ik ben echt een luilak, ik werk nietJij?
Hetzelfdequote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:34 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Ik ook niet
Ik zou 2 maanden geleden werk zoeken, maar ik heb nog steeds niets gedaan
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:38 schreef samthegreat5 het volgende:
Jezus verdomme christus..
Ik heb vandaag inmiddels al 5/6 keer op de pot gezeten..![]()
Wtf willen m'n darmen van me!?!?Wees blij darmen, jullie zijn ook geslaagd!
Gast ...quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:38 schreef samthegreat5 het volgende:
Ik heb vandaag inmiddels al 5/6 keer op de pot gezeten.., straks ontploft m'n kont nog.![]()
Jonge, ik moet het ergens kwijt. Dit is een uiterst ongewone situatiequote:
Deze beelden berusten hopelijk niet op de waarheid ik wens alle mensen die morgen vroeg de bovenstaande posts lezen een fijn ontbijt toe.!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:38 schreef samthegreat5 het volgende:
Ik heb vandaag inmiddels al 5/6 keer op de pot gezeten.., straks ontploft m'n kont nog.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |