dat was ook je lapoquote:
Gaat. Ik word er alleen moe van dat iedereen me vies aankijkt omdat ik gezakt ben en het raar vinden dat ik niet verdrietig ben ofzo.quote:
hehe FAAL!! hehehequote:
Zeker.quote:
Was ik weer te laatquote:
Ik ben weer terug.quote:
Ach ja.quote:
Vriend van me was ook gezakt, en kwam tijdens de ceiferleijst-uitrijking vrolijk binnengestapt..quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
Gaat. Ik word er alleen moe van dat iedereen me vies aankijkt omdat ik gezakt ben en het raar vinden dat ik niet verdrietig ben ofzo.En dat ik door ga met m'n leven. Daar?
Ga je naar huisquote:
Had ik toch gelijk.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:14 schreef Heroinjunk het volgende:
Nee ik ga geen kapsalon halen, ik ga naar huis.
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:12 schreef xCore het volgende:
[..]
Vriend van me was ook gezakt, en kwam tijdens de ceiferleijst-uitrijking vrolijk binnengestapt..
Iedereen keek 'm raar aan, enigste wat 'ie had te zeggen was dat 'ie volgende jaar veel vrije tijd had en hij sowieso nog een jaar moest wachten voor z'n studie.
Allemaal dik lief en aardig en medeleven tonen natuurlijk.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat zei ik ook tegen m'n mentor. Ze zei dat ze verbaasd was dat ik het goed opnam en toen vroeg ik of ik volgend jaar me weer mocht inschrijven en of ze weer m'n mentor wilde wordenEn ik was -natuurlijk- van harte welkom
Ik vaak genoeg, helaas.quote:
Ik ben dan ook alcoholist.quote:
Ja toch, maar of het gemeend isquote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:16 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Allemaal dik lief en aardig en medeleven tonen natuurlijk.
ZIGGE ZAGGE ZIGGE ZAGGE HELMOND SPORTquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mandy & Lisa
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:21 schreef xCore het volgende:
[..]
ZIGGE ZAGGE ZIGGE ZAGGE HELMOND SPORTNee nee, het is ZIGGE ZAGGE ZIGGE ZAGGE HELLEMOND!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:23 schreef Dastan het volgende:
Waarom heeft iedereen elkander op msn? [ afbeelding ]
Joost is mijn scharrelquote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:23 schreef Dastan het volgende:
Waarom heeft iedereen elkander op msn? [ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |