Ik hetzelfde hoor!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:55 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja, goddank wel
2 5'en, een bende 6'en, twee zevens (of drie) en een 8.
Waarom?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:58 schreef Water123 het volgende:
[..]
Goed hoorBen nu alleen chagrijnig op een vriendin
Morgenavond is er een feestje en ik zou gaan rijden, omdat ik toch niet drink. Kwam zij vandaag zeggen dat zij per se wilde rijden en nu haalt ze iedereen op die met mij zou meerijden. Het is geen probleem dat zij rijdt, maar zij gaat toch altijd drinken en ik vind dat gevaarlijkquote:
Dit. Ik ga ook niks herkansen, heb er geen hol aan.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:58 schreef Water123 het volgende:
[..]
Ik hetzelfde hoor!geslaagd = geslaagd
maakt niet uit hoe
Ik ook niet. Of ik moet een 10 halen, maar dat lukt nooitquote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:00 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dit. Ik ga ook niks herkansen, heb er geen hol aan.
Dan rijd jij terug?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:00 schreef Water123 het volgende:
[..]
Morgenavond is er een feestje en ik zou gaan rijden, omdat ik toch niet drink. Kwam zij vandaag zeggen dat zij per se wilde rijden en nu haalt ze iedereen op die met mij zou meerijden. Het is geen probleem dat zij rijdt, maar zij gaat toch altijd drinken en ik vind dat gevaarlijk
Nee ik ga gewoon met mn eigen auto hoor. De rest zoekt het maar lekker uit als zij teveel op heeft, ik neem ze ook niet mee terugquote:
Dat kan ookquote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:02 schreef Water123 het volgende:
[..]
Nee ik ga gewoon met mn eigen auto hoor. De rest zoekt het maar lekker uit als zij teveel op heeft, ik neem ze ook niet mee terug
Vriendin die gezakt is is langsgeweest.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:04 schreef Water123 het volgende:
Jij nog wat gedaan dan deze prachtige avond?
Hotnews.nl kijkenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:04 schreef Water123 het volgende:
Jij nog wat gedaan dan deze prachtige avond?
Wat lief van je.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:06 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Vriendin die gezakt is is langsgeweest.
Diploma > Werk.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:06 schreef Saturos het volgende:
Woensdag Herkansing economie, maar moet morgen de hele dag werken. Ik ben nog niet begonnen (vandaag pas besloten om economie te herkansen). Werk skippen en leren of gewoon een dagje minder voorbereiden?
Werk skippen en leren. Laatste kans!!!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:06 schreef Saturos het volgende:
Woensdag Herkansing economie, maar moet morgen de hele dag werken. Ik ben nog niet begonnen (vandaag pas besloten om economie te herkansen). Werk skippen en leren of gewoon een dagje minder voorbereiden?
Alright zat er al aan te denken. Beetje bang dat de baas me niet gelooft maar fuck itquote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:07 schreef Water123 het volgende:
[..]
Werk skippen en leren. Laatste kans!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |