Wat een domme mutsen zijn het toch ookquote:Tijgertje en moeder weer opgepakt
Oh Oh Tirol's Tijgertje en haar moeder zijn weer opgepakt voor winkeldiefstal. Het duo werd op heterdaad betrapt in een vestiging van V&D in Leidschendam.
Politie Haaglanden bevestigt dat moeder en dochter zich weer eens niet in konden houden. "Ze hebben kleding meegenomen en zijn voor verhoor meegenomen naar het bureau." Omdat het niet hun eerste winkeldiefstal is, worden ze maandag meteen voorgeleid.
De 24-jarige Tijgertje, die eigenlijk Tatjana Liefhebber heet, en haar moeder (44) waren net op vrije voeten nadat ze op 15 april op heterdaad betrapt waren toen ze zonder te betalen boodschappen wilden doen bij een Albert Heijn in Delft. Ze worden ook verdacht van diefstal bij een kledingzaak in Naaldwijk.
Dat is het andere uiterste.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:10 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
Ik kan er ook lastig om janken. Opsluiten die bende , of een flinke therapie
quote:
Wat is hier in godsnaam leuk aan dan?quote:
Volgens mij kregen de acht "originele" Hagenezen ieder 500 euro per aflevering, waar Tijgertje maar de helft heeft gekregen.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:04 schreef Grunge. het volgende:
Heeft Tijgertje trouwens zo weinig gekregen voor haar deelname? Krijgen ze alleen die vakantie vergoed of zo, dat ze dus eigenlijk uitgebuit worden?
Want ik weet dat er mensen zijn die stelen voor de kick, maar als dat hier ook het geval zou zijn zou het nog pathetischer zijn, zo in de kijker als 'bekende Nederlander'.
Dat die "tiefuskneuzen" van de familie Liefhebber niets leren van de vorige keren en steeds weer de fout ingaan. Het is triest, ja, maar wel zó triest dat het gewoon om te lachen isquote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:39 schreef bas-beest het volgende:
[..]
[..]
Wat is hier in godsnaam leuk aan dan?
Het zijn gewoon twee tiefuskneuzen. Net zoals eigenlijk de gehele cast van Oh Oh Nogwat.
Dat meen je niet.quote:
Nog stééds dus. En eigenlijk ook de enige plek waar ze thuishoort imoquote:Tijgertje blijft voorlopig in cel
AMSTERDAM - Tijgertje van Oh Oh Tirol is de komende 30 dagen nog onder de (cel)pannen.
Het Openbaar Ministerie heeft haar voorarrest verlengd. Tatjana Liefhebber, zoals Tijgertje heet, werd samen met haar moeder een aantal keer opgepakt wegens winkeldiefstal.
De twee hebben de afgelopen maanden al aardig wat tijd achter de tralies doorgebracht. Tijgertje werd ook al aangehouden omdat ze zonder rijbewijs achter het stuur was gekropen.
Bron: Telegraafquote:Tijgertje komt vrij
Tatjana Liefhebber, beter bekend als Tijgertje uit Oh Oh Tirol, is volgende week weer op vrije voeten.
Het Openbaar Ministerie heeft laten weten dat het voorarrest van de brunette niet wordt verlengd. Op 3 augustus mag Tatjana de gevangenis weer verlaten.
Tijgertje werd meerdere malen samen met haar moeder betrapt op winkeldiefstal. Op 8 september zal het tweetal worden voorgeleid voor de rechter.
De moeder van Tatjana is sinds begin juli al vrij.
Vast wel.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:21 schreef Madame_Paon het volgende:
Wedden dat ze voor het eind van het jaar weer vastzit?
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:21 schreef Madame_Paon het volgende:
Wedden dat ze voor het eind van het jaar binnen een maand weer vastzit?
Het is ook niet te gelovenquote:Tijgertje weer de fout in
AMSTERDAM - Voor de vijfde keer in een half jaar tijd is Oh Oh Tirols Tijgertje gearresteerd door de politie.
De Haagse werd ditmaal opgepakt in een supermarkt in Den Haag terwijl ze boodschappen ter waarde van zo'n 55 euro probeerde mee te nemen. Helaas voor Tatjana werd ze betrapt en mocht ze, voor de zoveelste keer, met de politie mee naar het bureau.
Tatjana is pas sinds een paar weken weer op vrije voeten, nadat ze al tijden vastzat voor een eerdere diefstal in juni. Vrijdag zal ze worden voorgeleid.
Oefening baart in Tijgertjes geval overduidelijk géén kunst...
Bron: Telegraaf
Daar had je geen helderziende voor hoeven te zijn.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:21 schreef Madame_Paon het volgende:
Wedden dat ze voor het eind van het jaar weer vastzit?
dit.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:08 schreef Copycat het volgende:
Wat een triest geval is dat. Celstraf helpt niet, laat haar maar in een roze overall de Haagse binnenstad van zwerfafval ontdoen oid. Haalt ze haar quotum niet, wordt ze nog verder gekort op haar bijstand.
Zul je zien dat ze die overall ook gewoon jat als ze klaar is.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:08 schreef Copycat het volgende:
Wat een triest geval is dat. Celstraf helpt niet, laat haar maar in een roze overall de Haagse binnenstad van zwerfafval ontdoen oid. Haalt ze haar quotum niet, wordt ze nog verder gekort op haar bijstand.
Dan denkt ze dat ze een gratis scooter krijgt.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:39 schreef WammesWaggel het volgende:
Volgens haar advocaat zal ze zes tot twaalf maanden moeten gaan brommen
Kleptomane mss ja.quote:Op maandag 29 augustus 2011 04:45 schreef Gaoxing het volgende:
Maar dat is toch geen domheid meer? Daar is toch gewoon iets vreselijk mis?
zal ook wel iets zijn, misschien wel een gevalletje borderline ofzoquote:Op maandag 29 augustus 2011 04:45 schreef Gaoxing het volgende:
Maar dat is toch geen domheid meer? Daar is toch gewoon iets vreselijk mis?
bronquote:Tijgertje weer opgepakt na diefstal
AMSTERDAM - Oh oh het is weer zover. De Haagse stoeipoes Tijgertje, bekend van de serie Oh Oh Tirol, is weer opgepakt voor diefstal.
Een politiewoordvoerster heeft bevestigd dat het om de 24-jarige Haagse gaat. Tijgertje, die eigenlijk Tatjana Liefhebber heet, werd eind september al veroordeeld tot 96 dagen celstraf, een taakstraf van zestig uur een voorwaardelijke celstraf wegens diefstal.
Destijds hoefde ze niet de cel in omdat ze haar straf al in voorarrest had uitgezeten. Wat er nu met het grijpgrage feestbeest gaat gebeuren is onduidelijk.
De 24-jarige Haagse heeft zich het afgelopen jaar verzekerd van het label veelpleegster. Ze werd maar liefst zes keer opgepakt. Ook maakte ze geregeld een familie-uitje van haar roofpraktijken, want haar moeder werd ook al vier keer ingerekend.
Tijgertje, die enkele kledingstukken had gestolen, werd dit keer echter alleen opgepakt. Tijdens haar aanhouding verzette ze zich hevig en schold ze bovendien agenten uit met het scheldwoordenarsenaal dat al eerder op televisie te zien was.
ik las btw verpleegster, denk wat heeft dat er nu mee te makenquote:De 24-jarige Haagse heeft zich het afgelopen jaar verzekerd van het label veelpleegster
Het is echt absurd idd. Dat zo iemand een kind mag opvoeden.quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:04 schreef Copycat het volgende:
Het zal je moeder maar wezen.
Elke keer als dit topic geschopt wordt, heeft dat criminele stuk verdriet weer een nieuwe kerf in d'r stok.
Wat bazel je weer zeg.quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:48 schreef rubje het volgende:
Ze is opgepakt in 020,en die hebben een PvdA burgermeester,jeweetwel die van het harde optreden tegen de Occupy beweging aldaar.
![]()
[ afbeelding ]
Verbaast mij niks dat Tatjana weer vrij rondloopt of een misdaad begaat.( knuffelen en aai over de bol mentaliteit daar in 020 aka de Cohen doctrine
.)
Zo gaat dat in de VS niet eens. Eerder in landen als Thailand.quote:Op vrijdag 11 november 2011 18:29 schreef Specularium het volgende:
Misschien moeten wij ook naar het VS systeem ja.
Onschuldige tieners voor een joint 12 jaar de bak in gooien.
Blijkbaar tast al dat roken en drinken (zie Oh Oh Cherso) de bloedtoevoer naar de hersenen aan. Anders wordt je niet zo achterlijk, dat het elke keer opnieuw weer fout gaat.quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:04 schreef Copycat het volgende:
Het zal je moeder maar wezen.
Elke keer als dit topic geschopt wordt, heeft dat criminele stuk verdriet weer een nieuwe kerf in d'r stok.
Fijn dat je de afgelopen paar jaar bij iedere strafzaak hebt gezeten om dat te constateren.quote:Op vrijdag 11 november 2011 18:31 schreef Madame_Paon het volgende:
In de VS zijn de straffen soms te hoog, maar in Nederland zijn de straffen belachelijk laag.
Iets er tussenin zou het beste zijn.
Jij wel dan?quote:Op zaterdag 12 november 2011 13:55 schreef Deckard het volgende:
[..]
Fijn dat je de afgelopen paar jaar bij iedere strafzaak hebt gezeten om dat te constateren.
Ik kijk veel misdaadprogramma's (de echte, niet de fictieve), dus ik heb wel zo'n idee.quote:Op zaterdag 12 november 2011 13:55 schreef Deckard het volgende:
[..]
Fijn dat je de afgelopen paar jaar bij iedere strafzaak hebt gezeten om dat te constateren.
Wat klets je nou stom? Ze heeft toch gewoon gelijkquote:Op zaterdag 12 november 2011 13:55 schreef Deckard het volgende:
[..]
En inderdaad zijn de straffen hier in Nederland een lachertje.quote:Op zaterdag 12 november 2011 13:55 schreef Deckard het volgende:
[..]
De smeuïge ja.quote:Op zaterdag 12 november 2011 15:05 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik kijk veel misdaadprogramma's (de echte, niet de fictieve), dus ik heb wel zo'n idee.
Rijdenderechterquote:Op vrijdag 18 november 2011 12:28 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
[..]
En inderdaad zijn de straffen hier in Nederland een lachertje.
Luilekkerland voor de criminelen.
Dat we hier nog geen tak van de maffia hebben zitten, is slechts een kwestie van tijd.
Alhoewel... de graaiers in Den Haag & de bedrijventop zijn eigenlijk ook een soort van maffia.
Weet waar ik het over heb, want ik kijk naar het nieuws en naar De Rijdende Rechter.
Meester Frank Visser.
quote:
Klinkt behoorlijk Nederlands allemaal in de oren.quote:Op vrijdag 18 november 2011 15:12 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]![]()
Ik kijk bijna elke dag Zone Reality, Crime & Investigation Network, RTL Crime en Investigation Discovery.
En daar worden dingen gewoon verteld zoals ze zijn.
Voor wie? Zal niet helpen om de criminaliteit omlaag te brengen.quote:Op zaterdag 19 november 2011 12:07 schreef Copycat het volgende:
Moord steeds strenger bestraft
Dat geeft hoop voor de toekomst ...
Bron: Telegraafquote:Tijgertje weer de cel in
Tatjana Liefhebber, beter bekend als Tijgertje, is donderdag opnieuw veroordeeld voor winkeldiefstal. Ze blijft nog drie weken in de cel.
Oh Oh Tirol's Tijgertje werd gepakt toen ze bij een supermarkt shampoo probeerde te stelen. Ze zit sinds begin november al in voorarrest en komt daardoor aan het eind van de maand weer vrij, meldt RTV West.
Eind september werd de Haagse tv-ster veroordeeld tot 96 dagen celstraf, een taakstraf van zestig uur en een voorwaardelijke gevangenisstraf voor diefstal. Destijds hoefde Tijgertje niet achter tralies omdat ze haar straf al in voorarrest had uitgezeten.
wat een enorme kutgrap zeg.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:18 schreef tong80 het volgende:
Taakstraf zal wel het schoonmaken van het tijgerverblijf in Artis worden.
quote:Op donderdag 24 november 2011 22:43 schreef Nielsch het volgende:
Wat een vies kotswijf was dat zeg. Elke ochtend als ze wakker werd: "kankerdekanker, geef me godverdomme een kankersigaret anders kan ik godverdomme voor de kanker niet functioneren..."
Zelf maak je ook nogal smakelijke opmerkingenquote:
Dat zegt Niels toch niet zelf, met dat kanker? Hij quote Tijgertje.quote:Op vrijdag 25 november 2011 04:39 schreef Skaai het volgende:
[..]
[..]
Zelf maak je ook nogal smakelijke opmerkingen
Sorry dat ik haar beledigde.quote:
Ben wel benieuwd waarom ze er uit zijn gezet. Dat doen ze niet zomaarquote:
Nouja, als je je huur een paar maanden niet betaalt, sta je wel zo op straat, gok ik. Dat zal me in ieder geval niet verbazen, als je ziet wat ze eerder al uitgevroten heeft.quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd waarom ze er uit zijn gezet. Dat doen ze niet zomaar
Zoiets zal het idd wel zijn.quote:Op zondag 15 april 2012 13:00 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Nouja, als je je huur een paar maanden niet betaalt, sta je wel zo op straat, gok ik. Dat zal me in ieder geval niet verbazen, als je ziet wat ze eerder al uitgevroten heeft.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |