Rijdenderechterquote:Op vrijdag 18 november 2011 12:28 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
[..]
En inderdaad zijn de straffen hier in Nederland een lachertje.
Luilekkerland voor de criminelen.
Dat we hier nog geen tak van de maffia hebben zitten, is slechts een kwestie van tijd.
Alhoewel... de graaiers in Den Haag & de bedrijventop zijn eigenlijk ook een soort van maffia.
Weet waar ik het over heb, want ik kijk naar het nieuws en naar De Rijdende Rechter.
Meester Frank Visser.
quote:
Klinkt behoorlijk Nederlands allemaal in de oren.quote:Op vrijdag 18 november 2011 15:12 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]![]()
Ik kijk bijna elke dag Zone Reality, Crime & Investigation Network, RTL Crime en Investigation Discovery.
En daar worden dingen gewoon verteld zoals ze zijn.
Voor wie? Zal niet helpen om de criminaliteit omlaag te brengen.quote:Op zaterdag 19 november 2011 12:07 schreef Copycat het volgende:
Moord steeds strenger bestraft
Dat geeft hoop voor de toekomst ...
Bron: Telegraafquote:Tijgertje weer de cel in
Tatjana Liefhebber, beter bekend als Tijgertje, is donderdag opnieuw veroordeeld voor winkeldiefstal. Ze blijft nog drie weken in de cel.
Oh Oh Tirol's Tijgertje werd gepakt toen ze bij een supermarkt shampoo probeerde te stelen. Ze zit sinds begin november al in voorarrest en komt daardoor aan het eind van de maand weer vrij, meldt RTV West.
Eind september werd de Haagse tv-ster veroordeeld tot 96 dagen celstraf, een taakstraf van zestig uur en een voorwaardelijke gevangenisstraf voor diefstal. Destijds hoefde Tijgertje niet achter tralies omdat ze haar straf al in voorarrest had uitgezeten.
wat een enorme kutgrap zeg.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:18 schreef tong80 het volgende:
Taakstraf zal wel het schoonmaken van het tijgerverblijf in Artis worden.
quote:Op donderdag 24 november 2011 22:43 schreef Nielsch het volgende:
Wat een vies kotswijf was dat zeg. Elke ochtend als ze wakker werd: "kankerdekanker, geef me godverdomme een kankersigaret anders kan ik godverdomme voor de kanker niet functioneren..."
Zelf maak je ook nogal smakelijke opmerkingenquote:
Dat zegt Niels toch niet zelf, met dat kanker? Hij quote Tijgertje.quote:Op vrijdag 25 november 2011 04:39 schreef Skaai het volgende:
[..]
[..]
Zelf maak je ook nogal smakelijke opmerkingen
Sorry dat ik haar beledigde.quote:
Ben wel benieuwd waarom ze er uit zijn gezet. Dat doen ze niet zomaarquote:
Nouja, als je je huur een paar maanden niet betaalt, sta je wel zo op straat, gok ik. Dat zal me in ieder geval niet verbazen, als je ziet wat ze eerder al uitgevroten heeft.quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd waarom ze er uit zijn gezet. Dat doen ze niet zomaar
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |