zal ook wel iets zijn, misschien wel een gevalletje borderline ofzoquote:Op maandag 29 augustus 2011 04:45 schreef Gaoxing het volgende:
Maar dat is toch geen domheid meer? Daar is toch gewoon iets vreselijk mis?
bronquote:Tijgertje weer opgepakt na diefstal
AMSTERDAM - Oh oh het is weer zover. De Haagse stoeipoes Tijgertje, bekend van de serie Oh Oh Tirol, is weer opgepakt voor diefstal.
Een politiewoordvoerster heeft bevestigd dat het om de 24-jarige Haagse gaat. Tijgertje, die eigenlijk Tatjana Liefhebber heet, werd eind september al veroordeeld tot 96 dagen celstraf, een taakstraf van zestig uur een voorwaardelijke celstraf wegens diefstal.
Destijds hoefde ze niet de cel in omdat ze haar straf al in voorarrest had uitgezeten. Wat er nu met het grijpgrage feestbeest gaat gebeuren is onduidelijk.
De 24-jarige Haagse heeft zich het afgelopen jaar verzekerd van het label veelpleegster. Ze werd maar liefst zes keer opgepakt. Ook maakte ze geregeld een familie-uitje van haar roofpraktijken, want haar moeder werd ook al vier keer ingerekend.
Tijgertje, die enkele kledingstukken had gestolen, werd dit keer echter alleen opgepakt. Tijdens haar aanhouding verzette ze zich hevig en schold ze bovendien agenten uit met het scheldwoordenarsenaal dat al eerder op televisie te zien was.
ik las btw verpleegster, denk wat heeft dat er nu mee te makenquote:De 24-jarige Haagse heeft zich het afgelopen jaar verzekerd van het label veelpleegster
Het is echt absurd idd. Dat zo iemand een kind mag opvoeden.quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:04 schreef Copycat het volgende:
Het zal je moeder maar wezen.
Elke keer als dit topic geschopt wordt, heeft dat criminele stuk verdriet weer een nieuwe kerf in d'r stok.
Wat bazel je weer zeg.quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:48 schreef rubje het volgende:
Ze is opgepakt in 020,en die hebben een PvdA burgermeester,jeweetwel die van het harde optreden tegen de Occupy beweging aldaar.
![]()
[ afbeelding ]
Verbaast mij niks dat Tatjana weer vrij rondloopt of een misdaad begaat.( knuffelen en aai over de bol mentaliteit daar in 020 aka de Cohen doctrine
.)
Zo gaat dat in de VS niet eens. Eerder in landen als Thailand.quote:Op vrijdag 11 november 2011 18:29 schreef Specularium het volgende:
Misschien moeten wij ook naar het VS systeem ja.
Onschuldige tieners voor een joint 12 jaar de bak in gooien.
Blijkbaar tast al dat roken en drinken (zie Oh Oh Cherso) de bloedtoevoer naar de hersenen aan. Anders wordt je niet zo achterlijk, dat het elke keer opnieuw weer fout gaat.quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:04 schreef Copycat het volgende:
Het zal je moeder maar wezen.
Elke keer als dit topic geschopt wordt, heeft dat criminele stuk verdriet weer een nieuwe kerf in d'r stok.
Fijn dat je de afgelopen paar jaar bij iedere strafzaak hebt gezeten om dat te constateren.quote:Op vrijdag 11 november 2011 18:31 schreef Madame_Paon het volgende:
In de VS zijn de straffen soms te hoog, maar in Nederland zijn de straffen belachelijk laag.
Iets er tussenin zou het beste zijn.
Jij wel dan?quote:Op zaterdag 12 november 2011 13:55 schreef Deckard het volgende:
[..]
Fijn dat je de afgelopen paar jaar bij iedere strafzaak hebt gezeten om dat te constateren.
Ik kijk veel misdaadprogramma's (de echte, niet de fictieve), dus ik heb wel zo'n idee.quote:Op zaterdag 12 november 2011 13:55 schreef Deckard het volgende:
[..]
Fijn dat je de afgelopen paar jaar bij iedere strafzaak hebt gezeten om dat te constateren.
Wat klets je nou stom? Ze heeft toch gewoon gelijkquote:Op zaterdag 12 november 2011 13:55 schreef Deckard het volgende:
[..]
En inderdaad zijn de straffen hier in Nederland een lachertje.quote:Op zaterdag 12 november 2011 13:55 schreef Deckard het volgende:
[..]
De smeuïge ja.quote:Op zaterdag 12 november 2011 15:05 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik kijk veel misdaadprogramma's (de echte, niet de fictieve), dus ik heb wel zo'n idee.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |