Wil het een beetje lukken met de miljonairsblog? Al wat inkomsten?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:40 schreef Razor21 het volgende:
Laatste reacties :
Op vrijdag 17 juni 2011 16:37 schreef dirkjo het volgende:
@razor, is het geen idee om 123domeinen te registreren en dan vervolgens daar al je domeinen te plaatsen die te koop zijn?
Heb ze bij Sedo te koop gezet. Komen toch geen bezoekers op af dus weet niet of dat gaat werken.
Iedereen heeft ook de privacy policy van Google op zijn website staan? Zo niet dan kun je hem bij mij vandaan kopieren. Alleen even mijn URLS in die van je eigen veranderen.
Nee in 10 dagen ongeveer 30 cent. Moet helemaal opnieuw beginnen met opbouwen en bezoekers te krijgen. Zodra ik weer lekker veel bezoekers heb zullen de inkomsten ook gaan komen.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:42 schreef Eierbal het volgende:
[..]
Wil het een beetje lukken met de miljonairsblog? Al wat inkomsten?
Deze layout heeft hij sinds vorige week (3e keer veranderd). Denk gewoon dat hij het niet (meer) voor elkaar krijgt om inkomsten te generen. Die Adsense balk rechts zal ook niet veel opleveren.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:45 schreef JoshuaL het volgende:
Bij DDKIN hebben ze weer een andere layout. Ik blijf er bij dat het nog altijd zonde is dat je het verkocht hebt.
Waarom niet alleen een berekening maken van 200 dagen?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:47 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Deze layout heeft hij sinds vorige week (3e keer veranderd). Denk gewoon dat hij het niet (meer) voor elkaar krijgt om inkomsten te generen. Die Adsense balk rechts zal ook niet veel opleveren.
Zelf heb ik er geen spijt van. Misschien wel een gok geweest maar die 2000 kon ik goed gebruiken. En de inkomsten liepen toch terug laatste 2 weken (5 tot 10 euro per dag).
Wil hij het terug verdienen moet hij minimaal 300 dagen 10 euro per dag verdienen (3000 euro) heeft hij nog 1000 winst ook. Knap als dat gaat lukken.
Ik ga er vanuit dat hij winst wil maken vandaar.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:56 schreef ursel het volgende:
[..]
Waarom niet alleen een berekening maken van 200 dagen?
Gisteren weer bovengemiddled verdient. Vandaag zonder 1 klik toch een centje gekregen
Je bent toch wel redelijk tegelijk met mij gestart? Ik heb op dit moment al 15 euro en een totaal iets van 450 unieke bezoekers (gemiddeld 40 per dag)quote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:46 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Nee in 10 dagen ongeveer 30 cent. Moet helemaal opnieuw beginnen met opbouwen en bezoekers te krijgen. Zodra ik weer lekker veel bezoekers heb zullen de inkomsten ook gaan komen.
Vanaf volgende week ook meer tijd om meer te schrijven deze week niet echt van gekomen.
¤ 15 met 450 unieke bezoekersquote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:49 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Je bent toch wel redelijk tegelijk met mij gestart? Ik heb op dit moment al 15 euro en een totaal iets van 450 unieke bezoekers (gemiddeld 40 per dag)
Inderdaadquote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:01 schreef ToshiArai het volgende:
Wel het voordeel van de kutdag gisteren. Vandaag weer een hoge CPC
Dat dacht ik ook ja, kennelijk had m'n doelgroep wel van klikkenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:01 schreef ToshiArai het volgende:
Wel het voordeel van de kutdag gisteren. Vandaag weer een hoge CPC
[..]
¤ 15 met 450 unieke bezoekersNice!
Het is nog geen vakantie en het is slecht weer, eigenlijk raar.. veel mensen hier klagen, je zou zeggen dat het beter zou moeten worden door het slechte weerquote:Op zondag 19 juni 2011 12:13 schreef Eierbal het volgende:
Poef, lijkt wel alsof half Nederland plotseling is gestopt met internettenOp praktisch al mn sites nog maar 40 procent van de bezoekers van vorige week
Is bij mij ook. Hopen dat het wel bijtrekt binnenkortquote:Op zondag 19 juni 2011 12:13 schreef Eierbal het volgende:
Poef, lijkt wel alsof half Nederland plotseling is gestopt met internettenOp praktisch al mn sites nog maar 40 procent van de bezoekers van vorige week
Mwah, bezoekers hier liggen niet veel lager dan rond zelfde tijd gisteren. CTR ligt wel hoger vandaag (dubbel zo hoog), opvallendquote:Op zondag 19 juni 2011 17:27 schreef dirkjo het volgende:
Op vaderdag zijn niet veel mensen aan het internetten volgens mij. Heb nu nog maar 5 bezoekers gehad in totaal. Gister was het ook niet hoog, ongeveer 20, terwijl dit normaal op de 40 ligt. Klikken doen ze gelukkig wel een beetje
Een bezoekers aantal om jaloers op te zijnquote:Op zondag 19 juni 2011 17:52 schreef Eierbal het volgende:
[ afbeelding ]
De bezoekers van 1 van mn grootste sites, links in de grafiek nog goed voor zo'n 20-30 euro p.d., rechts nog maar 7-10Ben benieuwd of het de hele zomer zo blijft. Geen ramp natuurlijk, blijft een mooi bedrag
Waar kan je zien, tenminste als je met 'waar' bedoelt op welke advertentie blokkenquote:Op zondag 19 juni 2011 17:35 schreef JoshuaL het volgende:
Tot nu toe al een prima dag voor mij. Het blijft me verbazen dat mensen op advertenties klikken, vraag me dan ook altijd af van welke adverteerders de advertenties komen waar het meest op geklikt wordt.
Darn... really sad.quote:Op zondag 19 juni 2011 23:58 schreef Dhaha het volgende:
Ik wou jullie even hier op wijzen: Adsenseproblemen FOK! #3
Alhoewel dat menigeen AdSenser vast al was opgevallen.
vertelquote:Op zondag 19 juni 2011 20:03 schreef icetree83 het volgende:
Ik ben bezig met een nieuw project, ben benieuwd of het gaat lopen.
Leuk altijd die schimmige opmerkingen waar je eigenlijk verder niets aan hebt.quote:
Via rommelvlooienmarkten?quote:Op maandag 20 juni 2011 11:06 schreef ursel het volgende:
[..]
Leuk altijd die schimmige opmerkingen waar je eigenlijk verder niets aan hebt.
Nog maar ¤4,- dan zit ik alweer aan mijn record van vorige maand![]()
Was ik van plan met dat miljonairsblog. Alleen moet ik het hier echt van een bepaalde doelgroep hebben. Valt vies tegen. Zoals mijn vorige weblog daar zoeken mensen gericht op nieuws en rankte ik hoog in Google dus veel bezoekers en veel kliks.quote:Op zondag 19 juni 2011 15:30 schreef Maryn. het volgende:
Lees met interesse de topics door, heb nu paar maanden vakantie voordat ik weer ga studeren dus tijd over.
@Razor21, jij heb je website verkocht (DDKIN) maar is het niet aantrekkelijk om eenzelfde soort website weer te beginnen, met zelfde tactiek alleen een andere domeinnaam?
Dat gericht zoeken op nieuws inderdaad. Geenstijl z'n traffic was dit weekend veel hoger dan normaal door het bericht van die gast die 300 per uur ging. (Las ik in een tweet van brusselmans)quote:Op maandag 20 juni 2011 13:49 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Was ik van plan met dat miljonairsblog. Alleen moet ik het hier echt van een bepaalde doelgroep hebben. Valt vies tegen. Zoals mijn vorige weblog daar zoeken mensen gericht op nieuws en rankte ik hoog in Google dus veel bezoekers en veel kliks.
Denk dat ik deze week toch maar een nieuw weblog erbij neem onder een ander naampje.
Jupquote:Op maandag 20 juni 2011 13:58 schreef Maryn. het volgende:
[..]
Dat gericht zoeken op nieuws inderdaad. Geenstijl z'n traffic was dit weekend veel hoger dan normaal door het bericht van die gast die 300 per uur ging. (Las ik in een tweet van brusselmans)
Klopt dit is het "geheime " recept met nieuws. Alleen in je eentje en combinatie met een full-time baan is dit bijna niet te doen. Gaat echt veel tijd in zitten. En vaak ben je ook net te laat....quote:Op maandag 20 juni 2011 14:10 schreef Eierbal het volgende:
[..]
JupHeb het ook gemerkt.
Nieuws van vandaag zal o.a. wel de schietpartijen in A'dam en Lelystad zijn.
Als je je op zulke dingen richt zul je idd veel bezoekers binnenhalen mits je heel snel bent met het posten
Jep. Bijna onmogelijk om hoog te staan in Google. En je bent uren per dag bezig met het in de gaten houden / posten van nieuws.quote:Op maandag 20 juni 2011 14:16 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Klopt dit is het "geheime " recept met nieuws. Alleen in je eentje en combinatie met een full-time baan is dit bijna niet te doen. Gaat echt veel tijd in zitten. En vaak ben je ook net te laat....
Voor 900 euro per maand extra wil ik het wel doen hoor. Verdiende er lekker mee. Ik ga wel even nadenken.quote:Op maandag 20 juni 2011 14:23 schreef Eierbal het volgende:
[..]
Jep. Bijna onmogelijk om hoog te staan in Google. En je bent uren per dag bezig met het in de gaten houden / posten van nieuws.Kun je net zo goed gaan werken voor die paar tientjes adsense geld
Maar kwam dat niet deels door SecretStory? Ha, wat dat betreft wel iets voor mij. Heb nu nog 2 maanden vakantie en heb voor de rest geen verplichtingen.quote:Op maandag 20 juni 2011 14:47 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Voor 900 euro per maand extra wil ik het wel doen hoor. Verdiende er lekker mee. Ik ga wel even nadenken.
Naast Adsense gebruik ik M4N, Tradetracker, losse affiliate programma's (voor poker bijv) en custom ad sales.quote:Op maandag 20 juni 2011 17:49 schreef Floxcie het volgende:
Ik ben eigenlijk heel erg benieuwd of mensen hier ook andere advertentie netwerken gebruiken? Zo ja, welke?
Nice! Wel trieste gebeurtenisquote:Op maandag 20 juni 2011 18:11 schreef waaromniet1988 het volgende:
Ik heb net in 1 uur tijd, 2000 bezoekers gehad door een nieuwsbericht over Ryan Dunn
Ik heb toen dat net uit was ook al even gekeken, over een paar dagen vergelijken hoeveel belangstelling er wel niet voor is geweest. Maar een nieuwssite is me te veel onderhoudswerk, ik wil wel op vakantie kunnen gaan terwijl de inkomsten nog gewoon binnen blijven komenquote:Op maandag 20 juni 2011 18:11 schreef waaromniet1988 het volgende:
Ik heb net in 1 uur tijd, 2000 bezoekers gehad door een nieuwsbericht over Ryan Dunn
Wat voor website heb je dan?quote:Op maandag 20 juni 2011 18:11 schreef waaromniet1988 het volgende:
Ik gebruik naast Adsense ook nog M4N en Addynamo.quote:Op maandag 20 juni 2011 17:49 schreef Floxcie het volgende:
Ik ben eigenlijk heel erg benieuwd of mensen hier ook andere advertentienetwerken gebruiken? Zo ja, welke?
Netjes, ook maar even kijken naar Ad Dynamo. Heb vooral Engelstalige advertenties nodig.quote:Op maandag 20 juni 2011 18:49 schreef Eierbal het volgende:
[..]
Ik gebruik naast Adsense ook nog M4N en Addynamo.
Die laatste lijkt veel op Adsense, maar is nog erg klein. Heeft ook z'n voordelen: je kunt met ze in contact komen! Wil ik bij adsense nog wel eens zienOok betalen ze sneller (meteen de 1e van de volgende maand) en is de grens veel lager (20 euro). Nadeel van het kleiner zijn is dat er veel minder adverteerders zijn, en je dus minder verdiend dan bij Adsense. Maar het levert wel CPC Nederlandse ads, zie je niet vaak. Inmiddels heb ik met Addynamo al zo'n 100+ euro binnengehaald
Heeft hij jouw content erbij gekregen?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:31 schreef Razor21 het volgende:
Ik zie het...hij heeft de afgelopen 2 weken 90 euro verdiend met Adsense. De reden dat hij hem weg doet is volgens mij een smoes....
Ben benieuwd...
Ja alles heeft hij overgenomen. Zag dat het al terug liep kwa Adsense inkomsten en volgens mij ziet hij dat nu ook in. Maar je weet maar nooit....wat een gek er nu voor gaat geven.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:32 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Heeft hij jouw content erbij gekregen?
Na 20 dagen al in de verkoop?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:43 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Ja alles heeft hij overgenomen. Zag dat het al terug liep kwa Adsense inkomsten en volgens mij ziet hij dat nu ook in. Maar je weet maar nooit....wat een gek er nu voor gaat geven.
serieus?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:47 schreef ursel het volgende:
en 3 nieuwe templates de afgelopen 20 dagen.
Ja klopt inderdaad. Plus de adsense ADS op andere locaties neergezet terwijl het toen goed liep op die locaties.quote:
Vooralsnog is er weinig interesse in.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:24 schreef Geo3kant het volgende:
Koop de sites terug voor 250 euro![]()
Komt toch veel bij kijken, wellicht viel het hem vies tegen.. geen idee.
Dat lijkt zo ik had ook geen comments maar wel 20 reacties in mijn inbox bij Sitedeals.....quote:
Waarvan je er misschien 1 of 2 serieus kunt nemenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:42 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Dat lijkt zo ik had ook geen comments maar wel 20 reacties in mijn inbox bij Sitedeals.....
Dat ben ik met je eens inderdaad, maar als je kijkt wat de inkomsten waren..quote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:40 schreef DjMark het volgende:
90 euro per 2 weken is bijna 200 per maand.
er is dacht ik 2000 betaald voor de site?
10 * maandopbrengst is een hele normale prijs voor een website...
Op Sedo heb ik zelf nog wat staan. Alleen wil het daar niet echt vlotten.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:57 schreef Maryn. het volgende:
Naast SD, waar kijken jullie nog meer op om websites te kopen/verkopen?
Gewoon zwart doen onder 1000.quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:20 schreef JortK het volgende:
Zojuist bij de KvK geweest om informatie te krijgen hoe ik het best mijn inkomsten in een ondernemingsvorm kan stoppen, wat een crap
JortK houdt zijn inkomsten niet onder de 1000, zoveel weet ik dan weer wel.quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:59 schreef Maryn. het volgende:
[..]
Ik deed een aanname dat jij opzoek was naar een geschikte ondernemingsvorm, niet dus?
Dit dus:quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:59 schreef Maryn. het volgende:
[..]
Ik deed een aanname dat jij opzoek was naar een geschikte ondernemingsvorm, niet dus?
quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:06 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
JortK houdt zijn inkomsten niet onder de 1000, zoveel weet ik dan weer wel.
Had ik nog niet gelezen in dit topicquote:Op woensdag 22 juni 2011 16:06 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
JortK houdt zijn inkomsten niet onder de 1000, zoveel weet ik dan weer wel.
Wat plaats je dan zoal op Nujij?quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:37 schreef Razor21 het volgende:
Damn mijn record gaat nu lopen moet het even snel posten. Post nu dagelijks berichten op Nujij die zorgt ook voor erg veel bezoekers. Na weken van 1 cent per dag nu ruim 1 euro per klik!
Elk nieuw artikel hoe meer stemmen op je artikel hoe meer je opvalt. HIer een voorbeeldquote:
Post gewoon eenmalig je site op Nujij met een artikel waar mag je 130km zeker weten dat er mensen op klikken / stemmen. Nooit geschoten is altijd mis.quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:50 schreef dirkjo het volgende:
Hmm klinkt niet verkeerd. Baal er van dat het voor mij weinig nut heeft. Doe veel moeite om nieuw te zoeken, maar laatste tijd niet veel nieuws rond het 130 beleid. Zit er ook over te denken om een second site op te starten, eentje waar wel dagelijks nieuwe content op te vinden is.
That's true. Niet geschoten altijd mis jaquote:Op woensdag 22 juni 2011 19:54 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Post gewoon eenmalig je site op Nujij met een artikel waar mag je 130km zeker weten dat er mensen op klikken / stemmen. Nooit geschoten is altijd mis.
Real life tips en tricks delen, lijkt me leuk.quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:30 schreef Razor21 het volgende:
Het lijkt mij trouwens best weleens een leuk om met de vaste mensen uit deze reeks een Adsense meet te houden ergens?
Weet niet of hier belangstelling voor is en hoe we dit kunnen invullen? Lijkt mij persoonlijk erg leuk. De meeste users kennen elkaar nu wel redelijk goed uit dit topic, dus waarom niet eens een meeting houden.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | <HTML> <HEAD> <TITLE>miljonairsblog.nl</TITLE> </HEAD> <FRAMESET ROWS="*,0"> <FRAME SRC="http://www.miljonairblog.nl/" NORESIZE> <NOFRAMES> Your browser does not support frames. </NOFRAMES> </FRAMESET> </HTML> |
Omdat ik ook miljonairsblog.nl heb.quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:14 schreef Pizzalucht het volgende:
Razor21, waarom is je url http://www.miljonairblog.nl maar staat er Miljonairsblog.nl in het logo?
[ code verwijderd ]
You serious bro?
PM mij anders even wat je precies bedoelt.quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:20 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Ja, maar die "redirect", dat kan toch niet man...
Als je hoofdpagina miljonairblog is zonder de S, moet je niet 'adverteren' in je header met de S versiequote:Op woensdag 22 juni 2011 22:29 schreef Razor21 het volgende:
[..]
PM mij anders even wat je precies bedoelt.
Dat frame op je andere domeinquote:Op woensdag 22 juni 2011 22:29 schreef Razor21 het volgende:
[..]
PM mij anders even wat je precies bedoelt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |