quote:Moet je die Kohl daar eens zien sleuren! Z'n kop schudt op en neer als een jaknikker in de Drentse olievelden!
quote:Cancellara rijdt alsof tie een brommer heeft ingeslikt.
- Maarten Ducrotquote:Die jongen zit om zijn moeder te roepen.
quote:Wat een karaktermens.
-Herbert Dijkstraquote:Waar zit {naam wielrenner}?
Zelfs dat kan soms verkeerd gaan;quote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:25 schreef Madhouse11 het volgende:
Vind het vooral irritant dat ze in bergetappes er wel heel vaak naast zitten met renners die al dan niet gelost zijn. Vaak zien ze dingen ook nog behoorlijk laat. Hopenlijk schuift Boogerd weer aan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:)
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:35 schreef Jac0bus het volgende:
Of dat gebash van Ducrot op het schaatsen als Dijkstra het daar weer eens over heeft
Ik vrees dat Dijkstra nu nog meer reden heeft om "Waar zit menchov? Waar zit menchov? Heb jij Menchov gezien?' te roepen.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:24 schreef groenen het volgende:
Zonder kneus Menchov is Dijkstra hopelijk wat beter te pruimen.
Vertel!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:57 schreef Jac0bus het volgende:
Het nieuwe wielrennen, oortjes
Maar vooral:
Het verhaal van de vader van Voeckler
ik hoop maar dat ie weet dat ie niet mee doet dit jaarquote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:51 schreef wimderon het volgende:
Waar zit Menchov, ik zie Menchov nergens, jij wel Maarten?
Nee hoor, dat zullen Ducrot en Dijkstra wel een stuk of twintig keer doen als Voeckler weer in beeld komtquote:
Ditquote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:53 schreef Mercurial het volgende:
Toppers! Wat heb ik een hekel aan die boys op Eurosport.
Ieder volk krijgt de commentatoren die het verdient.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 10:00 schreef UltraR het volgende:
En die op Sporza dan? Daar kunnen deze twee heren niet bij in de schaduw staan.
"En wat vind gij, Sjo-zeee?"quote:Op zaterdag 18 juni 2011 10:00 schreef UltraR het volgende:
En die op Sporza dan? Daar kunnen deze twee heren niet bij in de schaduw staan.
vooral als er een belg voorop rijd is het geweldig om sporza te kijken..quote:Op zaterdag 18 juni 2011 12:24 schreef flyguy het volgende:
[..]
"En wat vind gij, Sjo-zeee?"
Heerlijk commentaar bij die Belgen
Onze vriend Serge Pauwels....legendarisch idd en een veelbelovend renner die die klap niet meer te boven is gekomen....dit jaar nog anoniemer dan anoniem en mag amper koersdagen maken bij SKY.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 12:30 schreef tdrone het volgende:
[..]
vooral als er een belg voorop rijd is het geweldig om sporza te kijken..
ik herinner me nog een giro etappe een paar jaar geleden waar een belg stalorders kreeg om te wachten op zijn kopman geweldig commentaar daarbij
Zo, idd, maar dat was dan ook met recht 1 van de meest dramatische stalorders ooit. Vanuit winnende positie moeten wachten op Sastre om zijn 7e plek ofzo in het AK te verdedigen.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 12:30 schreef tdrone het volgende:
[..]
vooral als er een belg voorop rijd is het geweldig om sporza te kijken..
ik herinner me nog een giro etappe een paar jaar geleden waar een belg stalorders kreeg om te wachten op zijn kopman geweldig commentaar daarbij
quote:"Kan je even je kop houden, we zitten hier naar een fantastische sport te kijken en jij leutert wat over een mooi klooster."
"Hushovd, die geblokte Noor"quote:
Pernod Ricard schijnt ook terug te verlangen naar de Neel.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:15 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Deze twee laten me altijd weemoedig terugdenken aan het commentaar van Smeets en Nelissen: Vakkundig, to the point, vol humor en betrokken.
Uhu.quote:
quote:Op maandag 20 juni 2011 07:59 schreef Reya het volgende:
Ik stel overigens gemengd Nederlands-Vlaams commentaar voor: Renaat Schotte met Evert ten Napel.
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:35 schreef Jac0bus het volgende:
Wat was trouwens die ene keer dat de Ducrot de koffie van Dijkstra opdronk, of andersom? Staat me zoiets van bij
http://nl.wikiquote.org/wiki/Maarten_Ducrotquote:"Zit je nu mijn koffie op te drinken, lummel?"
Dat was idd een bazenactiequote:Op zaterdag 18 juni 2011 12:30 schreef tdrone het volgende:
[..]
Gelukkig heeft hij een goede vervanger in de vorm van Bauke Mollemaquote:Op maandag 27 juni 2011 20:14 schreef marcodej het volgende:
Nee, de Bond van Zinksnijders heeft al teleurgesteld gereageerd.
Dat was echt humor.quote:
Imho is de mooist rit de rit naar Alpe d'Huez dit jaar. Daar gaat uiteindelijk de beslissing vallen. Of het ook de Koninginnerit genoemd moet worden vraag ik me af, want we hebben ook nog de 18e etappe (de dag ervoor) met 3 HC's erin....quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:13 schreef miep63 het volgende:
[..]
Dat was echt humor.
Ik ben ook wel weer blij met de verslaggeving van Ducrot/Dijkstra, heerlijk dat droge gedoe. En dan even tussendoor Michael Boogerd over de vloer, het zal wel weer bij die Koninginnerit gebeuren, waar dat ook moge zijn dit keer.
Is de 18e etappe waar ze bij de Galibier finishen? Als dat zo is ga ik hier echt voor zitten, die is idd heel mooi.quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:19 schreef kroegtijger het volgende:
[..]
Imho is de mooist rit de rit naar Alpe d'Huez dit jaar. Daar gaat uiteindelijk de beslissing vallen. Of het ook de Koninginnerit genoemd moet worden vraag ik me af, want we hebben ook nog de 18e etappe (de dag ervoor) met 3 HC's erin....
quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:30 schreef miep63 het volgende:
[..]
Is de 18e etappe waar ze bij de Galibier finishen? Als dat zo is ga ik hier echt voor zitten, die is idd heel mooi.
Leuk meisje is dat trouwens.quote:Op woensdag 29 juni 2011 17:21 schreef TLC het volgende:
Hoorde ik dat nou goed vanmiddag op Radio 1 ?? heeft de dochter van Maarten Ducrot haar vader geblokt op FB ?![]()
![]()
Vaak zijn de etappes in het middengebergte nog boeiender omdat niet iedereen tot de helf van de laatste klim zit te wachten wat er gaat gebeuren.quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:19 schreef kroegtijger het volgende:
[..]
Imho is de mooist rit de rit naar Alpe d'Huez dit jaar. Daar gaat uiteindelijk de beslissing vallen. Of het ook de Koninginnerit genoemd moet worden vraag ik me af, want we hebben ook nog de 18e etappe (de dag ervoor) met 3 HC's erin....
Je was me net voorquote:Op woensdag 29 juni 2011 22:02 schreef gebruikersnaam het volgende:
Theo bos noemt onze vrolijke nos vrienden statler en waldorf op twitter
http://now.rabosport.nl/user/theo_bos/view/9963294
ik vind het een prima vergelijking. Moest er ook hard om lachen toen ik het las. En het leukste is nog dat verschillende nederlandstalige renners het retweetenquote:Op woensdag 29 juni 2011 22:03 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Je was me net voor. Mooi dat ze die commentatoren niet zo serieus nemen.
Voor vlakke etappes waarin niets gebeurd zijn Herbert en Ducrot goed te doen.quote:“Als je een slok neemt en je wordt dronken, dan ben je eigenlijk niet dronken, maar te mager.”
Tsja, wat dat betreft heeft iedereen zn voorkeuren natuurlijk. Ik kan ook enorm genieten van een vlakke etappe om te zien of de koplopers het vast kunnen houden of niet. Of een etappe met kasseien kan heel spannend zijn... Het is maar net waar je voorkeuren liggen in dat opzicht.quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:52 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Vaak zijn de etappes in het middengebergte nog boeiender omdat niet iedereen tot de helf van de laatste klim zit te wachten wat er gaat gebeuren.
En "de lange Van Summeren" is ook al langs geweest.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 12:45 schreef Jac0bus het volgende:
Yess ik heb de eerste op mijn bingokaart afgestreeptHet nieuwe wielrennen werd genoemd!
en dan rijdt is geeneens meequote:Op zaterdag 2 juli 2011 14:17 schreef flyguy het volgende:
[..]
En "de lange Van Summeren" is ook al langs geweest.
had die niet teveel gezopen en dat ie toen de verkeerde kant opfietste? of het was een zonnesteek ofzo...quote:Op zaterdag 2 juli 2011 14:46 schreef Falco het volgende:
Wat was er ook al weer met Abdelkader Zaaf?
http://bezemwagen.be/ werkt dacht ik wel gewoonquote:Op zaterdag 2 juli 2011 14:58 schreef Cubeforc3 het volgende:
Erg vervelend dat in het buitenland de NOS streams niet werken; alleen de radio is toegestaan, en Radio TDF is veel te veel onzin met muziek e.d.
Is er een manier om alleen de audio van de NOS te vinden, met proxies werkt de video ook niet
en "de tour wacht op niemand"quote:Op zaterdag 2 juli 2011 12:45 schreef Jac0bus het volgende:
Yess ik heb de eerste op mijn bingokaart afgestreeptHet nieuwe wielrennen werd genoemd!
Ik heb hem niet gehoord, ze hadden het nog wel een tijdje over hem in de laatste 50km, dus ik zat te hopen op dat verhaal. Maar nee.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 14:19 schreef Terreros85 het volgende:
Is de vader van Voeckler al voorbijgekomen?
Vorig jaar hebben ze hem ook al niet meer vernoemd, ze hadden er op internet wat commentaar over gelezen.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:53 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Ik heb hem niet gehoord, ze hadden het nog wel een tijdje over hem in de laatste 50km, dus ik zat te hopen op dat verhaal. Maar nee.
Nee man is toch lachenquote:
wacht maar af tot ze de bergen in gaan. Dan gaat er zeker weten minimaal één achterstevoren op z'n fiets zitten om z'n moeder roepen!quote:Op zondag 3 juli 2011 13:34 schreef frits22 het volgende:
'Hij zit te roepen om zijn moeder' hoorde ik gister niet voorbij komen
quote:Op zondag 3 juli 2011 13:41 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wacht maar af tot ze de bergen in gaan. Dan gaat er zeker weten minimaal één achterstevoren op z'n fiets zitten om z'n moeder roepen!
is inmiddels ook genoemd. rond 15.36u tijdens de ploegentijdritquote:Op zondag 3 juli 2011 13:34 schreef frits22 het volgende:
'Hij zit te roepen om zijn moeder' hoorde ik gister niet voorbij komen
Net een paar minuten geleden weer.quote:Op zondag 3 juli 2011 15:39 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
is inmiddels ook genoemd. rond 15.36u tijdens de ploegentijdrit
Briljant!quote:Op zondag 3 juli 2011 17:00 schreef Kluupkluup het volgende:
De kaboutertjes van Ducrot die je op de rug springen na die moeilijke bocht in de ploegentijdrit
Boogerd zei ook al dat hij serieus moest doen, en terecht.quote:Op zondag 3 juli 2011 17:00 schreef Kluupkluup het volgende:
De kaboutertjes van Ducrot die je op de rug springen na die moeilijke bocht in de ploegentijdrit
Ik mis een koppeltekenquote:Op zondag 3 juli 2011 16:27 schreef donroyco het volgende:
Voor de OP:
[ afbeelding ]
Link: http://i.fokzine.net/upload/090719_134533_herbertmaartentopic.jpg
Hij is dan ook al twee jaar oudquote:
http://nl.wikiquote.org/wiki/Maarten_Ducrotquote:Ronde van Frankrijk 2011
1e Etappe
"Lopen ze hier reclame te maken voor de Vendee, stuur jij ze naar Bordeaux"
Tegen Herbert die bij een beeld van de kustlijn van de Vendee meldt dat in de verte Bordeaux ligt waar vele Nederlanders de vakantie doorbrengen
"Als je het peloton kwijt bent dan ben je de navel van de wereld kwijt"
Over een renner die de verkeerde afslag nam en even het peloton kwijt was
"Hushovd en Gilbert zouden elkaar de kop in moeten slaan, maar zitten nu moppen te tappen"
Over de concurrenten Hushovd en Gilbert die voorin het peloton met elkaar kletsen
"Het peloton is geen leuke plek om rond te rijden nu."
Met nog 40 km te gaan begint het peloton met een inhaalslag.
"Dit is wielrennen, in de slag zitten! Die rotondes zijn in de finale schering en inslag. Ze gaan als een staafmixer door het peleton en Sanchez denkt: Als ik daar nu toch zit kan ik er net zo goed een klap op geven."
2e Etappe
"Riblón met z'n bakkes open."
Riblón geeft vol gas in de ploegentijdrit.
"De klimmer Hushovd is natuurlijk iets minder geschikt voor tijdritten."
Doelend op de bolletjestrui van sprinter Hushovd.
"Dat hadden we nog nooit gezien, Cancellara neergestoken!."
Hoe Cancellera een dag eerder voorbij werd gereden door Gilbert.
"Een goede baanwielrenner kan kusjes geven aan het wiel voor hem."
"Zoals Vanenburg een kratje bier van de lat kan schieten."
Een vergelijking van het baanwielrennen met het voetbal.
"Valt me niet tegen van Lampre."
Lampre komt als 14e van de 14 gestarte ploegen door bij het eerste meetpunt.
"We gaan kijken, dat eerste meetpunt; Misschien dat dat een te grote klap voor je kanis is."
Boogerd: "Jullie hebben de etappe gereden, wat is dit voor een bocht?"
Ducrot: "Dat is een bocht, en daar zitten kaboutertjes in, en die springen meteen op je rug zodra je eruit komt."
Boogerd: "Doe ff serieus."
De bocht voor het eerste meetpunt.
"Heb je zo'n enorme helm op om de luchtweerstand te verminderen, zet je je mond wagenwijd open."
"Die Wiggins laat wel even zien wat met een fiets rijden betekent."
"Er worden hele websites gewijd aan mijn reacties bij valpartijen."
"Greipel zit hier als een slang op z'n fiets"
Over de fiets houding van Greipel.
Dat zal morgen wel komen hè, aangezien hij deze Tour nog geen meter in het geel heeft gereden..quote:Op zondag 3 juli 2011 17:55 schreef Jac0bus het volgende:
Is "Hushovd, de geblokte Noor" nog langskomen nu hij in het geel rijdt?
Ja ik kon het helaas niet zien omdat anderen hier zonodig Wimbledon wilden zien. Dus toen ik na afloop zag dat Hushovd in het geel stond dacht ik dat er vast een opmerking was gekomen in de trend van "En dus zal Hushovd, die geblokte Noor morgen in het geel van start gaan. A demain!".quote:Op zondag 3 juli 2011 17:55 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat zal morgen wel komen hè, aangezien hij deze Tour nog geen meter in het geel heeft gereden..
Heb gevraagd of een mod het plaatje in de OP kan zettenquote:Op zondag 3 juli 2011 16:27 schreef donroyco het volgende:
Voor de OP:
[ afbeelding ]
Link: http://i.fokzine.net/upload/090719_134533_herbertmaartentopic.jpg
Peppi en Kokkiquote:Op zondag 3 juli 2011 17:35 schreef Kluupkluup het volgende:
Herbert: "Tel eens tot 1"
Ducrot: "Één"
Herbert: "Dat komt Evans tekort"
Volgens mij niet wel DE VIKING natuurtlijkquote:Op zondag 3 juli 2011 17:55 schreef Jac0bus het volgende:
Is "Hushovd, de geblokte Noor" nog langskomen nu hij in het geel rijdt?
Ja, maar aan de andere kant ook van die zinloze opmerkingen. Wielrenners die waren gelost en tussen de auto's rijden, en Michael doodleuk: "zo, het is druk hier met al die auto's".quote:Op zondag 3 juli 2011 21:13 schreef Daanus het volgende:
Boogerd maakt het wel een beetje dragelijker. Hij weerlegt al die feitjes die die twee op tafel leggen
Een paar jaar geleden heeft ie met kramp aan de weg gestaan; een paar dagen later won hij een etappe. Een echt karaktermens dus...quote:Op zondag 3 juli 2011 20:01 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Volgens mij niet wel DE VIKING natuurtlijk
En dat alles binnen de 15 seconden.quote:Op maandag 4 juli 2011 19:48 schreef Chiappucci het volgende:
Ze waren weer vrij irritant vandaag in de laatste kilometers.
Bij die val een beetje niks gaan zeggen en dan Bozic, Ventoso![]()
Dan ook nog denken dat Feillu gewonnen heeft en als klapstuk Herbert die in een briljante ingeving opeens denkt dat Dean was ipv Farrar.
Ik zag hem net voorbijkomen in het sportjournaalquote:Op maandag 4 juli 2011 19:48 schreef Chiappucci het volgende:
Ze waren weer vrij irritant vandaag in de laatste kilometers.
Bij die val een beetje niks gaan zeggen en dan Bozic, Ventoso![]()
Dan ook nog denken dat Feillu gewonnen heeft en als klapstuk Herbert die in een briljante ingeving opeens denkt dat Dean was ipv Farrar.
quote:Boogerd: "Er was een klimmetje op 3 kilometer voor de streep, maar dat vond ik niet echt een klim"
Ducrot: "Ja, maar jij bent ook niet echt een maatstaf over wat een klim is"
Slangquote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:10 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Binnen 30 seconden 2 pareltjes van Ducrot:
"Izagirre, die 23-jarige onderbroek."
"Hoogerland zit als een slak op z'n fiets te kronkelen."
"Om eens een ballonnetje op te laten" zeggen wanneer net een hele lading ballonnen de lucht ingaan. Wat een baas is Herbert ookquote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:34 schreef Jac0bus het volgende:
Slang hoorde ik ook ja.
Vanmiddag ook nog Herbert: "Het gaat weer iets beter met Soler; hij reageert weer op heldere momenten. Net als jij he Maarten?"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje
quote:
Ja Menchov, of er maar 1 renner meedeed .Sindsdien kijk ik wel naar de Belgen.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 16:56 schreef RedFever007 het volgende:
Dijkstra heeft "Waar zit Menchov", "Daar is Menchov!", "Kom op Menchov" ingeruild voor "Waar zit Gesink", "En daar is Gesink", "Kom op Gesink"
quote:Op zondag 10 juli 2011 17:13 schreef Rahl het volgende:
Deze twee maken de Tour 100% leuker!
"Ze moeten de ambassadeur terugroepen uit Frankrijk," na de auto die Hoogerland aanrijdt.
Vroeger zat ik altijd met het Michellin kaartenboek van Frankrijk op schoot. Tegenwoordig met de laptop en Google Earth.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 19:10 schreef Waaghals het volgende:
Welke troll hier heeft Herbert wijsgemaakt dat er mensen thuis zitten met de kaart op schoot?
Ik stippel ook enkele Touretappes uit op de kaart. Lekker trainen in de zomer. Een deel van de rit van vandaag ga ik zeker fietsen.quote:Op zondag 10 juli 2011 21:19 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Vroeger zat ik altijd met het Michellin kaartenboek van Frankrijk op schoot. Tegenwoordig met de laptop en Google Earth.
Ik heb sinds ik ooit m'n eerste brommer kocht zelfs nooit meer een fiets gehad.quote:Op zondag 10 juli 2011 21:23 schreef SportmanNR1 het volgende:
[..]
Ik stippel ook enkele Touretappes uit op de kaart. Lekker trainen in de zomer. Een deel van de rit van vandaag ga ik zeker fietsen.
twitter:RGUpdate twitterde op zondag 10-07-2011 om 19:12:27Koers kijken op TV is zo veel leuker als iemand met verstand van wielrennen commentaar geeft! “@laurenstendam: Where is "boogie"??? @NOS” reageer retweet
quote:Op maandag 11 juli 2011 01:59 schreef RemcoW23 het volgende:
twitter:RGUpdate twitterde op zondag 10-07-2011 om 19:12:27Koers kijken op TV is zo veel leuker als iemand met verstand van wielrennen commentaar geeft! “@laurenstendam: Where is "boogie"??? @NOS” reageer retweet
. Beetje Maarten en Herbert afzeiken
.
Al die info over kastelen, natuurschoon en andere toeristische attracties wordt ook gegeven, omdat uit onderzoek blijkt dat daardoor meer vrouwen gaan/blijven kijken, hoorde ik Wuyts laatst zeggen op de Belg.quote:Op maandag 11 juli 2011 08:11 schreef kawotski het volgende:
[..]ze zijn toch ook tenenkrommend. Ze hebben een bepaald publiek dat er tegen kan ( mn moeder, vind het geweldig al die weetjes over de kastelen)
twitter:maduc twitterde op zondag 10-07-2011 om 22:40:05Net gehoord: hopelijk is Johny nu geprikkeld en pakt hij de draad na de rustdag weer op reageer retweet
hij ging ff terug naar nederland. deze week zit ie een paar keer bij tour du jour als ik me niet vergis.quote:
kloptquote:Op maandag 11 juli 2011 10:12 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
hij ging ff terug naar nederland. deze week zit ie een paar keer bij tour du jour als ik me niet vergis.
Dat sloeg inderdaad nergens op. Maar goed die twee zijn niet echt briljant in hun commentaar. Ze vallen steeds in herhaling. Het meest erger ik me nog aan die Dijkstra. Waar is Gesink, daar is Gesink. Dijkstra valt vaker in herhaling dan Gesink ooit gevallen is en dat in een wedstrijdcommentaar.quote:Op maandag 11 juli 2011 12:13 schreef gianni61 het volgende:
ik word zo langzaam een beetje ziek over het constante gezeur over veiligheid.
en dan de vergelijking met formule 1: daar hebben ze bandenstapels en grindbakken en hier gewoon stalen vagrails..
ja gek he, je rijd op 250km openbare weg en niet over een aangelegd circuit van 10km.
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 13:23 schreef Cherna het volgende:
Nee Jean Nelissen is toch nog steeds een gemis. En dat is erg genoeg dat je dat moet constateren.
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 13:26 schreef Kingstown het volgende:
[..]
![]()
Die riep dat het peloton compleet was, terwijl er al een half uur een kopgroep weg was....als je dat mist, dan moet de nood idd wel heel hoog zijn.
Vooral leuke interviews. OP de site van de nos zijn er nog wat terug te vinden van een dan al wat fragiel-ogende Nelissen. Waarbij het interview altijd begint met sigaar en eindigt met drankquote:Op dinsdag 12 juli 2011 13:46 schreef gianni61 het volgende:
jean nelissen maakte ook wel fouter, maar toch vond ik het altijd fijn commentaar..
Interviewen is toch iets anders dan commentaar geven...heb je net wat andere kwaliteiten voor nodig.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 13:48 schreef JeanRobic het volgende:
[..]
Vooral leuke interviews. OP de site van de nos zijn er nog wat terug te vinden van een dan al wat fragiel-ogende Nelissen. Waarbij het interview altijd begint met sigaar en eindigt met drank
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:53 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Ik heb hem niet gehoord, ze hadden het nog wel een tijdje over hem in de laatste 50km, dus ik zat te hopen op dat verhaal. Maar nee.
ECHT?! Ik heb hem gemistquote:
nog nooit vertoondquote:Op dinsdag 12 juli 2011 13:43 schreef Drebbelman het volgende:
Ik heb deze hier nog niet langs zien komen:
'Dit is ongekend!'
en
'Nog nooit gezien!'
Bijvoorbeeld na de val van Hoogerland, twee minuten later beginnen ze momenten te noemen waar renners in de tour door auto's zijn aangereden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 13 juli 2011 10:25 schreef Held_op_Sokken het volgende:
Donderdag gaat het weer echt los:En natuurlijk elke minuut een Gesink-update door DijkstraSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Get it and Bet it
"WAAR IS GESINK?"quote:Op woensdag 13 juli 2011 11:52 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
En natuurlijk elke minuut een Gesink-update door Dijkstra.
Daar verloor Tankink de Tourquote:Op woensdag 13 juli 2011 11:20 schreef Keano het volgende:
Potverrrrdikke Tankink moet lossen!
Alsof het om een top 5 rijder gaat
Dat met die rugnummers sloeg echt helemaal nergens opquote:Op woensdag 13 juli 2011 19:52 schreef FredWielergek het volgende:
Herbert is jarig, hij is 45 jaar geworden vandaag.
ZUCHT... we moeten het nog 20 jaar met hem doen.
Wel vermakelijk. Toch een saaie etappe verder.quote:Op woensdag 13 juli 2011 19:59 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Dat met die rugnummers sloeg echt helemaal nergens op
Niet zo gek, je hebt renners die hard kunnen fietsen, en renners die HARD kunnen fietsen.quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:30 schreef YebCar het volgende:
volgens de heren zijn de mannen van elke kopgroep hardrijders.
'"ja.. dat zijn hardrijders pur sang"
" die mannen kunnen het wel"
wat verwacht je dan heren? dat er jongens in de tour rijden die niet hard kunnen fietsen??
Ze kunnen allemaal heel hard fietsen, maar niet iedereen kan op kop hard fietsen. Je hebt renners die in een finale veel kunnen omdat ze de hele dag uit de wind hebben gezeten. Maar andere renners die harder in de wind kunnen fietsen kunnen zijn soms niet explosief in de finale. Zo werkt het.quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:30 schreef YebCar het volgende:
volgens de heren zijn de mannen van elke kopgroep hardrijders.
'"ja.. dat zijn hardrijders pur sang"
" die mannen kunnen het wel"
wat verwacht je dan heren? dat er jongens in de tour rijden die niet hard kunnen fietsen??
heeft hij dit echt gezegd ?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:55 schreef aesop het volgende:
Geweldig duo, Herbert omdat ie zo bloed irritant is en daarmee Maarten alle gelegenheid geeft te excelleren. "Kan je even je kop houden, we zitten hier naar fantastische sport te kijken en jij leutert wat over een mooi klooster."
ik hou het niet meerquote:Op dinsdag 21 juni 2011 08:25 schreef devierdeman het volgende:
De Ducrot quotegenerator mag natuurlijk ook dit jaar niet ontbreken: http://www.opdekant.nl/
Hahaquote:Op woensdag 13 juli 2011 23:18 schreef YebCar het volgende:
duh...snap heus wel hoe het werkt, maar hij zegt het bij elke kopgroep.
ook al zit sjaakie patat erin. dan nog weet 1 van de heren wel een koers in zijn carriere op te noemen waaruit blijkt dat hij hard kan fietsen.
En van: "Waar is Gesink?"quote:Op donderdag 14 juli 2011 02:15 schreef Flem het volgende:
[..]
Haha. Vanaf morgen weer lekker genieten van veel gestoemp!
Potverdrie!quote:Op donderdag 14 juli 2011 15:49 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Die zullen we niet veel meer horen vermoed ikGesink heeft net moeten lossen
Vlak Herbert niet uitquote:Op donderdag 14 juli 2011 15:49 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Die zullen we niet veel meer horen vermoed ikGesink heeft net moeten lossen
Dijkstra: "Maar je kan het je wel voorstellen."quote:Op donderdag 14 juli 2011 16:29 schreef RedFever007 het volgende:
Haha Ducrot over het al dan niet krijgen van een klapband![]()
HD: "En wat als je nu een klapband krijgt Maarten?"
MD: "Ja daar moet je helemaal niet aan denken joh!"
HD: "Ja maar ....."
MD: "Nee ik doe het niet, ik denk daar gewoon niet aan! Herbert Straks vliegen ze, Nee, ik doe daar niet aan. Dat wil ik niet voor me zien.
Ik lag dubbelquote:Op donderdag 14 juli 2011 17:26 schreef Kluupkluup het volgende:
Ducrot: "Een hongerklop.. Taaramae heeft een hongerklop. De man met de hamer heeft zijn boterhamzakje afgepakt"![]()
Tja, er is in elk geval vooruitgang.. vorig jaar kwamen ze na een kwartier hardop afvragen wie toch die Euskaltel was tot de conclusie dat het wel Perez moest zijn (kans van 2 op 9..)quote:Op donderdag 14 juli 2011 18:55 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Zou Herbert inmiddels al doorhebben dat Sanchez helemaal geen Bask is?
Dijkstraquote:Op donderdag 14 juli 2011 19:36 schreef TUFKAL het volgende:
Die hoop ook weer van Dijkstra de eerste secondes
http://nos.nl/video/256172-zwanenzang-gesink-op-tourmalet.html
Die was wel heel erg ja.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:23 schreef Kluupkluup het volgende:
Het ging over dat Jens Voigt een keer op een kinderfiets een etappe had uitgereden..
"Duitsers hebben wel vaker op een fiets van iemand anders gereden"
Herbert
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:23 schreef Kluupkluup het volgende:
Het ging over dat Jens Voigt een keer op een kinderfiets een etappe had uitgereden..
Herbert
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 17:17 schreef AB86 het volgende:
maarten gaat weer uit het raam hangen.... ik hoop steeds zo dat ie eruit valt
achter maarten aan het raam uitquote:Op vrijdag 15 juli 2011 17:23 schreef RedFever007 het volgende:
Wat heeft die Herbertmet "Grinta"":X
![]()
![]()
Echt .... wat een mongool, kan hem niet aanhoren
Dat is inderdaad wel hét toverwoordje deze tour. Net zoals vorig jaar (of jaar daarvoor) "er een snok aan geven". Werd je ook helemaal gestoord van.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 17:23 schreef RedFever007 het volgende:
Wat heeft die Herbertmet "Grinta"":X
![]()
![]()
Aan het begin dacht ik dat Pavlov-reactie het woord van de Tour zou worden.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:04 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel hét toverwoordje deze tour. Net zoals vorig jaar (of jaar daarvoor) "er een snok aan geven". Werd je ook helemaal gestoord van.
IK vond het wel een goede grapquote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:23 schreef Kluupkluup het volgende:
Herbert
Het was wachten op die opmerkingquote:
ze vergeten idd die tour dat ie bij T-Mobile reed en er totaal niet aan te pas kwamquote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:08 schreef Waaghals het volgende:
Hoe vaak hebben ze nou al gezegd dat het pas de 4e Tour is van Cavendish, terwijl het gewoon de 5e is?
Sporza of anders Eurosportquote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:09 schreef Jovatov het volgende:
Tjonge, zit ik weer een half uur te kijken en wat een onzin dat er weer uit die twee komt.
Precies, maar volgens mij zijn er een aantal die nogal graag wat te zeiken willen hebben en dus maar ned 1 blijven kijken.quote:
HAHAquote:Op zaterdag 16 juli 2011 18:42 schreef Mercurial het volgende:
Herbert en z'n lach als Robbie of Gesink goed voorin zitten
Dit dus..quote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:03 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
HAHA
Ik schrik me altijd dood als ik dat hoor.
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 12:14 schreef gebruikersnaam het volgende:
Over evans. " hij stond te springen als een smurf waarvan de paddestoel in brand stond"
Op deze aankomst wordt de tour beslist.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:49 schreef Perico het volgende:
Wat wel merkwaardig was: ze sloegen deze doorsnee Pyreneeen etappe hoger aan dan over de Tourmalet naar Luz Ardiden...
De opmerking van de dagquote:Op zaterdag 16 juli 2011 12:14 schreef gebruikersnaam het volgende:
Over evans. " hij stond te springen als een smurf waarvan de paddestoel in brand stond"
Ook boeiend dat hij het sinds dit jaar doet, de jaren hiervoor heb ik hem er nooit over gehoord.quote:Op zondag 17 juli 2011 14:56 schreef marcodej het volgende:
Wat het uitdrukkelijk vermelden van de D-nummers van wegen toevoegt is me volstrekt een raadsel.
ik quote mezelf even, vandaag was het weer een keer of 5 prijsquote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:08 schreef Waaghals het volgende:
Hoe vaak hebben ze nou al gezegd dat het pas de 4e Tour is van Cavendish, terwijl het gewoon de 5e is?
In het etappetopic werd uitgelegd dat het de 4e Tour is waarin hij etappes heeft gewonnen, al vind ik dat niet tellen.quote:Op zondag 17 juli 2011 18:05 schreef Waaghals het volgende:
[..]
ik quote mezelf even, vandaag was het weer een keer of 5 prijs
helemaal mee eens. de heren moeten gewoon correct zijn in hun info en aangeven dat dit Cav's 5e tour is.quote:Op zondag 17 juli 2011 18:08 schreef donroyco het volgende:
[..]
In het etappetopic werd uitgelegd dat het de 4e Tour is waarin hij etappes heeft gewonnen, al vind ik dat niet tellen.
ja op die manier heeft Gesink nog nooit een tour gereden, wat een onzinquote:Op zondag 17 juli 2011 18:08 schreef donroyco het volgende:
[..]
In het etappetopic werd uitgelegd dat het de 4e Tour is waarin hij etappes heeft gewonnen, al vind ik dat niet tellen.
Gesink dalijk als eerste boven op de galibier: ZIJN EERSTE WINST IN ZIJN EERSTE TOURquote:Op zondag 17 juli 2011 18:26 schreef Waaghals het volgende:
[..]
ja op die manier heeft Gesink nog nooit een tour gereden, wat een onzin
dat bedoelt Herbert helemaal niet
quote:Op zondag 17 juli 2011 18:29 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Gesink dalijk als eerste boven op de galibier: ZIJN EERSTE WINST IN ZIJN EERSTE TOUR
Herbert die toen ook zei dat Maarten alle moeders kentquote:Op zondag 17 juli 2011 20:41 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Vandaag slechts het laatste uurtje van de etappe gezien, maar in een uur kwam er weer zo veel onzin uit.
"Leopard maakt een veiligheidstrein..."
"Amavor, laatste in het klassement. Costa Ricaan. En sinds gisteren weet jij, Maarten, dat hij een Russische moeder heeft..." "...joh dat wist ik al langer man!"
En nog meer dingen waar ik even niet opkwam...
Verder zijn "hardrijder", "klasbak" en "op de kant rijden" weer afgestreept op de bingokaart.
Al gedaan.quote:Op zondag 17 juli 2011 19:11 schreef Jac0bus het volgende:
Stuurt iemand met twitter anders even een bericht naar Ducrot.
Mooi, laat maar weten als er wat terugkomtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |