Ze kunnen allemaal heel hard fietsen, maar niet iedereen kan op kop hard fietsen. Je hebt renners die in een finale veel kunnen omdat ze de hele dag uit de wind hebben gezeten. Maar andere renners die harder in de wind kunnen fietsen kunnen zijn soms niet explosief in de finale. Zo werkt het.quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:30 schreef YebCar het volgende:
volgens de heren zijn de mannen van elke kopgroep hardrijders.
'"ja.. dat zijn hardrijders pur sang"
" die mannen kunnen het wel"
wat verwacht je dan heren? dat er jongens in de tour rijden die niet hard kunnen fietsen??
heeft hij dit echt gezegd ?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:55 schreef aesop het volgende:
Geweldig duo, Herbert omdat ie zo bloed irritant is en daarmee Maarten alle gelegenheid geeft te excelleren. "Kan je even je kop houden, we zitten hier naar fantastische sport te kijken en jij leutert wat over een mooi klooster."
ik hou het niet meerquote:Op dinsdag 21 juni 2011 08:25 schreef devierdeman het volgende:
De Ducrot quotegenerator mag natuurlijk ook dit jaar niet ontbreken: http://www.opdekant.nl/
Hahaquote:Op woensdag 13 juli 2011 23:18 schreef YebCar het volgende:
duh...snap heus wel hoe het werkt, maar hij zegt het bij elke kopgroep.
ook al zit sjaakie patat erin. dan nog weet 1 van de heren wel een koers in zijn carriere op te noemen waaruit blijkt dat hij hard kan fietsen.
En van: "Waar is Gesink?"quote:Op donderdag 14 juli 2011 02:15 schreef Flem het volgende:
[..]
Haha. Vanaf morgen weer lekker genieten van veel gestoemp!
Potverdrie!quote:Op donderdag 14 juli 2011 15:49 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Die zullen we niet veel meer horen vermoed ikGesink heeft net moeten lossen
Vlak Herbert niet uitquote:Op donderdag 14 juli 2011 15:49 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Die zullen we niet veel meer horen vermoed ikGesink heeft net moeten lossen
Dijkstra: "Maar je kan het je wel voorstellen."quote:Op donderdag 14 juli 2011 16:29 schreef RedFever007 het volgende:
Haha Ducrot over het al dan niet krijgen van een klapband![]()
HD: "En wat als je nu een klapband krijgt Maarten?"
MD: "Ja daar moet je helemaal niet aan denken joh!"
HD: "Ja maar ....."
MD: "Nee ik doe het niet, ik denk daar gewoon niet aan! Herbert Straks vliegen ze, Nee, ik doe daar niet aan. Dat wil ik niet voor me zien.
Ik lag dubbelquote:Op donderdag 14 juli 2011 17:26 schreef Kluupkluup het volgende:
Ducrot: "Een hongerklop.. Taaramae heeft een hongerklop. De man met de hamer heeft zijn boterhamzakje afgepakt"![]()
Tja, er is in elk geval vooruitgang.. vorig jaar kwamen ze na een kwartier hardop afvragen wie toch die Euskaltel was tot de conclusie dat het wel Perez moest zijn (kans van 2 op 9..)quote:Op donderdag 14 juli 2011 18:55 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Zou Herbert inmiddels al doorhebben dat Sanchez helemaal geen Bask is?
Dijkstraquote:Op donderdag 14 juli 2011 19:36 schreef TUFKAL het volgende:
Die hoop ook weer van Dijkstra de eerste secondes
http://nos.nl/video/256172-zwanenzang-gesink-op-tourmalet.html
Die was wel heel erg ja.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:23 schreef Kluupkluup het volgende:
Het ging over dat Jens Voigt een keer op een kinderfiets een etappe had uitgereden..
"Duitsers hebben wel vaker op een fiets van iemand anders gereden"
Herbert
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:23 schreef Kluupkluup het volgende:
Het ging over dat Jens Voigt een keer op een kinderfiets een etappe had uitgereden..
Herbert
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 17:17 schreef AB86 het volgende:
maarten gaat weer uit het raam hangen.... ik hoop steeds zo dat ie eruit valt
achter maarten aan het raam uitquote:Op vrijdag 15 juli 2011 17:23 schreef RedFever007 het volgende:
Wat heeft die Herbertmet "Grinta"":X
![]()
![]()
Echt .... wat een mongool, kan hem niet aanhoren
Dat is inderdaad wel hét toverwoordje deze tour. Net zoals vorig jaar (of jaar daarvoor) "er een snok aan geven". Werd je ook helemaal gestoord van.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 17:23 schreef RedFever007 het volgende:
Wat heeft die Herbertmet "Grinta"":X
![]()
![]()
Aan het begin dacht ik dat Pavlov-reactie het woord van de Tour zou worden.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:04 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel hét toverwoordje deze tour. Net zoals vorig jaar (of jaar daarvoor) "er een snok aan geven". Werd je ook helemaal gestoord van.
IK vond het wel een goede grapquote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:23 schreef Kluupkluup het volgende:
Herbert
Het was wachten op die opmerkingquote:
ze vergeten idd die tour dat ie bij T-Mobile reed en er totaal niet aan te pas kwamquote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:08 schreef Waaghals het volgende:
Hoe vaak hebben ze nou al gezegd dat het pas de 4e Tour is van Cavendish, terwijl het gewoon de 5e is?
Sporza of anders Eurosportquote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:09 schreef Jovatov het volgende:
Tjonge, zit ik weer een half uur te kijken en wat een onzin dat er weer uit die twee komt.
Precies, maar volgens mij zijn er een aantal die nogal graag wat te zeiken willen hebben en dus maar ned 1 blijven kijken.quote:
HAHAquote:Op zaterdag 16 juli 2011 18:42 schreef Mercurial het volgende:
Herbert en z'n lach als Robbie of Gesink goed voorin zitten
Dit dus..quote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:03 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
HAHA
Ik schrik me altijd dood als ik dat hoor.
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 12:14 schreef gebruikersnaam het volgende:
Over evans. " hij stond te springen als een smurf waarvan de paddestoel in brand stond"
Op deze aankomst wordt de tour beslist.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:49 schreef Perico het volgende:
Wat wel merkwaardig was: ze sloegen deze doorsnee Pyreneeen etappe hoger aan dan over de Tourmalet naar Luz Ardiden...
De opmerking van de dagquote:Op zaterdag 16 juli 2011 12:14 schreef gebruikersnaam het volgende:
Over evans. " hij stond te springen als een smurf waarvan de paddestoel in brand stond"
Ook boeiend dat hij het sinds dit jaar doet, de jaren hiervoor heb ik hem er nooit over gehoord.quote:Op zondag 17 juli 2011 14:56 schreef marcodej het volgende:
Wat het uitdrukkelijk vermelden van de D-nummers van wegen toevoegt is me volstrekt een raadsel.
ik quote mezelf even, vandaag was het weer een keer of 5 prijsquote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:08 schreef Waaghals het volgende:
Hoe vaak hebben ze nou al gezegd dat het pas de 4e Tour is van Cavendish, terwijl het gewoon de 5e is?
In het etappetopic werd uitgelegd dat het de 4e Tour is waarin hij etappes heeft gewonnen, al vind ik dat niet tellen.quote:Op zondag 17 juli 2011 18:05 schreef Waaghals het volgende:
[..]
ik quote mezelf even, vandaag was het weer een keer of 5 prijs
helemaal mee eens. de heren moeten gewoon correct zijn in hun info en aangeven dat dit Cav's 5e tour is.quote:Op zondag 17 juli 2011 18:08 schreef donroyco het volgende:
[..]
In het etappetopic werd uitgelegd dat het de 4e Tour is waarin hij etappes heeft gewonnen, al vind ik dat niet tellen.
ja op die manier heeft Gesink nog nooit een tour gereden, wat een onzinquote:Op zondag 17 juli 2011 18:08 schreef donroyco het volgende:
[..]
In het etappetopic werd uitgelegd dat het de 4e Tour is waarin hij etappes heeft gewonnen, al vind ik dat niet tellen.
Gesink dalijk als eerste boven op de galibier: ZIJN EERSTE WINST IN ZIJN EERSTE TOURquote:Op zondag 17 juli 2011 18:26 schreef Waaghals het volgende:
[..]
ja op die manier heeft Gesink nog nooit een tour gereden, wat een onzin
dat bedoelt Herbert helemaal niet
quote:Op zondag 17 juli 2011 18:29 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Gesink dalijk als eerste boven op de galibier: ZIJN EERSTE WINST IN ZIJN EERSTE TOUR
Herbert die toen ook zei dat Maarten alle moeders kentquote:Op zondag 17 juli 2011 20:41 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Vandaag slechts het laatste uurtje van de etappe gezien, maar in een uur kwam er weer zo veel onzin uit.
"Leopard maakt een veiligheidstrein..."
"Amavor, laatste in het klassement. Costa Ricaan. En sinds gisteren weet jij, Maarten, dat hij een Russische moeder heeft..." "...joh dat wist ik al langer man!"
En nog meer dingen waar ik even niet opkwam...
Verder zijn "hardrijder", "klasbak" en "op de kant rijden" weer afgestreept op de bingokaart.
Al gedaan.quote:Op zondag 17 juli 2011 19:11 schreef Jac0bus het volgende:
Stuurt iemand met twitter anders even een bericht naar Ducrot.
Mooi, laat maar weten als er wat terugkomtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |