Potverdrie!quote:Op donderdag 14 juli 2011 15:49 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Die zullen we niet veel meer horen vermoed ikGesink heeft net moeten lossen
Vlak Herbert niet uitquote:Op donderdag 14 juli 2011 15:49 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Die zullen we niet veel meer horen vermoed ikGesink heeft net moeten lossen
Dijkstra: "Maar je kan het je wel voorstellen."quote:Op donderdag 14 juli 2011 16:29 schreef RedFever007 het volgende:
Haha Ducrot over het al dan niet krijgen van een klapband![]()
HD: "En wat als je nu een klapband krijgt Maarten?"
MD: "Ja daar moet je helemaal niet aan denken joh!"
HD: "Ja maar ....."
MD: "Nee ik doe het niet, ik denk daar gewoon niet aan! Herbert Straks vliegen ze, Nee, ik doe daar niet aan. Dat wil ik niet voor me zien.
Ik lag dubbelquote:Op donderdag 14 juli 2011 17:26 schreef Kluupkluup het volgende:
Ducrot: "Een hongerklop.. Taaramae heeft een hongerklop. De man met de hamer heeft zijn boterhamzakje afgepakt"![]()
Tja, er is in elk geval vooruitgang.. vorig jaar kwamen ze na een kwartier hardop afvragen wie toch die Euskaltel was tot de conclusie dat het wel Perez moest zijn (kans van 2 op 9..)quote:Op donderdag 14 juli 2011 18:55 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Zou Herbert inmiddels al doorhebben dat Sanchez helemaal geen Bask is?
Dijkstraquote:Op donderdag 14 juli 2011 19:36 schreef TUFKAL het volgende:
Die hoop ook weer van Dijkstra de eerste secondes
http://nos.nl/video/256172-zwanenzang-gesink-op-tourmalet.html
Die was wel heel erg ja.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:23 schreef Kluupkluup het volgende:
Het ging over dat Jens Voigt een keer op een kinderfiets een etappe had uitgereden..
"Duitsers hebben wel vaker op een fiets van iemand anders gereden"
Herbert
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:23 schreef Kluupkluup het volgende:
Het ging over dat Jens Voigt een keer op een kinderfiets een etappe had uitgereden..
"Duitsers hebben wel vaker op een fiets van iemand anders gereden"
Herbert
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 17:17 schreef AB86 het volgende:
maarten gaat weer uit het raam hangen.... ik hoop steeds zo dat ie eruit valt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |