quote:Op zaterdag 18 juni 2011 10:22 schreef Kingstown het volgende:
Ludovic Turpin.
Rijdt al een jaar of 10 altijd weer braaf tot het einde mee in een grote ronde, wat op zich natuurlijk knap is, zonder ook maar ooit een echt aansprekende prestatie neer te zetten of echt in beeld te verschijnen.
Turpin zal niet starten dit jaar.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 10:22 schreef Kingstown het volgende:
Ludovic Turpin.
Rijdt al een jaar of 10 altijd weer braaf tot het einde mee in een grote ronde, wat op zich natuurlijk knap is, zonder ook maar ooit een echt aansprekende prestatie neer te zetten of echt in beeld te verschijnen.
Zn naam is nu al wel meer genoemd dan alle keren dat hij wél gestart isquote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:48 schreef Kingstown het volgende:
[..]
![]()
Dan wordt hij wel heel onopvallend.
Mwoch, dat vind ik bij Niermann nog wel meevallen. Er zijn onopvallendere renners te vinden dan Grischa denk ikquote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:40 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Grischa Niermann. Al jaren een zeer gewaardeerde knecht bij Rabo, maar hij rijdt niet vaak in beeld.
Maar dat geldt voor alles natuurlijkquote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:01 schreef Beregd het volgende:
We zullen het sowieso pas tegen het eind avn de tour met zeker weten.
Bollentrui van vorig jaar.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:45 schreef kroegtijger het volgende:
[..]
Antony Wie??
Dat lijkt me dan zeker een kanshebber
En winnaar Koninginnerit Route du Sud.quote:
De bollentrui stelt dan ook niet zo heel veel meer voor imho t.o.v. vroeger. Een paar keert mee zitten in een vroege vluchtpoging en wat heuveltjes pakken en je bent "berg-kampioen"... Dat je door de grote meneren op échte cols aan alle kanten eraf wordt gereden laten we maar even stil danquote:
Kan allemaal waar zijn, maar als je de bollentrui wint, dan heb je zeker geen onopvallende ronde gereden.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:49 schreef kroegtijger het volgende:
[..]
De bollentrui stelt dan ook niet zo heel veel meer voor imho t.o.v. vroeger. Een paar keert mee zitten in een vroege vluchtpoging en wat heuveltjes pakken en je bent "berg-kampioen"... Dat je door de grote meneren op échte cols aan alle kanten eraf wordt gereden laten we maar even stil dan
Da's dan ook wel weer waar jaquote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:56 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Kan allemaal waar zijn, maar als je de bollentrui wint, dan heb je zeker geen onopvallende ronde gereden.
Ik wilde 'm al noemen, met het risico dat ie ineens aanvalt (wat ie ook een keertje eerder deed in een etappe in 2006 geloof ik én in een dauphiné waarin ie toen meteen tegen het asfalt smakte).quote:
Die zat pas nog in een ontsnapping in de ronde van België.quote:
In de Tour mag ie lekker bidonnetjes gaan halen voor Cadel.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:48 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die zat pas nog in een ontsnapping in de ronde van België.
Wie wilt dat topic gaan oppakkenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:13 schreef Madhouse11 het volgende:
Verkapte ik-ben-op-zoek-naar-een-goede-adoptierenner- post ?
Al in diverse topics vermeld, dat topic ga ik zondag openen, als nog meer selecties bekend zijnquote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:41 schreef Falco het volgende:
[..]
Wie wilt dat topic gaan oppakken?
Ik adopteer alvast Muravyev van de Radioshack-ploeg.
Bingen, mijn adoptierenner.quote:Op woensdag 22 juni 2011 09:59 schreef Beregd het volgende:
link naar vorig jaar, met de veel betere openingspost van intx: En de meest onopvallende renner wordt..... Bingen Fernandez
Hij was toen de grote winnaar, maar rijdt wsch ook niet mee dit jaar?
Prima, ik sta zondag dan in de startblokken voor mijn zesde Kazachse adoptierenner op rijquote:Op woensdag 22 juni 2011 08:51 schreef franklop het volgende:
[..]
Al in diverse topics vermeld, dat topic ga ik zondag openen, als nog meer selecties bekend zijn
De hier geadopteerde renners tellen uiteraard niet mee
Het gevaar is natuurlijk dat je in gaat zetten op renners die het Van Hummel-effect hebben... Zo ver achteraan dat er weer bekendheid door komtquote:
Zo'n slechte klimmer is Addy natuurlijk niet. Zal wel ergens rond de 100e-120e plek uitkomen.quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:15 schreef kroegtijger het volgende:
[..]
Het gevaar is natuurlijk dat je in gaat zetten op renners die het Van Hummel-effect hebben... Zo ver achteraan dat er weer bekendheid door komt
Het is ook moeilijk om een slechtere klimmer dan Van Hummel te vinden... Alles wat niet als een biljartlaken zo vlak is, is te stijl voor Kennyquote:Op woensdag 22 juni 2011 13:24 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Zo'n slechte klimmer is Addy natuurlijk niet. Zal wel ergens rond de 100e-120e plek uitkomen.
Daarom werd Kenny paar jaar geleden 2e op lastig Limburgs NK vol heuveltjes..quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:52 schreef kroegtijger het volgende:
[..]
Het is ook moeilijk om een slechtere klimmer dan Van Hummel te vinden... Alles wat niet als een biljartlaken zo vlak is, is te stijl voor Kenny
Ik bedoelde het natuurlijk bij wijze van spreken...quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:22 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Daarom werd Kenny paar jaar geleden 2e op lastig Limburgs NK vol heuveltjes..
Maar dat is natuurlijk onzin. Kirsipuu stapte al af als hij een berg in de verte zag.quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:28 schreef kroegtijger het volgende:
[..]
Ik bedoelde het natuurlijk bij wijze van spreken...
De Franse krant heeft Van Hummel na zn tour uitgeroepen tot de slechtste klimmer ooit
--edit--
L'Équipe: "Van Hummel slechtste klimmer ooit"
Ha Kirsipuu....mooi! Tig keer meedoen aan de TdF en als het schema tegen zat, dan was hij vertrokken voordat we bij de tiende rit waren, en meestal zat het tegen.quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:33 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Maar dat is natuurlijk onzin. Kirsipuu stapte al af als hij een berg in de verte zag.
Die deed nog niet eens een poging inderdaad. Maar ook voor Mooie Mario hoefde er geen heuveltje in te zitten natuurlijkquote:Op woensdag 22 juni 2011 19:33 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Maar dat is natuurlijk onzin. Kirsipuu stapte al af als hij een berg in de verte zag.
Voeg er anders nog even aan toe dat ie (afgezien van in startlijstjes van ploegen ofzo) in een rit in lijn niet genoemd mag worden door een commentator (welke zender dan ook).quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:52 schreef brandlex het volgende:
We moeten duidelijke regels vastleggen voor deze competitie van de Anoniemste Renner. Het zou wel eens spannender kunnen worden dan de strijd om de gele trui.
1 Hij moet de Tour uitrijden.
2 Hij mag de top 30 in het eindklassement niet halen.
3 Hij mag de top 10 niet halen in het berg-, punten- of jongerenklassement.
4 Hij mag in geen enkele etappe de top 10 halen.
5 Hij mag niet opvallend in beeld komen als een goede helper, vb. in de voorbereiding van een massasprint of in de finale van een bergrit.
Haha, dat is wel stijlvol. Ben benieuwd of er dit jaar weer iemand zoiets voor elkaar krijgt. Het is wel een kunst, je zo goed mogelijk verstoppen in het peloton!quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:50 schreef Beregd het volgende:
oroz had geen enkel punt in berg- of sprintklassement!
Op algemeen verzoek een uitbreiding van het reglement:quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:52 schreef brandlex het volgende:
We moeten duidelijke regels vastleggen voor deze competitie van de Anoniemste Renner. Het zou wel eens spannender kunnen worden dan de strijd om de gele trui.
1 Hij moet de Tour uitrijden.
2 Hij mag de top 30 in het eindklassement niet halen.
3 Hij mag de top 10 niet halen in het berg-, punten- of jongerenklassement.
4 Hij mag in geen enkele etappe de top 10 halen.
5 Hij mag niet opvallend in beeld komen als een goede helper, vb. in de voorbereiding van een massasprint of in de finale van een bergrit.
Pfff, dat gaat nog een hele kluif worden... Een valpartij en het is gebeurt...quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:52 schreef brandlex het volgende:
[..]
Op algemeen verzoek een uitbreiding van het reglement:
6 Hij mag nooit in een ontsnapping zitten met meer dan een minuut voorsprong op het peloton.
7 Hij mag niet de rode lantaarn zijn in het eindklassement.
8 Hij mag niet op een andere manier opvallen, vb. bij een valpartij of een ander incident.
9 Indien meerdere renners aan de vorige acht voorwaarden voldoen, kiezen we na de Tour de Anoniemste Renner op dit forum.
Wat Oroz kon, zullen er meer kunnen!quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:59 schreef kroegtijger het volgende:
[..]
Pfff, dat gaat nog een hele kluif worden... Een valpartij en het is gebeurt...
Dat wel, maar zie m maar eens vooraf te voorspellenquote:Op donderdag 23 juni 2011 17:04 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Wat Oroz kon, zullen er meer kunnen!
Akkoord, een keertje vermeld worden bij een valpartij of zo kunnen we nog wel door de vingers zien. Het gaat erom dat je geen opvallende prestaties levert.quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:59 schreef kroegtijger het volgende:
[..]
Pfff, dat gaat nog een hele kluif worden... Een valpartij en het is gebeurt...
En in 2003 was hij al helemaal niet onopvallend. Die beelden zal ik niet gauw vergeten...quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:54 schreef Gitank2 het volgende:
Joseba Beloki kon dit ook goed, maar hij eindigde dan toch plots in Parijs als derde of tweede dus kon je toch onmogelijk van onopvallend spreken volgens dit reglement.
Je zou ook kunnen doen aan het einde zijn naam googlen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:52 schreef brandlex het volgende:
[..]
9 Indien meerdere renners aan de vorige acht voorwaarden voldoen, kiezen we na de Tour de Anoniemste Renner op dit forum.
Gautier en Peraud onbekende Fransenquote:Op woensdag 22 juni 2011 17:27 schreef brandlex het volgende:
Jean-Christophe Peraud (AG2R)
Tristan Valentin (Cofidis)
Cyril Gautier (Europcar)
Fabrice Jeandesboz (Saur)
Je moet eigenlijk wachten totdat er een volledige deelnemerslijst is om zoiets te voorspellen. Onbekende Fransen uit kleine ploegjes maken het meeste kans, al gaan die wel soms mee in een ontsnapping.
Maar dan gaat het meer om algemene bekendheid, niet om anonimiteit tijdens de tour van 2011.quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:14 schreef Droopie het volgende:
[..]
Je zou ook kunnen doen aan het einde zijn naam googlen.
De minste hits wint
Nee bah, vond het zo zielig voor de kerel.. Maar vind de cyclocrossactie van Armstrong wel grappig overigens, Lars Boom zou het niet beter doen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:00 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
En in 2003 was hij al helemaal niet onopvallend. Die beelden zal ik niet gauw vergeten...![]()
Nogal altijd Niermann.quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:52 schreef brandlex het volgende:
[..]
Op algemeen verzoek een uitbreiding van het reglement:
6 Hij mag nooit in een ontsnapping zitten met meer dan een minuut voorsprong op het peloton.
7 Hij mag niet de rode lantaarn zijn in het eindklassement.
8 Hij mag niet op een andere manier opvallen, vb. bij een valpartij of een ander incident.
Die mag je uitleggen. Is juist een zeer gewaardeerde knecht. Zit van de huidige select het langst bij Rabo en heeft weer verlengd. Dat doet Rabo niet voor niks.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:57 schreef groenen het volgende:
Niermann, zoals elk jaar gaat deze prutsrenner geen enkele bijdrage leveren.
Inderdaad. In de Dauphiné reed ie in de 2e etappe (Boom droeg geel) 100 kilometer lang in zijn eentje op kop van het peloton. Daarnaast kan hij meer dan behoorlijk berg op. Deze man wordt erg ondergewaardeerd.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:28 schreef marcodej het volgende:
[..]
Die mag je uitleggen. Is juist een zeer gewaardeerde knecht. Zit van de huidige select het langst bij Rabo en heeft weer verlengd. Dat doet Rabo niet voor niks.
Onopvallend wel inderdaad, maar dat betekent niet dat hij niks bijdraagt.
Sorry, ik had hem ook al op het oog. Die eerste is nog wel vrij, goede renner trouwens, vorig jaar nog de Settimana Ciclistica Internazionale Coppi-Bartali gewonnen.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:42 schreef 3rdRock het volgende:
ik ben niet zo'n wielerkenner, maar wat denken jullie van
Ivan Santaromita (Ita) van BMC
Markel Irizar (Spa) van Radioschuur
Maciej Paterski (Pol) van Liquigas
mmm, als ik op tijd ben wil ik die laatste vent wel als adoptierenner
quote:Op zondag 26 juni 2011 19:22 schreef TheFastOne het volgende:
Ik doe dit jaar mee met de altijd sterke Ivan Santaromita, wiens hoogste klassering in een ronde 10 is. Het was de ronde van Georgië, maar dat doet niets ann deze prestatie af
Hij gaat dit jaar netjes 149e worden gok ik. Dat hij die mooie Italiaanse koers heeft gewonnen zeg ik nietquote:
maakt niet uit joh, jij was eerderquote:Op zondag 26 juni 2011 19:24 schreef Felagund het volgende:
[..]
Sorry, ik had hem ook al op het oog. Die eerste is nog wel vrij, goede renner trouwens, vorig jaar nog de Settimana Ciclistica Internazionale Coppi-Bartali gewonnen.
Altijd gevaarlijk in overgangsrittenquote:Op zondag 26 juni 2011 20:43 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
maakt niet uit joh, jij was eerderheb nu een sympathieke Fransman, Yannick Talabardon, onder mijn hoede
deze BMC-man heb ik eergisteren volgens mij naamloos zien lossen...maar echt opvallen doet ie niet neequote:Op maandag 18 juli 2011 21:14 schreef Doff het volgende:
Wat dachten jullie van mijn adoptierenner Brent Bookwalter. Ik probeer hem de hele tijd te ontdekken, maar heb hem nauwelijks op kunnen merken.
Ik denk dat de meesten van jullie zelfs op moeten zoeken voor welk team hij rijdt.
Naamloos lossen lijkt mij nog prima binnen de regels vallenquote:Op maandag 18 juli 2011 21:18 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
deze BMC-man heb ik eergisteren volgens mij naamloos zien lossen...maar echt opvallen doet ie niet nee
Laatst werd ook vermeld dat hij was gevallen in een afdaling.quote:Op maandag 18 juli 2011 21:08 schreef SaintOfKillers het volgende:
Zingle zat in het groepje waaruit Rui Costa overbleef.
In de tijdrit zal hij wel een mooie tijd neerzetten als hij nog wat kracht overheeft.quote:Op maandag 18 juli 2011 21:14 schreef Doff het volgende:
Wat dachten jullie van mijn adoptierenner Brent Bookwalter. Ik probeer hem de hele tijd te ontdekken, maar heb hem nauwelijks op kunnen merken.
Ik denk dat de meesten van jullie zelfs op moeten zoeken voor welk team hij rijdt.
en dat kon niet hier omdat?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:32 schreef brandlex het volgende:
Muravyev zat vandaag even mee in een ontsnapping. Bookwalter heeft hard gewerkt voor BMC, onder andere in de ploegentijdrit.
We houden hier al enkele dagen een lijstje bij:
Wie wordt de Onopvallendste Renner?
(Ik heb die nieuwe draad opgestart om dat lijstje in de OP te hebben.)
Oss en Szmyd zijn soweiso uitzonderingquote:Op woensdag 20 juli 2011 09:07 schreef SteveBudin het volgende:
De meeste Liquigas-renners rijden vrij anoniem rond. ik zie ze weinig in ontsnappingen omdat ze allemaal rond Basso rijden.
Doet Gerrans mee ja?quote:Op woensdag 20 juli 2011 14:25 schreef Chiappucci het volgende:
Irizar heb ik inderdaad ook amper gezien tot nu toe.
Verder evt. nog Noval, Iglinskiy, Paulinho, Vanotti, Longo Borghini, Gerrans, Moinard, Bertagnolli, Loosli, Talabardon.
Kloptquote:
Nog steeds een uitstekende keuze....helemaal niet gezien!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 10:22 schreef Kingstown het volgende:
Ludovic Turpin.
Ja. Het is dat de Nederlandse TV hem voortdurend in de gaten houdt. Kijk je objectief, dan zou hij niet opgevallen zijn.quote:
quote:Op woensdag 20 juli 2011 19:49 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nog steeds een uitstekende keuze....helemaal niet gezien!
Waarschijnlijk ergens op Martinique dan in zijn zwembroekquote:Op woensdag 20 juli 2011 20:02 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Samen met Rui Costa bidonnetjes aan het halen.
Die keren dat hem in de koers zien lossen komen toch echt van de franse tvquote:Op woensdag 20 juli 2011 19:58 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja. Het is dat de Nederlandse TV hem voortdurend in de gaten houdt. Kijk je objectief, dan zou hij niet opgevallen zijn.
Hij heeft ook niets op Mur de Bretagne geprobeerd he?quote:Op woensdag 20 juli 2011 18:36 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
Kloptnormaalgesproken verwacht je hem toch in een aanval in de bergen.
Maar hij heeft nog twee dagen om dat te doen.
Paar dagen witte trui..quote:Op woensdag 20 juli 2011 19:58 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja. Het is dat de Nederlandse TV hem voortdurend in de gaten houdt. Kijk je objectief, dan zou hij niet opgevallen zijn.
daarnaast veel in beeld na val, dus dit =quote:
Dat zijn de grootste bazen van de tour.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 10:22 schreef Kingstown het volgende:
Ludovic Turpin.
Dat is een klassementsrenner, zijn valpartij + tijdsverlies werd toch wel in beeld gebracht...quote:Op donderdag 21 juli 2011 08:31 schreef Ajacied422 het volgende:
voor de etappe naar gap was Hesjedal onopvallend.
Die heb ik wel een paar keer op kop zien rijden voor Petacchi, en volgens mij reed hij gisteren ook nog even op kop.quote:Op donderdag 21 juli 2011 11:24 schreef Kopiko het volgende:
Matteo Bono is zó onopvallend bezig dat hij zelfs hier niet genoemd wordt...
Er is ook weken voorgehouden '2 Noren en dan toch 1 etappe > 2 etappes > etc.'quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:05 schreef Dos37 het volgende:
Vanborg ik wist niet eens dat er nog een Noor meedeed.
Oow zo onopvallend vind ik het dusquote:
die naam heb ik een keer gehoord, weet alleen niet meer wanneer...quote:
Die was laatst mee in een vroege ontsnapping, volgens mij afgelopen vrijdag. Vandborg is trouwens wel vaker genoemd. Bijvoorbeeld toen hij, als goede tijdrijder, moest lossen in de ttt. En hij heeft een op Contador moeten wachten toen die viel en reed vaak in de buurt van Contador.quote:Op zondag 24 juli 2011 10:17 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
die naam heb ik een keer gehoord, weet alleen niet meer wanneer...
bookwalter was mee in de aanval in de alpenquote:Op zondag 24 juli 2011 13:11 schreef Doff het volgende:
Ik ga nog steeds voor Bookwalter, die heb ik nooit echt (opvallend) in beeld gezien.
Porte en Bodnar deden het gisteren niet onaardig.
Porte kan tijdrijden, dat zag je al in de Giro.quote:Op zondag 24 juli 2011 13:11 schreef Doff het volgende:
Ik ga nog steeds voor Bookwalter, die heb ik nooit echt (opvallend) in beeld gezien.
Porte en Bodnar deden het gisteren niet onaardig.
Ik heb van Galland gehoord omdat hij laatste werd in de tijdrit en er misschien sprake van was dat hij buiten tijd zou binnenkomen.quote:
Talabardon is meegeweest in een ontsnapping in etappe 7 met Delage, de meersman en urtasunquote:
Is volgens mij een Deen.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:05 schreef Dos37 het volgende:
Vandborg ik wist niet eens dat er nog een Noor meedeed.
Paar keer bij Gesink geweest, toen de het moeilijk had.quote:Op zondag 24 juli 2011 15:10 schreef Halcon het volgende:
Ik vind Niermann ook wel een kanshebber. Die heb ik echt de hele Tour niet gezien.
Elke renner is weleens in de buurt van een ploegmaat geweest. Het is dat je op Gesink let, anders had je niet geweten dat Niermann ook deelnam aan deze TDF.quote:Op zondag 24 juli 2011 15:16 schreef Sautor het volgende:
[..]
Paar keer bij Gesink geweest, toen de het moeilijk had.
En hij zal vast wel eens in beeld zijn geweest om water te halen... hij is opvallender geweest dan het gros van de renners dat hier is genoemd, of ik nou op Gesink let (niet zozeer eigenlijjk) of niet.quote:Op zondag 24 juli 2011 15:18 schreef Halcon het volgende:
[..]
Elke renner is weleens in de buurt van een ploegmaat geweest. Het is dat je op Gesink let, anders had je niet geweten dat Niermann ook deelnam aan deze TDF.
Pfff... heb hem nooit van voren gezien. Niet betrokken geweest bij ontsnappingen, nooit meegedaan in een bergrit, nooit spectaculair gevallen, etc...quote:Op zondag 24 juli 2011 15:21 schreef Sautor het volgende:
[..]
En hij zal vast wel eens in beeld zijn geweest om water te halen... hij is opvallender geweest dan het gros van de renners dat hier is genoemd, of ik nou op Gesink let (niet zozeer eigenlijjk) of niet.
Dat is ook zijn taak niet he.. voor een meesterknecht is hij nog best vaak in beeld geweest. Toen eenmaal duidelijk was dat Gesink niet meer kon dan moet je maar net de mazzel hebben (of de opdracht) krijgen om uberhaupt mee te doen met ontsnappingen. Er zijn renners die onopvallender hebben gereden.quote:Op zondag 24 juli 2011 15:23 schreef Halcon het volgende:
[..]
Pfff... heb hem nooit van voren gezien. Niet betrokken geweest bij ontsnappingen, nooit meegedaan in een bergrit, nooit spectaculair gevallen, etc...
Meesterknecht? Meesterknecht is iemand die er tot de finale bij kan zijn in bergritten en da's bij Niermann absoluut niet het geval.quote:Op zondag 24 juli 2011 15:47 schreef Sautor het volgende:
[..]
Dat is ook zijn taak niet he.. voor een meesterknecht is hij nog best vaak in beeld geweest. Toen eenmaal duidelijk was dat Gesink niet meer kon dan moet je maar net de mazzel hebben (of de opdracht) krijgen om uberhaupt mee te doen met ontsnappingen. Er zijn renners die onopvallender hebben gereden.
Niermann reed vandaag ook nog naast de gele trui op de kop van het peloton. Niet opvallend, maar ook niet de onopvallendste renner lijkt me.quote:Op zondag 24 juli 2011 15:47 schreef Sautor het volgende:
[..]
Dat is ook zijn taak niet he.. voor een meesterknecht is hij nog best vaak in beeld geweest. Toen eenmaal duidelijk was dat Gesink niet meer kon dan moet je maar net de mazzel hebben (of de opdracht) krijgen om uberhaupt mee te doen met ontsnappingen. Er zijn renners die onopvallender hebben gereden.
Heb jij Gesink al bij de finale in de bergen gezien dan?quote:Op zondag 24 juli 2011 15:48 schreef Halcon het volgende:
[..]
Meesterknecht? Meesterknecht is iemand die er tot de finale bij kan zijn in bergritten en da's bij Niermann absoluut niet het geval.
Mijn adoptierenner. Het enige wat hij deed was een korte chasse patate die niet in beeld is geweest.quote:
Nee, maar als hem dat wel zou zijn gelukt, dan zou Niermann hem niet tot de finale bij hebben kunnen staan.quote:Op zondag 24 juli 2011 15:48 schreef Sautor het volgende:
[..]
Heb jij Gesink al bij de finale in de bergen gezien dan?
In principe wel om tot aan het begin van een laatste klim de kopman bij te staan. Iemand die tot aan de laatste kilometer bij je kan blijven (zoals een Hincapie bij Armstrong) zijn er sowieso al niet te vindenquote:Op zondag 24 juli 2011 15:51 schreef Halcon het volgende:
[..]
Nee, maar als hem dat wel zou zijn gelukt, dan zou Niermann hem niet tot de finale bij hebben kunnen staan.
Die zijn er best wel, maar ze zijn zeldzaam. Daarom zijn er ook weinig meesterknechten en daarom hoort Niermann ook niet bij het gilde der meesterknechten.quote:Op zondag 24 juli 2011 15:53 schreef Sautor het volgende:
[..]
In principe wel om tot aan het begin van een laatste klim de kopman bij te staan. Iemand die tot aan de laatste kilometer bij je kan blijven (zoals een Hincapie bij Armstrong) zijn er sowieso al niet te vinden
Wegkapitein dan, of hoe je het beestje ook wilt noemen...quote:Op zondag 24 juli 2011 15:56 schreef Halcon het volgende:
[..]
Die zijn er best wel, maar ze zijn zeldzaam. Daarom zijn er ook weinig meesterknechten en daarom hoort Niermann ook niet bij het gilde der meesterknechten.
Da's zo'n holle term.quote:Op zondag 24 juli 2011 17:48 schreef Sautor het volgende:
[..]
Wegkapitein dan, of hoe je het beestje ook wilt noemen...
Zijn beste resultaat in een etappe is de 69e plaats. http://www.wielerland.nl/(...)on=com_database&sc=1quote:Op zondag 24 juli 2011 23:17 schreef Gitank2 het volgende:
Bodnar viel me nog op omdat hij in de tussentijden stond bij de tijdrit, wellicht enige wapenfeitje.
Maar die Kostyuk is inderdaad zo'n mythische naam die ergens zo goed als anoniem meegereden heeft.
Maar die staan in dat klassement wel weer voor de Rabobank bijvoorbeeldquote:Op zondag 24 juli 2011 23:56 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik wil heel Saur nomineren ik kwam er vandaag in het geld klassement pas achter dat ze meededen(Voor de renners en mezelf)
Met vijf renners, doen er veertig.ploegen mee.quote:Op zondag 24 juli 2011 23:50 schreef de_boswachter het volgende:
Waarom sturen die teams eigenlijk 9 renners.
Bijvoorbeeld dat Soja Team... stuur er
volgend jaar 5 ofzo. Is toch ook voldoende.
Als je nooit met krachten gooit door iets te proberen zal je langer in het peloton kunnen blijven hangen ja.quote:Op maandag 25 juli 2011 00:24 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Maar die staan in dat klassement wel weer voor de Rabobank bijvoorbeeld
het merendeel van de renners heeft wel meegezeten in ontsnappingen volgens mij, maar waar ze dat geld mee verdiend hebben weet ik ook niet. punten voor allerlei truien ofzo?quote:Op zondag 24 juli 2011 23:56 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik wil heel Saur nomineren ik kwam er vandaag in het geld klassement pas achter dat ze meededen(Voor de renners en mezelf)
Coppel? Die deed het nog aardig.quote:Op maandag 25 juli 2011 00:43 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
het merendeel van de renners heeft wel meegezeten in ontsnappingen volgens mij, maar waar ze dat geld mee verdiend hebben weet ik ook niet. punten voor allerlei truien ofzo?
Goeie keus! Ik vond zelf Egoi Martinez ook wel een mooie optie, maar van Kostyuk moest ik zelfs opzoeken voor welk team hij heeft rondgereden. Verdiende winnaar dus!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |