Doet Gerrans mee ja?quote:Op woensdag 20 juli 2011 14:25 schreef Chiappucci het volgende:
Irizar heb ik inderdaad ook amper gezien tot nu toe.
Verder evt. nog Noval, Iglinskiy, Paulinho, Vanotti, Longo Borghini, Gerrans, Moinard, Bertagnolli, Loosli, Talabardon.
Kloptquote:
Nog steeds een uitstekende keuze....helemaal niet gezien!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 10:22 schreef Kingstown het volgende:
Ludovic Turpin.
Rijdt al een jaar of 10 altijd weer braaf tot het einde mee in een grote ronde, wat op zich natuurlijk knap is, zonder ook maar ooit een echt aansprekende prestatie neer te zetten of echt in beeld te verschijnen.
Ja. Het is dat de Nederlandse TV hem voortdurend in de gaten houdt. Kijk je objectief, dan zou hij niet opgevallen zijn.quote:
quote:Op woensdag 20 juli 2011 19:49 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nog steeds een uitstekende keuze....helemaal niet gezien!
Waarschijnlijk ergens op Martinique dan in zijn zwembroekquote:Op woensdag 20 juli 2011 20:02 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Samen met Rui Costa bidonnetjes aan het halen.
Die keren dat hem in de koers zien lossen komen toch echt van de franse tvquote:Op woensdag 20 juli 2011 19:58 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja. Het is dat de Nederlandse TV hem voortdurend in de gaten houdt. Kijk je objectief, dan zou hij niet opgevallen zijn.
Hij heeft ook niets op Mur de Bretagne geprobeerd he?quote:Op woensdag 20 juli 2011 18:36 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
Kloptnormaalgesproken verwacht je hem toch in een aanval in de bergen.
Maar hij heeft nog twee dagen om dat te doen.
Paar dagen witte trui..quote:Op woensdag 20 juli 2011 19:58 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja. Het is dat de Nederlandse TV hem voortdurend in de gaten houdt. Kijk je objectief, dan zou hij niet opgevallen zijn.
daarnaast veel in beeld na val, dus dit =quote:
Dat zijn de grootste bazen van de tour.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 10:22 schreef Kingstown het volgende:
Ludovic Turpin.
Rijdt al een jaar of 10 altijd weer braaf tot het einde mee in een grote ronde, wat op zich natuurlijk knap is, zonder ook maar ooit een echt aansprekende prestatie neer te zetten of echt in beeld te verschijnen.
Dat is een klassementsrenner, zijn valpartij + tijdsverlies werd toch wel in beeld gebracht...quote:Op donderdag 21 juli 2011 08:31 schreef Ajacied422 het volgende:
voor de etappe naar gap was Hesjedal onopvallend.
Die heb ik wel een paar keer op kop zien rijden voor Petacchi, en volgens mij reed hij gisteren ook nog even op kop.quote:Op donderdag 21 juli 2011 11:24 schreef Kopiko het volgende:
Matteo Bono is zó onopvallend bezig dat hij zelfs hier niet genoemd wordt...
Er is ook weken voorgehouden '2 Noren en dan toch 1 etappe > 2 etappes > etc.'quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:05 schreef Dos37 het volgende:
Vanborg ik wist niet eens dat er nog een Noor meedeed.
Oow zo onopvallend vind ik het dusquote:
die naam heb ik een keer gehoord, weet alleen niet meer wanneer...quote:
Die was laatst mee in een vroege ontsnapping, volgens mij afgelopen vrijdag. Vandborg is trouwens wel vaker genoemd. Bijvoorbeeld toen hij, als goede tijdrijder, moest lossen in de ttt. En hij heeft een op Contador moeten wachten toen die viel en reed vaak in de buurt van Contador.quote:Op zondag 24 juli 2011 10:17 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
die naam heb ik een keer gehoord, weet alleen niet meer wanneer...
bookwalter was mee in de aanval in de alpenquote:Op zondag 24 juli 2011 13:11 schreef Doff het volgende:
Ik ga nog steeds voor Bookwalter, die heb ik nooit echt (opvallend) in beeld gezien.
Porte en Bodnar deden het gisteren niet onaardig.
Porte kan tijdrijden, dat zag je al in de Giro.quote:Op zondag 24 juli 2011 13:11 schreef Doff het volgende:
Ik ga nog steeds voor Bookwalter, die heb ik nooit echt (opvallend) in beeld gezien.
Porte en Bodnar deden het gisteren niet onaardig.
Ik heb van Galland gehoord omdat hij laatste werd in de tijdrit en er misschien sprake van was dat hij buiten tijd zou binnenkomen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |