quote:Op zaterdag 18 juni 2011 10:22 schreef Kingstown het volgende:
Ludovic Turpin.
Rijdt al een jaar of 10 altijd weer braaf tot het einde mee in een grote ronde, wat op zich natuurlijk knap is, zonder ook maar ooit een echt aansprekende prestatie neer te zetten of echt in beeld te verschijnen.
Turpin zal niet starten dit jaar.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 10:22 schreef Kingstown het volgende:
Ludovic Turpin.
Rijdt al een jaar of 10 altijd weer braaf tot het einde mee in een grote ronde, wat op zich natuurlijk knap is, zonder ook maar ooit een echt aansprekende prestatie neer te zetten of echt in beeld te verschijnen.
Zn naam is nu al wel meer genoemd dan alle keren dat hij wél gestart isquote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:48 schreef Kingstown het volgende:
[..]
![]()
Dan wordt hij wel heel onopvallend.
Mwoch, dat vind ik bij Niermann nog wel meevallen. Er zijn onopvallendere renners te vinden dan Grischa denk ikquote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:40 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Grischa Niermann. Al jaren een zeer gewaardeerde knecht bij Rabo, maar hij rijdt niet vaak in beeld.
Maar dat geldt voor alles natuurlijkquote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:01 schreef Beregd het volgende:
We zullen het sowieso pas tegen het eind avn de tour met zeker weten.
Bollentrui van vorig jaar.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:45 schreef kroegtijger het volgende:
[..]
Antony Wie??
Dat lijkt me dan zeker een kanshebber
En winnaar Koninginnerit Route du Sud.quote:
De bollentrui stelt dan ook niet zo heel veel meer voor imho t.o.v. vroeger. Een paar keert mee zitten in een vroege vluchtpoging en wat heuveltjes pakken en je bent "berg-kampioen"... Dat je door de grote meneren op échte cols aan alle kanten eraf wordt gereden laten we maar even stil danquote:
Kan allemaal waar zijn, maar als je de bollentrui wint, dan heb je zeker geen onopvallende ronde gereden.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:49 schreef kroegtijger het volgende:
[..]
De bollentrui stelt dan ook niet zo heel veel meer voor imho t.o.v. vroeger. Een paar keert mee zitten in een vroege vluchtpoging en wat heuveltjes pakken en je bent "berg-kampioen"... Dat je door de grote meneren op échte cols aan alle kanten eraf wordt gereden laten we maar even stil dan
Da's dan ook wel weer waar jaquote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:56 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Kan allemaal waar zijn, maar als je de bollentrui wint, dan heb je zeker geen onopvallende ronde gereden.
Ik wilde 'm al noemen, met het risico dat ie ineens aanvalt (wat ie ook een keertje eerder deed in een etappe in 2006 geloof ik én in een dauphiné waarin ie toen meteen tegen het asfalt smakte).quote:
Die zat pas nog in een ontsnapping in de ronde van België.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |