Zijn beste resultaat in een etappe is de 69e plaats. http://www.wielerland.nl/(...)on=com_database&sc=1quote:Op zondag 24 juli 2011 23:17 schreef Gitank2 het volgende:
Bodnar viel me nog op omdat hij in de tussentijden stond bij de tijdrit, wellicht enige wapenfeitje.
Maar die Kostyuk is inderdaad zo'n mythische naam die ergens zo goed als anoniem meegereden heeft.
Maar die staan in dat klassement wel weer voor de Rabobank bijvoorbeeldquote:Op zondag 24 juli 2011 23:56 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik wil heel Saur nomineren ik kwam er vandaag in het geld klassement pas achter dat ze meededen(Voor de renners en mezelf)
Met vijf renners, doen er veertig.ploegen mee.quote:Op zondag 24 juli 2011 23:50 schreef de_boswachter het volgende:
Waarom sturen die teams eigenlijk 9 renners.
Bijvoorbeeld dat Soja Team... stuur er
volgend jaar 5 ofzo. Is toch ook voldoende.
Als je nooit met krachten gooit door iets te proberen zal je langer in het peloton kunnen blijven hangen ja.quote:Op maandag 25 juli 2011 00:24 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Maar die staan in dat klassement wel weer voor de Rabobank bijvoorbeeld
het merendeel van de renners heeft wel meegezeten in ontsnappingen volgens mij, maar waar ze dat geld mee verdiend hebben weet ik ook niet. punten voor allerlei truien ofzo?quote:Op zondag 24 juli 2011 23:56 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik wil heel Saur nomineren ik kwam er vandaag in het geld klassement pas achter dat ze meededen(Voor de renners en mezelf)
Coppel? Die deed het nog aardig.quote:Op maandag 25 juli 2011 00:43 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
het merendeel van de renners heeft wel meegezeten in ontsnappingen volgens mij, maar waar ze dat geld mee verdiend hebben weet ik ook niet. punten voor allerlei truien ofzo?
Goeie keus! Ik vond zelf Egoi Martinez ook wel een mooie optie, maar van Kostyuk moest ik zelfs opzoeken voor welk team hij heeft rondgereden. Verdiende winnaar dus!quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |