Gaat goed zoquote:
Verjaardag duurt van zaterdagaaf tot zondag ergens..quote:Op vrijdag 17 juni 2011 01:52 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
die ga je niet missenwe hebben eerst retropop.. dus dan wordt het of snachts.. of zondags
Dan gaan we er een extra leuke show van makenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 01:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Verjaardag duurt van zaterdagaaf tot zondag ergens..
Du wel missen helaas
Jamaar huuquote:Op vrijdag 17 juni 2011 01:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Dan gaan we er een extra leuke show van maken
je weet niet wanneer we gaan draaienquote:
Held ben jequote:Op vrijdag 17 juni 2011 01:53 schreef Viro het volgende:
Guppie zwemt weer vorlijk
ben zo vriendelijk geweest om enter sandman live klaar te zetten![]()
Het wordt weer opgenomen? Ik heb die andere ook nog om te luisteren..quote:
daarvoor hebben we een roosterquote:Op vrijdag 17 juni 2011 01:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
je weet niet wanneer we gaan draaienben je zekers toch te laat met opnemen
live versiequote:Op vrijdag 17 juni 2011 01:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Het wordt weer opgenomen? Ik heb die andere ook nog om te luisteren..
En wat is dit voor baggerversie?
quote:
ik heb genoeg ruimte op mijn pc om 2 dagen non stop op te nemenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 01:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]en wij plannen zelf in
last minute surprise surprise
en anders vul ik gewoon een andere naam in
Maar dat doe je nietquote:Op vrijdag 17 juni 2011 01:56 schreef Viro het volgende:
[..]
ik heb genoeg ruimte op mijn pc om 2 dagen non stop op te nemen
Nah, laat gup maar draaienquote:Op vrijdag 17 juni 2011 01:56 schreef Viro het volgende:
[..]
ik kan guppie ook wel uitzetten, zie nu pas dat jij ook wil draaien
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 01:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
x-raydio zet aan tot drinken geloof ik.. damn wat wordt er vaak gepost dat mensen aan de zuip zijn
Dat was zo wie zo alquote:Op vrijdag 17 juni 2011 01:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
x-raydio zet aan tot drinken geloof ik.. damn wat wordt er vaak gepost dat mensen aan de zuip zijn
Bij mij zijn alle flesjes al leeg..quote:
weet je wat nog leuker isquote:Op vrijdag 17 juni 2011 01:58 schreef _Fanta het volgende:
[..]
weetje wat pas leuk is? Bier drinken en Fok!en tegelijkertijd!
Die heb ik geenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 01:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
weet je wat nog leuker is
drinken met vrienden
Kom eens langs danquote:Op vrijdag 17 juni 2011 01:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
weet je wat nog leuker is
drinken met vrienden
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 02:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
2.00 uur.. knetter bed tijd.
doei enzow![]()
![]()
Doei meisquote:Op vrijdag 17 juni 2011 02:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
doei enzow![]()
![]()
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 17 juni 2011 02:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
doei enzow![]()
![]()
kloptquote:Op vrijdag 17 juni 2011 02:01 schreef humorduck28 het volgende:
Knetter, slaap lekker, ik ga wel in mn eentje twisten, heb ik verdiend...![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 02:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
doei enzow![]()
![]()
quote:
Nee, is hier ook zo.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 02:09 schreef _Fanta het volgende:
[..]
klinkt alleen beetje stilletjes, of ligt dat aan mij?
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 02:11 schreef _Fanta het volgende:
[..]
moet vervangen worden in Guppert dan, want is zeker wel goede plaat
quote:
Oh hai there.quote:
quote:
Had je maar een zwarte moetten zijnquote:Op vrijdag 17 juni 2011 02:17 schreef humorduck28 het volgende:
Ik wou dat ik net zo snel zou kunnen praten als deze zanger...![]()
Trusten.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 02:22 schreef ACT-F het volgende:
Ik ga maar eens naar bed, want ik heb de knollen op. En mijn bier ook
Slaap zuh, hopelijk hebben de knollen en bier gesmaakt.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 02:22 schreef ACT-F het volgende:
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 02:22 schreef ACT-F het volgende:
Trustenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 02:22 schreef ACT-F het volgende:
Ja dat ben ik dus.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 02:24 schreef humorduck28 het volgende:
wie is de held die tot nu toe elke keer Elvis heeft aangevraagd?![]()
Halleluja
geen idee, wou ook wa aanvragen, maar zag heel die playlist die klaarstond dus dacht van laat ook maarquote:Op vrijdag 17 juni 2011 02:24 schreef humorduck28 het volgende:
wie is de held die tot nu toe elke keer Elvis heeft aangevraagd?![]()
Halleluja
Oke, ook al ken ik u niet, nu bent u al legendarisch..quote:
Hehe oke... Op een goede of slechte manier?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 02:25 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Oke, ook al ken ik u niet, nu bent u al legendarisch..![]()
quote:
Tot op heden goedequote:Op vrijdag 17 juni 2011 02:25 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Hehe oke... Op een goede of slechte manier?
Ja, ik ontdek dit nu pas.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 02:27 schreef _Fanta het volgende:
maar wel in het topic blijven komen monkyyy. niet dat je hier 1 keer komt en dan nooit meer he
Mooi hequote:Op vrijdag 17 juni 2011 02:27 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ja, ik ontdek dit nu pas.dat je ook kan aanvragen enzo
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 02:27 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Dat doe je dan ook ineens op een super manier... als je ook nog eens queen heb aangevraagdquote:Op vrijdag 17 juni 2011 02:27 schreef monkyyy het volgende:
[..]
quote:
Deze versie van bohemian raphsody heb ik ook nog nooit gehoord.quote:
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 02:29 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Deze versie van bohemian raphsody heb ik ook nog nooit gehoord.
Maare, we kunnen niet meer requesten?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 02:29 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Guppy ligt uit zn kom, dit is de backup muziek pc van Viro die je nu hoort gloof ik
Op dit moment niet.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 02:35 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Maare, we kunnen niet meer requesten?
quote:
quote:
Cheers.quote:
* _Fanta doet gezellig meequote:Op vrijdag 17 juni 2011 02:43 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Cheers.
* Stiffler1988 die er zelf ook nog 1 lostrekt
quote:
Proost ik ook opquote:
Klopt.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 02:50 schreef _Fanta het volgende:
Ik keek stiekem in je fobo monkyyy. Maar jij speelt dus Poker?
Neuhh, nog nietquote:Op vrijdag 17 juni 2011 02:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
Zeg kinders, moeten jullie niet slapen?
Nice! Die hebben we hier wel meer rondhangen die ook fanatiek pokeren, en ook op meerdere tafels tegelijk zoals jij in die foto. Zelf ben ik er echt amateur inquote:
van wie?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 02:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
Zeg kinders, moeten jullie niet slapen?
Pas op voor fanta, die geilt op alles met gleuf en hartslag..quote:
haha, hoor wie het zegtquote:Op vrijdag 17 juni 2011 02:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Pas op voor fanta, die geilt op alles met gleuf en hartslag..
Hoe bedoel je 'hier' , op FOK! ?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 02:52 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Nice! Die hebben we hier wel meer rondhangen die ook fanatiek pokeren, en ook op meerdere tafels tegelijk zoals jij in die foto. Zelf ben ik er echt amateur in
Dat heb ik niet gelezen.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 02:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Pas op voor fanta, die geilt op alles met gleuf en hartslag..
Aaah, oke, wat leuk/toevallig.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 02:54 schreef _Fanta het volgende:
[..]
In dit topic, gloof dat stokkie ook aardig kan pokeren
doe ik toch ook nie ofwel?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 02:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Sorry? Ik geil niet op alle fok dames hoor
Jaja, ik besprak wel eens strategie op het forum met Socios. Hij is zeker goed.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 02:57 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Weet je wie ook heel goed kan pokeren, Socios
Die gast is echt slimquote:Op vrijdag 17 juni 2011 02:57 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Jaja, ik besprak wel eens strategie op het forum met Socios. Hij is zeker goed.
Dat zeker, en het is ook niet voor iedereen weggelegd. Komen zoveel factoren bij kijken om goede poker speler te wordenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 03:00 schreef monkyyy het volgende:
Pokerpro word je ook niet zonder er 100% voor te gaan, zit veel werk/tijd/moeite in voordat je echt winstgevend bent enzo.
Inderdaad, maar ik ga slapen, trusten iedereen.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 03:02 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Dat zeker, en het is ook niet voor iedereen weggelegd. Komen zoveel factoren bij kijken om goede poker speler te worden
Slaap zequote:Op vrijdag 17 juni 2011 03:02 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Inderdaad, maar ik ga slapen, trusten iedereen.
Trusten, en wel terugkomen hequote:Op vrijdag 17 juni 2011 03:02 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Inderdaad, maar ik ga slapen, trusten iedereen.
quote:
Slaap zequote:
Trustenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 03:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik laat ook de wacht over aan Gup, adios
Die komt wel terugquote:Op vrijdag 17 juni 2011 06:04 schreef Stokstaart het volgende:
Mogguhhhh![]()
![]()
Eindelijk een mooie vrouw in dit topic was ik er weer niet
half 8 beginnen manquote:Op vrijdag 17 juni 2011 06:07 schreef Melting het volgende:
Jij bent er ook al vroeg bij, Stokstaart? Vroeg werken vandaag?
U?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 06:08 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
half 8 beginnen man![]()
en u?ook werken?
jah ik kan beter ff gaan pitten idd, vanaaf weer verder feestenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 06:08 schreef Melting het volgende:
En _Fanta nog steeds hier? Ga eens slapen man.... vanavond begint het weekend!
Dat zijn de betere tijdenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 06:10 schreef Melting het volgende:
[..]
U?![]()
Ik mag om kwart over 7 beginnen. Of ja... officieel om 7.21 maar ze verwachten dat je er wel ruim op tijd bent.![]()
Maar ik heb het om half 12 wel weekend!
Alcohol is niet overal de oplossing voor.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 06:18 schreef _Fanta het volgende:
miss kan ik beter nog ff wakker blijven en zo als de winkels open zijn wa sterks halen zodat ik kan slapen?
niet overal voor idd, maar helpt vaak welquote:Op vrijdag 17 juni 2011 06:19 schreef Melting het volgende:
[..]
Alcohol is niet overal de oplossing voor.
Misschien moet je eens naar de dokter gaan voor je slapeloosheid.
Ik ook niet. Maar soms is het niet verkeerd.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 06:21 schreef _Fanta het volgende:
En naar de dokter gaan doe ik niet zo graag..
als ik niet goed lazerus ben voordat ik ga slapen droom ik heel vaag, van die koortsdromen zeg maar. dat je zo heel actief in je hoofd bent tijdens je slaap. niet goedquote:Op vrijdag 17 juni 2011 06:23 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar soms is het niet verkeerd.
Dat zou voor mij een reden zijn om eens een dokter te bezoeken.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 06:25 schreef _Fanta het volgende:
[..]
als ik niet goed lazerus ben voordat ik ga slapen droom ik heel vaag, van die koortsdromen zeg maar. dat je zo heel actief in je hoofd bent tijdens je slaap. niet goed
kweet zelf ook wel waar da door komt. ligt gewoon aan mn overmatig drankgebruik. mn lichaam is gewent aan die alcohol. en als ik zo dagje niet drink schiet mn hersenactiviteit flink omhoog waardoor slapen gewoon echt kut is!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 06:27 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat zou voor mij een reden zijn om eens een dokter te bezoeken.
Hoeveel drank heb je nodig om goed te kunnen slapen?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 06:29 schreef _Fanta het volgende:
[..]
kweet zelf ook wel waar da door komt. ligt gewoon aan mn overmatig drankgebruik. mn lichaam is gewent aan die alcohol. en als ik zo dagje niet drink schiet mn hersenactiviteit flink omhoog waardoor slapen gewoon echt kut is!
phoeh.. 2 flesse wijn 12 flesjes bier.. dan wil het wel lukkenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 06:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoeveel drank heb je nodig om goed te kunnen slapen?
Omg, heb jij überhaupt nog wel een lever?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 06:33 schreef _Fanta het volgende:
[..]
phoeh.. 2 flesse wijn 12 flesjes bier.. dan wil het wel lukken
had vandaag expres niet teveel drank in huis gehaald. maarjah da betekent nu dat ik nie kan slapen. kan zo wel wa bijhalen. maarjah dan valt heel mn plan van minder halen in t niet. dus denk dat ik gewoon lekker hier ga zitten met een bakkie koffie en wachten tot de slaap inhaktquote:Op vrijdag 17 juni 2011 06:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omg, heb jij überhaupt nog wel een lever?
Iedere week een flesje minder een optie?
Bak koffie? Dan zou ik juist geen koffie drinken.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 06:36 schreef _Fanta het volgende:
[..]
had vandaag expres niet teveel drank in huis gehaald. maarjah da betekent nu dat ik nie kan slapen. kan zo wel wa bijhalen. maarjah dan valt heel mn plan van minder halen in t niet. dus denk dat ik gewoon lekker hier ga zitten met een bakkie koffie en wachten tot de slap inhakt
ahjah cafeïne idd. al word ik van veel koffie altijd wel slaperigquote:Op vrijdag 17 juni 2011 06:37 schreef Melting het volgende:
[..]
Bak koffie? Dan zou ik juist geen koffie drinken.
Drink Warme melk met honingquote:Op vrijdag 17 juni 2011 06:36 schreef _Fanta het volgende:
[..]
had vandaag expres niet teveel drank in huis gehaald. maarjah da betekent nu dat ik nie kan slapen. kan zo wel wa bijhalen. maarjah dan valt heel mn plan van minder halen in t niet. dus denk dat ik gewoon lekker hier ga zitten met een bakkie koffie en wachten tot de slaap inhakt
Goede morgen Valhallen!quote:
Veel betere optie idd. En niet fokken, maar in bed een boek lezen of zo.quote:
Dat werkt meestal ook wel ja. Dan krijg ik al snel slaap.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 06:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Veel betere optie idd. En niet fokken, maar in bed een boek lezen of zo.
Laterzzquote:Op vrijdag 17 juni 2011 06:43 schreef Melting het volgende:
[..]
Goede morgen Valhallen!![]()
En een tot straks voor iedereen.
Ik ga werken.![]()
je wil me gewoon weg hebben hierquote:Op vrijdag 17 juni 2011 06:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Veel betere optie idd. En niet fokken, maar in bed een boek lezen of zo.
weet jij een goed boek?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 06:47 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Nah, een boek lezen helpt serieus wel.
ga ik dat ook beetje leuk boek vinden denk je?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 06:50 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Oorlog en Vrede van Lev Tolstoj. ben je wel even zoet mee
Nou, ik ben halverwege gestopt en ik ben een vrij fanatiek lezerquote:Op vrijdag 17 juni 2011 06:52 schreef _Fanta het volgende:
[..]
ga ik dat ook beetje leuk boek vinden denk je?
Thanksquote:Op vrijdag 17 juni 2011 08:09 schreef Samzz het volgende:
Fanta:
David Baldacci
Karin Slaughter
De Harry Potter reeks (moet je van houden)
Dan Brown (Bernini en Da Vinci)
John Grisham
Tess Gerridzen
Tevens vind ik de Lord of the Rings boeken prachtig. Niet makkelijk, though. Dan heb je nog De Ontdekking van de Hemel, De Duivelsbijbel (vond ik een leuk boek! Moet je wel van houden) En een boek van een Italiaanse schrijver, Zuiverheid van de Priemgetallen dacht ik.
Miseryquote:Op vrijdag 17 juni 2011 06:57 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Nou, ik ben halverwege gestopt en ik ben een vrij fanatiek lezer
Als je lekker weglees spul wilt hebben raad ik je Stephen King aan. Vooral de dikkere boeken lezen echt heerlijk weg.
Uhmz ben je hiervoor al bij de dokter geweest?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 08:14 schreef _Fanta het volgende:
Ik ga weer liggen, voel mn hart weer. werd gisternacht ook al wakker en had echt gevoel alsof mn hart elk moment ermee ging kappen. Ik hoop het nie, anders ben ik dood
Die film is echt heerlijkquote:
Goedemorgenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 08:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Uhmz ben je hiervoor al bij de dokter geweest?
Goedemorgen trouwens
Hyperventilatie?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 08:19 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Goedemorgen![]()
en nee, niet naar de dokter geweest.
Cut it on the alcohol. Serieus, Fanta. Je drinkt je dood.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 08:14 schreef _Fanta het volgende:
Ik ga weer liggen, voel mn hart weer. werd gisternacht ook al wakker en had echt gevoel alsof mn hart elk moment ermee ging kappen. Ik hoop het nie, anders ben ik dood
Waarom nietquote:Op vrijdag 17 juni 2011 08:19 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Goedemorgen![]()
en nee, niet naar de dokter geweest.
Ik was nog best jong toen ik IT zag. Sindsdien ben ik 'bangig' voor clownsquote:Op vrijdag 17 juni 2011 08:17 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Die film is echt heerlijk
Het boek trouwens ook
Favoriete King boek is en blijft IT, wat een parel van een boek is dat zeg
kweet t..quote:Op vrijdag 17 juni 2011 08:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Cut it on the alcohol. Serieus, Fanta. Je drinkt je dood.
Nederland héquote:Op vrijdag 17 juni 2011 08:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Waarom niet
Ik zou het echt eng vinden
Wat is het opeens mooi weer??? Ik snap er niks vanWe zouden toch 2 weken regen krijgen
Vandaag zou het in de ochtend mooi worden, daarna in de middag regen.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 08:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Waarom niet
Wat is het opeens mooi weer??? Ik snap er niks vanWe zouden toch 2 weken regen krijgen
denk omdat ik zo stront eigenwijs ben en alles zelf wel denk op te kunne oplossen, waarvan ik eigenlijk ook wel weet dat het niet lukt..quote:Op vrijdag 17 juni 2011 08:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Waarom niet
Ja maar nu werd ik zwetend en te vroeg wakker.... Niet leukquote:
AA.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 08:24 schreef _Fanta het volgende:
[..]
denk omdat ik zo stront eigenwijs ben en alles zelf wel denk op te kunne oplossen, waarvan ik eigenlijk ook wel weet dat het niet lukt..
Ik vind dat je naar de dokter moet gaan, straks hebben we geen fanta meerquote:Op vrijdag 17 juni 2011 08:24 schreef _Fanta het volgende:
[..]
denk omdat ik zo stront eigenwijs ben en alles zelf wel denk op te kunne oplossen, waarvan ik eigenlijk ook wel weet dat het niet lukt..
Ik had het liever andersom gezienquote:Op vrijdag 17 juni 2011 08:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vandaag zou het in de ochtend mooi worden, daarna in de middag regen.
njah, zo'n gemis is dat nu ook weer nie tochquote:Op vrijdag 17 juni 2011 08:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik vind dat je naar de dokter moet gaan, straks hebben we geen fanta meer
Jij vind het wel goedzo?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 08:26 schreef _Fanta het volgende:
[..]
njah, zo'n gemis is dat nu ook weer nie toch
of mezelf gewoon onsterfelijk makenquote:
Goed plan en als je morgen nog gekke dingen voelt, dan dokter bellen hèquote:Op vrijdag 17 juni 2011 08:31 schreef _Fanta het volgende:
maargoed, ik ga eerst ff proberen wat te slapen. ik kijk morgen welweer hoe en wat
nja klinkt allemaal nie goed kerelquote:
doe ik toch nie, wedde?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 08:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Goed plan en als je morgen nog gekke dingen voelt, dan dokter bellen hè![]()
Weltrusten dan maar
psychosomatische klachtenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 08:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Goed plan en als je morgen nog gekke dingen voelt, dan dokter bellen hè![]()
Weltrusten dan maar
Dat stuk zag ik op youtubequote:Op vrijdag 17 juni 2011 08:35 schreef _Fanta het volgende:
maargoed ik ga nu echt kappen. anders gaat Yvonne ofzo zich zo nog moeien. die heeft wel us eerder hulp afgestuurd toen een gast zich van kant dreigde te maken op het forum. Maar wees gerust. ik heb geen zelfmoordneigingen oid
ah ok, zit allemaal tussen mn hoofd. gelukkig maarquote:Op vrijdag 17 juni 2011 08:34 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
psychosomatische klachten
had ik ook tijdens mn detox
meerdere keren op het punt gestaan om 112 te bellen omdat ik dacht dat mn hart het zou begeven.
mee eens, hoort niet hier thuis iddquote:Op vrijdag 17 juni 2011 08:38 schreef Stokstaart het volgende:
ik vind eerlijk gezegd wel dat je moet kappen met in details hier te posten hoe je je aan het doodzuipen bent fanta
niet alleen dat, als je een keer een week niet post gaan mensen denke dat je dood in je huis ligtquote:
Gaat fanta dood?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 08:38 schreef Stokstaart het volgende:
ik vind eerlijk gezegd wel dat je moet kappen met in details hier te posten hoe je je aan het doodzuipen bent fanta
Dat dachten jullie bij mij ook nietquote:Op vrijdag 17 juni 2011 08:40 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
niet alleen dat, als je een keer een week niet post gaan mensen denke dat je dood in je huis ligt
Massahysteriequote:Op vrijdag 17 juni 2011 08:40 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
niet alleen dat, als je een keer een week niet post gaan mensen denke dat je dood in je huis ligt
Jij drinkt dan ook niet meer dan twee flessen wijn en 12 biertjes per dag.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 08:42 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Dat dachten jullie bij mij ook niet
Als je dit:quote:
soort dingen post eerder een logisch gevolgquote:Op vrijdag 17 juni 2011 08:14 schreef _Fanta het volgende:
Ik bedoel dat iedereen zich zorgen gaat makenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 08:44 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Als je dit:
[..]
soort dingen post eerder een logisch gevolg
Blijft internet hequote:Op vrijdag 17 juni 2011 08:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik bedoel dat iedereen zich zorgen gaat maken
Nee, ik zou me wel bezorgd voelen denk ik.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 08:49 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Blijft internet he![]()
Andere kant als ik weet dat het niet lekker zou gaan met iemand van dit topic zou ik me wel beetje zorgen gaan maken als hij/zei opeens ui het niets helemaal niet meer zou posten.![]()
Of zou je het jou totaal niets boeien?
Heuj maar Twentse vrouwen zijn toch sowieso zachtaardig?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 08:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, ik zou me wel bezorgd voelen denk ik.Ik ben geen cynische trut hoor
Dat is ze zekerquote:Op vrijdag 17 juni 2011 08:54 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Heuj maar Twentse vrouwen zijn toch sowieso zachtaardig?
San welquote:Op vrijdag 17 juni 2011 08:54 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik welquote:Op vrijdag 17 juni 2011 08:54 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nee, zeker niet cynischquote:Op vrijdag 17 juni 2011 08:51 schreef Samzz het volgende:
Nee, ik zou me wel bezorgd voelen denk ik.Ik ben geen cynische trut hoor
Ik heb elke dag dat je niet aanwezig was hier tranen met tuiten gehuildquote:Op vrijdag 17 juni 2011 08:42 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Dat dachten jullie bij mij ook niet
http://en.wikipedia.org/wiki/Caesuraquote:Op vrijdag 17 juni 2011 09:39 schreef -Datdus- het volgende:
[ afbeelding ]
Waar komt het pauze symbol eigenlijk vandaan?
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 09:48 schreef Watertornado het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Caesura
Je geeft antwoord op je eigen vraag.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 09:52 schreef Metonae het volgende:
Wat is dit?! Waar is ONZ-Radio![]()
*Is een lange tijd niet in ONZ geweest*
it comes from the japanese character "リ" which indicates a pausequote:Op vrijdag 17 juni 2011 09:39 schreef -Datdus- het volgende:
[ afbeelding ]
Waar komt het pauze symbol eigenlijk vandaan?
Ik geloof dat niet zomaar. Waarom is het dan niet dat karakter?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 09:59 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
it comes from the japanese character "リ" which indicates a pause
Nietquote:Op vrijdag 17 juni 2011 09:55 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Je geeft antwoord op je eigen vraag.
Klinkt als een goeie tekst voor een liedje van een gemiddelde pinkpop artiest.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:26 schreef SperzieboonToon het volgende:
Ik heb 3 broodjes voor me staan, maar ik krijg geen hap door m'n keel
Ik ben dan ook songwriter van pinkpop artiestenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:27 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Klinkt als een goeie tekst voor een liedje van een gemiddelde pinkpop artiest.
Ik heb geen microfoon, en weet niet nog niet zo goed hoe het werktquote:
heb dat ook al 3 dagen. 't heerst zeker.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:37 schreef SperzieboonToon het volgende:
Hoofdpijn en kotsneigingen overheersen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |