half 8 beginnen manquote:Op vrijdag 17 juni 2011 06:07 schreef Melting het volgende:
Jij bent er ook al vroeg bij, Stokstaart? Vroeg werken vandaag?
U?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 06:08 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
half 8 beginnen man![]()
en u?ook werken?
jah ik kan beter ff gaan pitten idd, vanaaf weer verder feestenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 06:08 schreef Melting het volgende:
En _Fanta nog steeds hier? Ga eens slapen man.... vanavond begint het weekend!
Dat zijn de betere tijdenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 06:10 schreef Melting het volgende:
[..]
U?![]()
Ik mag om kwart over 7 beginnen. Of ja... officieel om 7.21 maar ze verwachten dat je er wel ruim op tijd bent.![]()
Maar ik heb het om half 12 wel weekend!
Alcohol is niet overal de oplossing voor.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 06:18 schreef _Fanta het volgende:
miss kan ik beter nog ff wakker blijven en zo als de winkels open zijn wa sterks halen zodat ik kan slapen?
niet overal voor idd, maar helpt vaak welquote:Op vrijdag 17 juni 2011 06:19 schreef Melting het volgende:
[..]
Alcohol is niet overal de oplossing voor.
Misschien moet je eens naar de dokter gaan voor je slapeloosheid.
Ik ook niet. Maar soms is het niet verkeerd.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 06:21 schreef _Fanta het volgende:
En naar de dokter gaan doe ik niet zo graag..
als ik niet goed lazerus ben voordat ik ga slapen droom ik heel vaag, van die koortsdromen zeg maar. dat je zo heel actief in je hoofd bent tijdens je slaap. niet goedquote:Op vrijdag 17 juni 2011 06:23 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar soms is het niet verkeerd.
Dat zou voor mij een reden zijn om eens een dokter te bezoeken.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 06:25 schreef _Fanta het volgende:
[..]
als ik niet goed lazerus ben voordat ik ga slapen droom ik heel vaag, van die koortsdromen zeg maar. dat je zo heel actief in je hoofd bent tijdens je slaap. niet goed
kweet zelf ook wel waar da door komt. ligt gewoon aan mn overmatig drankgebruik. mn lichaam is gewent aan die alcohol. en als ik zo dagje niet drink schiet mn hersenactiviteit flink omhoog waardoor slapen gewoon echt kut is!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 06:27 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat zou voor mij een reden zijn om eens een dokter te bezoeken.
Hoeveel drank heb je nodig om goed te kunnen slapen?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 06:29 schreef _Fanta het volgende:
[..]
kweet zelf ook wel waar da door komt. ligt gewoon aan mn overmatig drankgebruik. mn lichaam is gewent aan die alcohol. en als ik zo dagje niet drink schiet mn hersenactiviteit flink omhoog waardoor slapen gewoon echt kut is!
phoeh.. 2 flesse wijn 12 flesjes bier.. dan wil het wel lukkenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 06:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoeveel drank heb je nodig om goed te kunnen slapen?
Omg, heb jij überhaupt nog wel een lever?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 06:33 schreef _Fanta het volgende:
[..]
phoeh.. 2 flesse wijn 12 flesjes bier.. dan wil het wel lukken
had vandaag expres niet teveel drank in huis gehaald. maarjah da betekent nu dat ik nie kan slapen. kan zo wel wa bijhalen. maarjah dan valt heel mn plan van minder halen in t niet. dus denk dat ik gewoon lekker hier ga zitten met een bakkie koffie en wachten tot de slaap inhaktquote:Op vrijdag 17 juni 2011 06:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omg, heb jij überhaupt nog wel een lever?
Iedere week een flesje minder een optie?
Bak koffie? Dan zou ik juist geen koffie drinken.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 06:36 schreef _Fanta het volgende:
[..]
had vandaag expres niet teveel drank in huis gehaald. maarjah da betekent nu dat ik nie kan slapen. kan zo wel wa bijhalen. maarjah dan valt heel mn plan van minder halen in t niet. dus denk dat ik gewoon lekker hier ga zitten met een bakkie koffie en wachten tot de slap inhakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |