Aaah, oke, wat leuk/toevallig.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 02:54 schreef _Fanta het volgende:
[..]
In dit topic, gloof dat stokkie ook aardig kan pokeren
doe ik toch ook nie ofwel?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 02:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Sorry? Ik geil niet op alle fok dames hoor
Jaja, ik besprak wel eens strategie op het forum met Socios. Hij is zeker goed.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 02:57 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Weet je wie ook heel goed kan pokeren, Socios
Die gast is echt slimquote:Op vrijdag 17 juni 2011 02:57 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Jaja, ik besprak wel eens strategie op het forum met Socios. Hij is zeker goed.
Dat zeker, en het is ook niet voor iedereen weggelegd. Komen zoveel factoren bij kijken om goede poker speler te wordenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 03:00 schreef monkyyy het volgende:
Pokerpro word je ook niet zonder er 100% voor te gaan, zit veel werk/tijd/moeite in voordat je echt winstgevend bent enzo.
Inderdaad, maar ik ga slapen, trusten iedereen.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 03:02 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Dat zeker, en het is ook niet voor iedereen weggelegd. Komen zoveel factoren bij kijken om goede poker speler te worden
Slaap zequote:Op vrijdag 17 juni 2011 03:02 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Inderdaad, maar ik ga slapen, trusten iedereen.
Trusten, en wel terugkomen hequote:Op vrijdag 17 juni 2011 03:02 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Inderdaad, maar ik ga slapen, trusten iedereen.
quote:
Slaap zequote:
Trustenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 03:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik laat ook de wacht over aan Gup, adios
Die komt wel terugquote:Op vrijdag 17 juni 2011 06:04 schreef Stokstaart het volgende:
Mogguhhhh![]()
![]()
Eindelijk een mooie vrouw in dit topic was ik er weer niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |