Gaat goed zoquote:
Verjaardag duurt van zaterdagaaf tot zondag ergens..quote:Op vrijdag 17 juni 2011 01:52 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
die ga je niet missenwe hebben eerst retropop.. dus dan wordt het of snachts.. of zondags
Dan gaan we er een extra leuke show van makenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 01:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Verjaardag duurt van zaterdagaaf tot zondag ergens..
Du wel missen helaas
Jamaar huuquote:Op vrijdag 17 juni 2011 01:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Dan gaan we er een extra leuke show van maken
je weet niet wanneer we gaan draaienquote:
Held ben jequote:Op vrijdag 17 juni 2011 01:53 schreef Viro het volgende:
Guppie zwemt weer vorlijk
ben zo vriendelijk geweest om enter sandman live klaar te zetten![]()
Het wordt weer opgenomen? Ik heb die andere ook nog om te luisteren..quote:
daarvoor hebben we een roosterquote:Op vrijdag 17 juni 2011 01:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
je weet niet wanneer we gaan draaienben je zekers toch te laat met opnemen
live versiequote:Op vrijdag 17 juni 2011 01:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Het wordt weer opgenomen? Ik heb die andere ook nog om te luisteren..
En wat is dit voor baggerversie?
quote:
ik heb genoeg ruimte op mijn pc om 2 dagen non stop op te nemenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 01:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]en wij plannen zelf in
last minute surprise surprise
en anders vul ik gewoon een andere naam in
Maar dat doe je nietquote:Op vrijdag 17 juni 2011 01:56 schreef Viro het volgende:
[..]
ik heb genoeg ruimte op mijn pc om 2 dagen non stop op te nemen
Nah, laat gup maar draaienquote:Op vrijdag 17 juni 2011 01:56 schreef Viro het volgende:
[..]
ik kan guppie ook wel uitzetten, zie nu pas dat jij ook wil draaien
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 01:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
x-raydio zet aan tot drinken geloof ik.. damn wat wordt er vaak gepost dat mensen aan de zuip zijn
Dat was zo wie zo alquote:Op vrijdag 17 juni 2011 01:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
x-raydio zet aan tot drinken geloof ik.. damn wat wordt er vaak gepost dat mensen aan de zuip zijn
Bij mij zijn alle flesjes al leeg..quote:
weet je wat nog leuker isquote:Op vrijdag 17 juni 2011 01:58 schreef _Fanta het volgende:
[..]
weetje wat pas leuk is? Bier drinken en Fok!en tegelijkertijd!
Die heb ik geenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 01:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
weet je wat nog leuker is
drinken met vrienden
Kom eens langs danquote:Op vrijdag 17 juni 2011 01:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
weet je wat nog leuker is
drinken met vrienden
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 02:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
2.00 uur.. knetter bed tijd.
doei enzow![]()
![]()
Doei meisquote:Op vrijdag 17 juni 2011 02:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
doei enzow![]()
![]()
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 17 juni 2011 02:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
doei enzow![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |