Goed plan en als je morgen nog gekke dingen voelt, dan dokter bellen hèquote:Op vrijdag 17 juni 2011 08:31 schreef _Fanta het volgende:
maargoed, ik ga eerst ff proberen wat te slapen. ik kijk morgen welweer hoe en wat
nja klinkt allemaal nie goed kerelquote:
doe ik toch nie, wedde?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 08:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Goed plan en als je morgen nog gekke dingen voelt, dan dokter bellen hè![]()
Weltrusten dan maar
psychosomatische klachtenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 08:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Goed plan en als je morgen nog gekke dingen voelt, dan dokter bellen hè![]()
Weltrusten dan maar
Dat stuk zag ik op youtubequote:Op vrijdag 17 juni 2011 08:35 schreef _Fanta het volgende:
maargoed ik ga nu echt kappen. anders gaat Yvonne ofzo zich zo nog moeien. die heeft wel us eerder hulp afgestuurd toen een gast zich van kant dreigde te maken op het forum. Maar wees gerust. ik heb geen zelfmoordneigingen oid
ah ok, zit allemaal tussen mn hoofd. gelukkig maarquote:Op vrijdag 17 juni 2011 08:34 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
psychosomatische klachten
had ik ook tijdens mn detox
meerdere keren op het punt gestaan om 112 te bellen omdat ik dacht dat mn hart het zou begeven.
mee eens, hoort niet hier thuis iddquote:Op vrijdag 17 juni 2011 08:38 schreef Stokstaart het volgende:
ik vind eerlijk gezegd wel dat je moet kappen met in details hier te posten hoe je je aan het doodzuipen bent fanta
niet alleen dat, als je een keer een week niet post gaan mensen denke dat je dood in je huis ligtquote:
Gaat fanta dood?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 08:38 schreef Stokstaart het volgende:
ik vind eerlijk gezegd wel dat je moet kappen met in details hier te posten hoe je je aan het doodzuipen bent fanta
Dat dachten jullie bij mij ook nietquote:Op vrijdag 17 juni 2011 08:40 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
niet alleen dat, als je een keer een week niet post gaan mensen denke dat je dood in je huis ligt
Massahysteriequote:Op vrijdag 17 juni 2011 08:40 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
niet alleen dat, als je een keer een week niet post gaan mensen denke dat je dood in je huis ligt
Jij drinkt dan ook niet meer dan twee flessen wijn en 12 biertjes per dag.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 08:42 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Dat dachten jullie bij mij ook niet
Als je dit:quote:
soort dingen post eerder een logisch gevolgquote:Op vrijdag 17 juni 2011 08:14 schreef _Fanta het volgende:
Ik ga weer liggen, voel mn hart weer. werd gisternacht ook al wakker en had echt gevoel alsof mn hart elk moment ermee ging kappen. Ik hoop het nie, anders ben ik dood
Ik bedoel dat iedereen zich zorgen gaat makenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 08:44 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Als je dit:
[..]
soort dingen post eerder een logisch gevolg
Blijft internet hequote:Op vrijdag 17 juni 2011 08:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik bedoel dat iedereen zich zorgen gaat maken
Nee, ik zou me wel bezorgd voelen denk ik.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 08:49 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Blijft internet he![]()
Andere kant als ik weet dat het niet lekker zou gaan met iemand van dit topic zou ik me wel beetje zorgen gaan maken als hij/zei opeens ui het niets helemaal niet meer zou posten.![]()
Of zou je het jou totaal niets boeien?
Heuj maar Twentse vrouwen zijn toch sowieso zachtaardig?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 08:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, ik zou me wel bezorgd voelen denk ik.Ik ben geen cynische trut hoor
Dat is ze zekerquote:Op vrijdag 17 juni 2011 08:54 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Heuj maar Twentse vrouwen zijn toch sowieso zachtaardig?
San welquote:Op vrijdag 17 juni 2011 08:54 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik welquote:Op vrijdag 17 juni 2011 08:54 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nee, zeker niet cynischquote:Op vrijdag 17 juni 2011 08:51 schreef Samzz het volgende:
Nee, ik zou me wel bezorgd voelen denk ik.Ik ben geen cynische trut hoor
Ik heb elke dag dat je niet aanwezig was hier tranen met tuiten gehuildquote:Op vrijdag 17 juni 2011 08:42 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Dat dachten jullie bij mij ook niet
http://en.wikipedia.org/wiki/Caesuraquote:Op vrijdag 17 juni 2011 09:39 schreef -Datdus- het volgende:
[ afbeelding ]
Waar komt het pauze symbol eigenlijk vandaan?
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 09:48 schreef Watertornado het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Caesura
Je geeft antwoord op je eigen vraag.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 09:52 schreef Metonae het volgende:
Wat is dit?! Waar is ONZ-Radio![]()
*Is een lange tijd niet in ONZ geweest*
it comes from the japanese character "リ" which indicates a pausequote:Op vrijdag 17 juni 2011 09:39 schreef -Datdus- het volgende:
[ afbeelding ]
Waar komt het pauze symbol eigenlijk vandaan?
Ik geloof dat niet zomaar. Waarom is het dan niet dat karakter?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 09:59 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
it comes from the japanese character "リ" which indicates a pause
Nietquote:Op vrijdag 17 juni 2011 09:55 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Je geeft antwoord op je eigen vraag.
Klinkt als een goeie tekst voor een liedje van een gemiddelde pinkpop artiest.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:26 schreef SperzieboonToon het volgende:
Ik heb 3 broodjes voor me staan, maar ik krijg geen hap door m'n keel
Ik ben dan ook songwriter van pinkpop artiestenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:27 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Klinkt als een goeie tekst voor een liedje van een gemiddelde pinkpop artiest.
Ik heb geen microfoon, en weet niet nog niet zo goed hoe het werktquote:
heb dat ook al 3 dagen. 't heerst zeker.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:37 schreef SperzieboonToon het volgende:
Hoofdpijn en kotsneigingen overheersen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |