Jah haar ouders waren 3 dagen van huis en t leek haar wel strak plan om een meet te houdenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
maar daar heb ik ja niks mee van doen
3 weken.. en heb t gelezenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:15 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Jah haar ouders waren 3 dagen van huis en t leek haar wel strak plan om een meet te houden
ik ook nietquote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:16 schreef _Fanta het volgende:
[..]
ahjah 3 weken idd. Maar ik ga lekker toch nie
Heb gister nog een fles gekregen van mn buurman.quote:
Welke soort?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:17 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Heb gister nog een fles gekregen van mn buurman.
Maar ik drink t niet eens, en dat weet ie zelf ook wel![]()
Jameson. Staat alleen geen jaar op.quote:
volgens mij gaat guppie hierna aan, maar Viro is nog berijkbaar op zn telefoonquote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:18 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
stiekem wil ik eigenlijk nog wel draaien, maar internet faalt en eigenlijk moet ik slapen
ik lurk idd mee vanaf mijn telefoonquote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:19 schreef _Fanta het volgende:
[..]
volgens mij gaat guppie hierna aan, maar Viro is nog berijkbaar op zn telefoon
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:22 schreef ToT het volgende:
Mwah, nu ik dit nummer zo weer terughoor, valt het eigenlijk nog best wel mee!
Slaap zequote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:25 schreef rulerofdeath het volgende:
ik ga nu pitten, morgen om 6.30 rammelt die wekker weer
slaap lekker mensen
Is goed dude, trusten he!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:25 schreef rulerofdeath het volgende:
slaap lekker mensen
Ja sommige nummers moet je ook echt leren waarderen!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:25 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]. Heb ik ook wel eens met nummers. Luister ik ze eerst niet omdat ze me toen te hard gingen.
Maar als ik ze nu terug hoor vind ik ze echt epic
Trusten man, en nog bedankt voor je show eerder op de avondquote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:25 schreef rulerofdeath het volgende:
slaap lekker mensen
Tof!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:28 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ke ik ga nog een uurtje.. als mijn internet meewerkt iig
wordt van alles wat
ik denk zonder.. iedereen slaapt hier alquote:
beetje mic dan ok?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik denk zonder.. iedereen slaapt hier al
En als dan d'r ouders wakker worden neem jij de schuld op je?quote:
dan moet ik heel zacht praten en verstaan jullie mij nietquote:
Ik moest 20 mensen halen in Bloemendaal.. Mjah, waren er dus maar 2 uiteindelijkquote:
boeiend, zet ik mn volume wel wat hoger als je praatquote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dan moet ik heel zacht praten en verstaan jullie mij niet
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik moest 20 mensen halen in Bloemendaal.. Mjah, waren er dus maar 2 uiteindelijk![]()
haha da's wel naai iddquote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik moest 20 mensen halen in Bloemendaal.. Mjah, waren er dus maar 2 uiteindelijk![]()
als hij geen uur duurt, hoef je hem van mij niet af te kappen hoor.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:31 schreef ToT het volgende:
Ow Knetter, jij wilde nog een uurtje?Dan kap ik dit nummer zo wel halverwege af of zo, als hij echt zo lang duurt!
quote:
Mjah, nogal, ik zoeken naar een hele fucking groep enzo.. Maar ik zag niemand, komen er opeens 2 aangelopen.. " Ja euh, wij zijn alles dat mee gaat.."quote:
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:32 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
als hij geen uur duurt, hoef je hem van mij niet af te kappen hoor.
geef maar een go als je t zover hebt
hadden ze gwooon busje gehuurd, of betaling pp? in 2de geval is wel kutquote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
[..]
Mjah, nogal, ik zoeken naar een hele fucking groep enzo.. Maar ik zag niemand, komen er opeens 2 aangelopen.. " Ja euh, wij zijn alles dat mee gaat.."
en hoelang is die al bezigquote:
Grote bus gehuurd, maar dat gaat via een bedrijf, dus betaald wordt ie sowieso.. En verder heb ik niets te maken met wel of niet betalen, dat krijg ik toch niet berekendquote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:34 schreef _Fanta het volgende:
[..]
hadden ze gwooon busje gehuurd, of betaling pp? in 2de geval is wel kut
wat klaag je dan? lekker rustig in je bus. Prima toch!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Grote bus gehuurd, maar dat gaat via een bedrijf, dus betaald wordt ie sowieso.. En verder heb ik niets te maken met wel of niet betalen, dat krijg ik toch niet berekend
Mjah, maar met een groep vang je nog eens watquote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:35 schreef _Fanta het volgende:
[..]
wat klaag je dan? lekker rustig in je bus. Prima toch!
ahjah da's wel zo iddquote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mjah, maar met een groep vang je nog eens wat
Een goede voorbereiding dusquote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
* Knetter kan nog mooi even drinken enzo pakken
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:39 schreef _Fanta het volgende:
Eigenlijk kan ik nu niet maken om mn nest in te duiken nadat ik Knetter heb overgehaald. Dus ik blijf nog gezellig hangen
2! Ik luister ook nogquote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ah dan heb ik zo iig 1 luisteraar
en Jofu, die luisterd vast ook wel meequote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ah dan heb ik zo iig 1 luisteraar
Sad Man's Tongue dan? Past nog wel voor het 1 uur is toch?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:39 schreef ToT het volgende:
Laatste kans: Volbeat? Niemand?
Dan is dit dus mijn laatste nummer.
uuuhquote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Sad Man's Tongue dan? Past nog wel voor het 1 uur is toch?
Ik laat me volledig verrassenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:41 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
2 dus
ik doe niet aan verzoekjes.. jullie moeten het maar doen met waar ik zin in heb
Jouw muziek is onze muziekquote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:41 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
2 dus
Ja iemand had Heaven nor hell aangevraagd, maar die laat niks meer van zich horen. Ik kijk ff hoe lang Sad man's tongue duurt, maar aan de andere kant wil ik ook niet te veel tijd van Knetter afsnoepen!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Sad Man's Tongue dan? Past nog wel voor het 1 uur is toch?
dank u.. jofu heeft gewoon pech.. ik wil verdoriequote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja iemand had Heaven nor hell aangevraagd, maar die laat niks meer van zich horen. Ik kijk ff hoe lang Sad man's tongue duurt, maar aan de andere kant wil ik ook niet te veel tijd van Knetter afsnoepen!
Ik luister ook gewoon mee heurquote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:41 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
2 dus
quote:
Was ook maar een grapjequote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dank u.. jofu heeft gewoon pech.. ik wil verdorie
Iddquote:
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:47 schreef ToT het volgende:
Ik heb de whisky trouwens weer terug in de fles gegoten!____!
K hoor nu Johnny Cashquote:
Is de fles in ieder geval weer voller voor morgenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:47 schreef ToT het volgende:
Ik heb de whisky trouwens weer terug in de fles gegoten!____!
Niet morgen!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:49 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Is de fles in ieder geval weer voller voor morgen
Slaap lekker kerelquote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:49 schreef ToT het volgende:
Menschen, het was me een waar genoegen!Trusten he!
Bedankt voor de show, en slaap zequote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:49 schreef ToT het volgende:
Menschen, het was me een waar genoegen!Trusten he!
Praatje gemist iddquote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:49 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
hmm hele praatje voor niks gehouden dus
Graag gedaan!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:49 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Bedankt voor de show, en slaap ze
Hmm dan moet je iets moderners draaien om te vergelijkenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:50 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
is de muziek kwaliteit ook beter dan de vorige keren?
Nog een luisteraarquote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:50 schreef ACT-F het volgende:
Ben ik weer. Visite is net weg. Morgen weer op tijd opstaan
Klinkt goed nuquote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:50 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
is de muziek kwaliteit ook beter dan de vorige keren?
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:50 schreef ACT-F het volgende:
Ben ik weer. Visite is net weg. Morgen weer op tijd opstaan
Niet gehoord idd..quote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
hmm weer voor de katsekut gepraat denk ik
helleu.. met de juiste software en muziek kan iedereen draaienquote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:52 schreef minibeer het volgende:
Jantje Contantje!
Hoe werkt dat draaien eigenlijk?
Sam vandaag opnieuw geinstalleerd.. de mic dus nog niet goed ingesteldquote:
Heb niks gehoordquote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
hmm weer voor de katsekut gepraat denk ik
Ik hoorde ietsquote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:53 schreef Zokunen het volgende:
Draai je nu met sam, dan ff mic aan, aan en uit en aan doen.
geen idee, zijn nu ook weinig mensen van de staff online. miss dat Viro nog meeleest?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:52 schreef minibeer het volgende:
Jantje Contantje!
Hoe werkt dat draaien eigenlijk?
Hehe, je bent moe, dat zal t zijnquote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
in vervolg wel handig om de juiste mic te selecteren
Ik gooi het geluid hier wel omhoogquote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik kan echt maar heul zacht praten.. sorry
Klinkt anders hard genoeg.. Heb zelfs VLC zachter gezet voor de muziek, maar jij klinkt net zo hard..quote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik kan echt maar heul zacht praten.. sorry
Klinkt zeker fijnquote:
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 01:01 schreef _Fanta het volgende:
Ik was buil shag kwijt. En ik wist zeker dat ik vandaag nieuwe had gehaald. ik zoeken en zoeken. lag die gewoon op de grond
quote:
Niks gemerktquote:
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 01:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Viel mee? Ik merkte niets..
Oh je subje..![]()
quote:
Noe hejt verdret'nquote:
Niet spelen met vuurquote:Op vrijdag 17 juni 2011 01:11 schreef humorduck28 het volgende:
Sorry, kon het niet laten.... ff Knetter uitdagen... ik ben ook kansloos denk ik
Denk ik ook...quote:
oh ik kan haar uitdagen en er mee wegkomenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 01:11 schreef humorduck28 het volgende:
Sorry, kon het niet laten.... ff Knetter uitdagen... ik ben ook kansloos denk ik
Het is dat je het zelf toegeeftquote:Op vrijdag 17 juni 2011 01:11 schreef humorduck28 het volgende:
wacht nog steeds op een sorryquote:Op vrijdag 17 juni 2011 01:12 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Denk ik ook...![]()
Ik zal het wel een keer goed maken met haar...
en met een
vergeten weet je wel hoe laat het is...
jah maar jij bent ook kei grote Surinamer, tegen jou durft niemandquote:Op vrijdag 17 juni 2011 01:12 schreef Viro het volgende:
[..]
oh ik kan haar uitdagen en er mee wegkomen
not good enoughquote:Op vrijdag 17 juni 2011 01:13 schreef humorduck28 het volgende:
maar met drenthe boeee bedoelde ik eerder dat ik je wou laten schrikken...![]()
knetter en samzz, wie is de 3de persoonquote:Op vrijdag 17 juni 2011 01:09 schreef _Fanta het volgende:
Knetter en die andere 2 zijn volgens mij ook de enige uit Drenthe met een internetaansluiting
Samzz woont in Glanerbrug, dat is Overijsselquote:
samzz woont niet in drenthe... japieman welquote:
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 01:13 schreef _Fanta het volgende:
[..]
jah maar jij bent ook kei grote Surinamer, tegen jou durft niemand
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 01:15 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Samzz woont in Glanerbrug, dat is Overijssel
Of Duitsland
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 01:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
samzz woont niet in drenthe... japieman wel
Hij kan hosselen als een gek, likken als lassie, helaas kan die verder niet zoveelquote:
Hij is Guppie-Opperbaasquote:Op vrijdag 17 juni 2011 01:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Hij kan hosselen als een gek, likken als lassie, helaas kan die verder niet zoveel
ik kan heul wel meer dan hosselen en likken als lassiequote:Op vrijdag 17 juni 2011 01:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Hij kan hosselen als een gek, likken als lassie, helaas kan die verder niet zoveel
ja omdat we verder niemand zo gek konden krijgen.. heb nog kramp in mijn kaken van t.......quote:
nu moet ik denken aan de live beelden van rockiejj zijn guppenquote:
quote:
dat was sinatraquote:Op vrijdag 17 juni 2011 01:18 schreef Viro het volgende:
sinatra toch, of heb ik het verkeerd gehoord?
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 01:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nu moet ik denken aan de live beelden van rockiejj zijn guppen
ze maakte maar grapje manquote:Op vrijdag 17 juni 2011 01:18 schreef humorduck28 het volgende:
Maar daar staat tegenover: Een keer boeeeeeeee Drenthe, en tig miljoen keer de Twist met jou, dan alles nu in een keer verpest is...![]()
![]()
likken als lassie dan komt het goedquote:Op vrijdag 17 juni 2011 01:18 schreef humorduck28 het volgende:
Maar daar staat tegenover: Een keer boeeeeeeee Drenthe, en tig miljoen keer de Twist met jou, dan alles nu in een keer verpest is...![]()
![]()
De nieuwe Barry Whitequote:Op vrijdag 17 juni 2011 01:19 schreef Viro het volgende:
[..]
likken als lassie dan komt het goed
ik kan het je wel leren![]()
quote:
Nicequote:Op vrijdag 17 juni 2011 01:22 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Zeker wetenzonder onvoldoendes zelfs
Wellicht door de hoeveelheid alcoholische versnaperingenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 01:22 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Sperzieboon dronken? Hoe komt dat?
Feliquote:Op vrijdag 17 juni 2011 01:22 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Good job bro!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 01:22 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 01:22 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Oke, ik bedoelde niet wat dronken betekend, maar waarom je dronken bent, maar de boodschap is duidelijk: Gefeliquote:Op vrijdag 17 juni 2011 01:22 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Wellicht door de hoeveelheid alcoholische versnaperingen
Poe ja, was een feestje vanavondquote:Op vrijdag 17 juni 2011 01:23 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Oke, ik bedoelde niet wat dronken betekend, maar waarom je dronken bent, maar de boodschap is duidelijk: Gefeli![]()
![]()
9 mensen die naar mijn gezeur luisterenquote:
Nog wel netjes voor dit tijdstipquote:
me 2quote:Op vrijdag 17 juni 2011 01:27 schreef SperzieboonToon het volgende:
Ik heb myraela op facebook, wie wil me aanraken?
Klinkt wat vaagjesquote:Op vrijdag 17 juni 2011 01:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
prut kwaliteit.. of ligt dat aan mij?
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 01:27 schreef humorduck28 het volgende:
De R is van Reputatie opgebouwd...![]()
De E is van Enorm lief...![]()
De S is van Supervrouw...![]()
De P is van Perfect....![]()
De E is van Enorm leuk....![]()
De C is van Chamerende vrouw...![]()
De T is van Topvrouw...![]()
En nu heb ik in de gaten dat ik te langzaam typ.... maar hopelijk is dit een beginnertje...![]()
Knetter...![]()
Die heb ik daar al eeuwenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 01:27 schreef SperzieboonToon het volgende:
Ik heb myraela op facebook, wie wil me aanraken?
hoe kon ik zo dom zijnquote:Op vrijdag 17 juni 2011 01:28 schreef Zokunen het volgende:
Mafketels zijn jullie ook
Beetje Knetter uitmaken voor een Fries terwijl ze toch echt een Belg is.
Verder wel leuke muziek, maar jammer dat Passie niet langsgekomen is, dat had Knetter vast leuk gevonden.
Euh, Knetter draait zelf..quote:Op vrijdag 17 juni 2011 01:28 schreef Zokunen het volgende:
Mafketels zijn jullie ook
Beetje Knetter uitmaken voor een Fries terwijl ze toch echt een Belg is.
Verder wel leuke muziek, maar jammer dat Passie niet langsgekomen is, dat had Knetter vast leuk gevonden.
Jij hebt echt honger of niet?quote:
Nomnom, wou een flauwe opmerking maken, maar dat doe ik een keertje nietquote:
Was zeg maar een grapjequote:Op vrijdag 17 juni 2011 01:30 schreef _Fanta het volgende:
[..]
waar de fuk slaat dat nu op? Knetter draagt ook een bril en ik ook
Toontje heeft een biertje teveel op, laat hem maar johquote:Op vrijdag 17 juni 2011 01:30 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Ik draag mooie vrouwen.... over de drempel...quote:Op vrijdag 17 juni 2011 01:30 schreef _Fanta het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge
Omdat Noodles?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 01:31 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Nomnom, wou een flauwe opmerking maken, maar dat doe ik een keertje niet
Omdat boos kijkende UIquote:
Lauw bier is niet te zuipen, maar in geval van nood, tast toe...quote:Op vrijdag 17 juni 2011 01:33 schreef Stokstaart het volgende:
zo ik ben er.
bier is niet koud, vergeten weg te leggen
Hey manquote:Op vrijdag 17 juni 2011 01:33 schreef Stokstaart het volgende:
zo ik ben er.
bier is niet koud, vergeten weg te leggen
echt welquote:
laat haar lekker draaien, muziek is goed toch?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 01:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
Trouwens Knetter, je zou toch maar tot half 2 draaien, want je moet morgen vroeg op enzo?
Niet boos!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 01:34 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
echt welboos kijkende nerd
klopt.. maar ik zit in mijn eigen tijdzonequote:Op vrijdag 17 juni 2011 01:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
Trouwens Knetter, je zou toch maar tot half 2 draaien, want je moet morgen vroeg op enzo?
Plausibel antwoordquote:Op vrijdag 17 juni 2011 01:35 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
klopt.. maar ik zit in mijn eigen tijdzone
Van mij mag ze voor altijd draaien, ze draait goeie muziekjens...quote:Op vrijdag 17 juni 2011 01:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
Balen is dat hequote:Op vrijdag 17 juni 2011 01:34 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Hey man![]()
mijn bier is ook niet echt goed koud
wat jammer dat ik dat er nou bij leesquote:Op vrijdag 17 juni 2011 01:36 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Van mij mag ze voor altijd draaien, ze draait goeie muziekjens...![]()
(ik moet ff wat pluspunten halen, weet je)
Kijk, da's de mentaliteit i likequote:Op vrijdag 17 juni 2011 01:36 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Balen is dat he![]()
Nouja even in de vriezer dan maarEn de radio aanslingeren
ai...quote:Op vrijdag 17 juni 2011 01:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wat jammer dat ik dat er nou bij lees
Ik zie Curtis Mayfield staan anders..quote:Op vrijdag 17 juni 2011 01:38 schreef humorduck28 het volgende:
The commoders met three times a lady...
Dat klopt meerquote:Op vrijdag 17 juni 2011 01:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik zie Curtis Mayfield staan anders..
Maar dat werd ook gedraaid, ik ben niet ****quote:Op vrijdag 17 juni 2011 01:39 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dat klopt meer
Op de webpagina staat Commodores
Beetje slapjes wel..quote:Op vrijdag 17 juni 2011 01:40 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Als een lul op een drumstel, ooit gehoord? Klinkt echt kut
Kloptquote:Op vrijdag 17 juni 2011 01:40 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Maar dat werd ook gedraaid, ik ben niet ****
ga je ook naar de Rotterdam meet Tofu?quote:
Nee, liever nietquote:Op vrijdag 17 juni 2011 01:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Kloptmaar von um niks aan
wil je um horen?
ws wel, is nog geen 5 km hier vandaan, tunnel door en ik ben er..quote:Op vrijdag 17 juni 2011 01:41 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
ga je ook naar de Rotterdam meet Tofu?
Kies dan wel 4 dingen die bij elkaar horenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 01:42 schreef humorduck28 het volgende:
Moon, storm and water with october...PIEP
Owja West zit jij hequote:Op vrijdag 17 juni 2011 01:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
ws wel, is nog geen 5 km hier vandaan, tunnel door en ik ben er..
Daarom ook, ik raadde twee keer eerder een goede naam, twee keer werd in eens een andere band gedraaid, daarom mijn verdraaiing....quote:Op vrijdag 17 juni 2011 01:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Kies dan wel 4 dingen die bij elkaar horen
Bandnaam gebaseerd op elementen
Mjah, ik weet al waar Myra's huis woont.. Ben er al geweestquote:Op vrijdag 17 juni 2011 01:44 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Owja West zit jij he
Ik zit Oost dus is wel 20 minuten rijden maar maakt niet uit
Moet het water in het aquarium niet een keer vervangen wordenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 01:49 schreef Viro het volgende:
guppie doet weer eens moeilijk, moet ff zijn aquaruim in orde brengen
ben nu mee bezigquote:Op vrijdag 17 juni 2011 01:50 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Moet het water in het aquarium niet een keer vervangen worden
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 01:50 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Oh bij de weg.. dit weekend is er een zeer grote kans aanwezig dat er weer een knetter en carool show komt
quote:
Godver, die ga ik weer missen want verjaardag..quote:Op vrijdag 17 juni 2011 01:50 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Oh bij de weg.. dit weekend is er een zeer grote kans aanwezig dat er weer een knetter en carool show komt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |