Jah haar ouders waren 3 dagen van huis en t leek haar wel strak plan om een meet te houdenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
maar daar heb ik ja niks mee van doen
3 weken.. en heb t gelezenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:15 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Jah haar ouders waren 3 dagen van huis en t leek haar wel strak plan om een meet te houden
ik ook nietquote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:16 schreef _Fanta het volgende:
[..]
ahjah 3 weken idd. Maar ik ga lekker toch nie
Heb gister nog een fles gekregen van mn buurman.quote:
Welke soort?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:17 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Heb gister nog een fles gekregen van mn buurman.
Maar ik drink t niet eens, en dat weet ie zelf ook wel![]()
Jameson. Staat alleen geen jaar op.quote:
volgens mij gaat guppie hierna aan, maar Viro is nog berijkbaar op zn telefoonquote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:18 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
stiekem wil ik eigenlijk nog wel draaien, maar internet faalt en eigenlijk moet ik slapen
ik lurk idd mee vanaf mijn telefoonquote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:19 schreef _Fanta het volgende:
[..]
volgens mij gaat guppie hierna aan, maar Viro is nog berijkbaar op zn telefoon
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:22 schreef ToT het volgende:
Mwah, nu ik dit nummer zo weer terughoor, valt het eigenlijk nog best wel mee!
Slaap zequote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:25 schreef rulerofdeath het volgende:
ik ga nu pitten, morgen om 6.30 rammelt die wekker weer
slaap lekker mensen
Is goed dude, trusten he!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:25 schreef rulerofdeath het volgende:
slaap lekker mensen
Ja sommige nummers moet je ook echt leren waarderen!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:25 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]. Heb ik ook wel eens met nummers. Luister ik ze eerst niet omdat ze me toen te hard gingen.
Maar als ik ze nu terug hoor vind ik ze echt epic
Trusten man, en nog bedankt voor je show eerder op de avondquote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:25 schreef rulerofdeath het volgende:
slaap lekker mensen
Tof!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:28 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ke ik ga nog een uurtje.. als mijn internet meewerkt iig
wordt van alles wat
ik denk zonder.. iedereen slaapt hier alquote:
beetje mic dan ok?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik denk zonder.. iedereen slaapt hier al
En als dan d'r ouders wakker worden neem jij de schuld op je?quote:
dan moet ik heel zacht praten en verstaan jullie mij nietquote:
Ik moest 20 mensen halen in Bloemendaal.. Mjah, waren er dus maar 2 uiteindelijkquote:
boeiend, zet ik mn volume wel wat hoger als je praatquote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dan moet ik heel zacht praten en verstaan jullie mij niet
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik moest 20 mensen halen in Bloemendaal.. Mjah, waren er dus maar 2 uiteindelijk![]()
haha da's wel naai iddquote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik moest 20 mensen halen in Bloemendaal.. Mjah, waren er dus maar 2 uiteindelijk![]()
als hij geen uur duurt, hoef je hem van mij niet af te kappen hoor.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:31 schreef ToT het volgende:
Ow Knetter, jij wilde nog een uurtje?Dan kap ik dit nummer zo wel halverwege af of zo, als hij echt zo lang duurt!
quote:
Mjah, nogal, ik zoeken naar een hele fucking groep enzo.. Maar ik zag niemand, komen er opeens 2 aangelopen.. " Ja euh, wij zijn alles dat mee gaat.."quote:
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:32 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
als hij geen uur duurt, hoef je hem van mij niet af te kappen hoor.
geef maar een go als je t zover hebt
hadden ze gwooon busje gehuurd, of betaling pp? in 2de geval is wel kutquote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
[..]
Mjah, nogal, ik zoeken naar een hele fucking groep enzo.. Maar ik zag niemand, komen er opeens 2 aangelopen.. " Ja euh, wij zijn alles dat mee gaat.."
en hoelang is die al bezigquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |