Noe hejt verdret'nquote:
Niet spelen met vuurquote:Op vrijdag 17 juni 2011 01:11 schreef humorduck28 het volgende:
Sorry, kon het niet laten.... ff Knetter uitdagen... ik ben ook kansloos denk ik
Denk ik ook...quote:
oh ik kan haar uitdagen en er mee wegkomenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 01:11 schreef humorduck28 het volgende:
Sorry, kon het niet laten.... ff Knetter uitdagen... ik ben ook kansloos denk ik
Het is dat je het zelf toegeeftquote:Op vrijdag 17 juni 2011 01:11 schreef humorduck28 het volgende:
wacht nog steeds op een sorryquote:Op vrijdag 17 juni 2011 01:12 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Denk ik ook...![]()
Ik zal het wel een keer goed maken met haar...
en met een
vergeten weet je wel hoe laat het is...
jah maar jij bent ook kei grote Surinamer, tegen jou durft niemandquote:Op vrijdag 17 juni 2011 01:12 schreef Viro het volgende:
[..]
oh ik kan haar uitdagen en er mee wegkomen
not good enoughquote:Op vrijdag 17 juni 2011 01:13 schreef humorduck28 het volgende:
maar met drenthe boeee bedoelde ik eerder dat ik je wou laten schrikken...![]()
knetter en samzz, wie is de 3de persoonquote:Op vrijdag 17 juni 2011 01:09 schreef _Fanta het volgende:
Knetter en die andere 2 zijn volgens mij ook de enige uit Drenthe met een internetaansluiting
Samzz woont in Glanerbrug, dat is Overijsselquote:
samzz woont niet in drenthe... japieman welquote:
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 01:13 schreef _Fanta het volgende:
[..]
jah maar jij bent ook kei grote Surinamer, tegen jou durft niemand
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |