hoe kon ik zo dom zijnquote:Op vrijdag 17 juni 2011 01:28 schreef Zokunen het volgende:
Mafketels zijn jullie ook
Beetje Knetter uitmaken voor een Fries terwijl ze toch echt een Belg is.
Verder wel leuke muziek, maar jammer dat Passie niet langsgekomen is, dat had Knetter vast leuk gevonden.
Euh, Knetter draait zelf..quote:Op vrijdag 17 juni 2011 01:28 schreef Zokunen het volgende:
Mafketels zijn jullie ook
Beetje Knetter uitmaken voor een Fries terwijl ze toch echt een Belg is.
Verder wel leuke muziek, maar jammer dat Passie niet langsgekomen is, dat had Knetter vast leuk gevonden.
Jij hebt echt honger of niet?quote:
Nomnom, wou een flauwe opmerking maken, maar dat doe ik een keertje nietquote:
Was zeg maar een grapjequote:Op vrijdag 17 juni 2011 01:30 schreef _Fanta het volgende:
[..]
waar de fuk slaat dat nu op? Knetter draagt ook een bril en ik ook
Toontje heeft een biertje teveel op, laat hem maar johquote:Op vrijdag 17 juni 2011 01:30 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Ik draag mooie vrouwen.... over de drempel...quote:Op vrijdag 17 juni 2011 01:30 schreef _Fanta het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge
Omdat Noodles?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 01:31 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Nomnom, wou een flauwe opmerking maken, maar dat doe ik een keertje niet
Omdat boos kijkende UIquote:
Lauw bier is niet te zuipen, maar in geval van nood, tast toe...quote:Op vrijdag 17 juni 2011 01:33 schreef Stokstaart het volgende:
zo ik ben er.
bier is niet koud, vergeten weg te leggen
Hey manquote:Op vrijdag 17 juni 2011 01:33 schreef Stokstaart het volgende:
zo ik ben er.
bier is niet koud, vergeten weg te leggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |