quote:Op vrijdag 17 juni 2011 01:15 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Samzz woont in Glanerbrug, dat is Overijssel
Of Duitsland
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 01:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
samzz woont niet in drenthe... japieman wel

Hij kan hosselen als een gek, likken als lassie, helaas kan die verder niet zoveelquote:

Hij is Guppie-Opperbaasquote:Op vrijdag 17 juni 2011 01:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Hij kan hosselen als een gek, likken als lassie, helaas kan die verder niet zoveel

ik kan heul wel meer dan hosselen en likken als lassiequote:Op vrijdag 17 juni 2011 01:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Hij kan hosselen als een gek, likken als lassie, helaas kan die verder niet zoveel

ja omdat we verder niemand zo gek konden krijgen.. heb nog kramp in mijn kaken van t.......quote:

nu moet ik denken aan de live beelden van rockiejj zijn guppenquote:

quote:

dat was sinatraquote:Op vrijdag 17 juni 2011 01:18 schreef Viro het volgende:
sinatra toch, of heb ik het verkeerd gehoord?

quote:Op vrijdag 17 juni 2011 01:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nu moet ik denken aan de live beelden van rockiejj zijn guppen

ze maakte maar grapje manquote:Op vrijdag 17 juni 2011 01:18 schreef humorduck28 het volgende:
Maar daar staat tegenover: Een keer boeeeeeeee Drenthe, en tig miljoen keer de Twist met jou, dan alles nu in een keer verpest is...

likken als lassie dan komt het goedquote:Op vrijdag 17 juni 2011 01:18 schreef humorduck28 het volgende:
Maar daar staat tegenover: Een keer boeeeeeeee Drenthe, en tig miljoen keer de Twist met jou, dan alles nu in een keer verpest is...

De nieuwe Barry Whitequote:Op vrijdag 17 juni 2011 01:19 schreef Viro het volgende:
[..]
likken als lassie dan komt het goed
ik kan het je wel leren

quote:
 Waar ?
 Waar ?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |