haha nee SSB is zo charismatisch als wat.quote:Op maandag 20 juni 2011 14:24 schreef Maanvis het volgende:
[..]
nu maar hopen dat SSB geen telefoonangst heeft
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 20 juni 2011 14:30 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
haha nee SSB is zo charismatisch als wat.Wat, ik was toen onder invloed van van allesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.normaal ben ik gewoon normaal en beschaafd
![]()
Gewoon een stuur zoals je op elke fiets hebt? Ik heb op dit moment geen zin om inventor op te starten op deze laptop. En jij gebruikt zo te zien met Solidworks.quote:Op zondag 19 juni 2011 22:54 schreef ETA het volgende:
[..]
hoe bedoel je precies, maak eens een schetsje. Denk er wel om dat het geheel nog wel stabiel moet blijven. Je hebt aan beide kanten in totaal 10 fietsers die flink aan het geheel zitten te schudden.
Quote de op, werk hem bij zoals je wilt, pm naar mij toe en ik pas 'm wel even aan voor je.quote:Op maandag 20 juni 2011 11:47 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik zou de ontwerpen van ETA graag in de OP willen gooien, maar kan deze niet meer bewerken
Is dit aan te passen door een modje?
arbowet verplicht pauze hoorquote:Op maandag 20 juni 2011 17:58 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik moest overwerken
Ik ben bang dat ik donderdagochtend pas kan bellen.
Hmm ik werk graag door zodat ik eerder naar huis kanquote:
ik gebruik ook inventorquote:Op maandag 20 juni 2011 17:52 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Gewoon een stuur zoals je op elke fiets hebt? Ik heb op dit moment geen zin om inventor op te starten op deze laptop. En jij gebruikt zo te zien met Solidworks.
Dat is waar. Je zou dit kunnen oplossen door 2 extra wielen toe te voegen die boven de weg hangen tijdens normaal gebruik maar op de weg komen als de fiets dreigt te kantelen. Daarintegen is het natuurlijk niet altijd vlak dus kan het ook zijn dat de stabilistatiewielen de grond raken in een haarspeldbocht.quote:Op maandag 20 juni 2011 19:51 schreef ETA het volgende:
[..]
ik gebruik ook inventor![]()
Maar ik denk dat een stuur zoals op een fiets (of een trike) nogal wat problemen gaat opleveren. Vooral het hoge zwaartepunt baart dan zorgen. Ik vermoed dat iets als dit gaat gebeuren tijdens een haarspeldbocht in de afdaling:
Ok, dan hebben we een dwarsbalk nodig voor die stabilisatiewielen... die moet wel sterk genoeg zijn om het gewicht te dragen. Ook moet deze breed genoeg zijn, anders kantelt de fiets nog steeds... hmmm, als we nu gewicht proberen te besparen de stuurwiel weg te halen, en dan meteen de stabilisatiewielen bestuurbaar maken... wacht eens even, dan komen we weer uit bij een fiets op 4 wielenquote:Op maandag 20 juni 2011 21:38 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat is waar. Je zou dit kunnen oplossen door 2 extra wielen toe te voegen die boven de weg hangen tijdens normaal gebruik maar op de weg komen als de fiets dreigt te kantelen. Daarintegen is het natuurlijk niet altijd vlak dus kan het ook zijn dat de stabilistatiewielen de grond raken in een haarspeldbocht.
Nu niet zo gaan doen he!quote:Op maandag 20 juni 2011 21:57 schreef ETA het volgende:
[..]
Ok, dan hebben we een dwarsbalk nodig voor die stabilisatiewielen... die moet wel sterk genoeg zijn om het gewicht te dragen. Ook moet deze breed genoeg zijn, anders kantelt de fiets nog steeds... hmmm, als we nu gewicht proberen te besparen de stuurwiel weg te halen, en dan meteen de stabilisatiewielen bestuurbaar maken... wacht eens even, dan komen we weer uit bij een fiets op 4 wielen
het is nog vroeg om serieuze discussie hierover te voerenquote:Op maandag 20 juni 2011 22:05 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nu niet zo gaan doen he!
Ik dacht Solidworks te herkennen aan de oriëntatieassen linksonderin. Ik heb 5 maanden met zowel SW als inventor gewerkt, nu met nog een ander programma. Dus niet alles is me even duidelijk meer
Oftewel laten we eerst eens alles regelen met de organisatie?quote:Op maandag 20 juni 2011 22:14 schreef ETA het volgende:
[..]
het is nog vroeg om serieuze discussie hierover te voeren
Kan. Maar dat is moeilijker en duurder. Daarnaast zal de winst die je haalt kwa gewicht nihil zijn tov de ontwikkel en fabricagemoeite en kosten.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:49 schreef -Datdus- het volgende:
Kun je geen gebogen frame maken?![]()
[/leek]
Ik denk dat die vrijwel dagelijks mailtjes like "hoi wij zijn 6 studenten en willen met een bierfiets een berg opfietsen, willen jullie ons sponsoren?"; ik denk dat je eerst goede plannen moet hebben en dan pas sponsoren moet zoeken.quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:21 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
We hebben ook van nog geen enkele sponsor reactie gehad
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |