Dodelijke combinatie van wijn, prosecco en bier.quote:
quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:51 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dodelijke combinatie van wijn, prosecco en bier.
Ja, én vroeg begonnen, én weinig gegeten.quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Eigen toedoen dus??
Maar dat heb je dan al snel, die koppijn
Sterktequote:Op donderdag 16 juni 2011 23:53 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ja, én vroeg begonnen, én weinig gegeten.
Daarnaast moet ik over 6,5 uur weer op, dus liever nu dan straks
Komt goed!quote:
Du_ke pit denk ikquote:Op donderdag 16 juni 2011 23:56 schreef EchtGaaf het volgende:
Hallo.:)
@Du_ke: sport vind ik niks.Wordt er overgewaardeerd . Net als Nick en Simon.
De uitzending was toch wel een beetje interessantquote:Op donderdag 16 juni 2011 23:56 schreef EchtGaaf het volgende:
Hallo.:)
@Du_ke: sport vind ik niks.Wordt er overgewaardeerd . Net als Nick en Simon.
Ben zo blij dat ik een degelijke weerstand tegen overmatige alcoholconsumptie heb opgebouwd.quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:51 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dodelijke combinatie van wijn, prosecco en bier.
En hoe jong is jouw lever??quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:57 schreef waht het volgende:
[..]
Ben zo blij dat ik een degelijke weerstand tegen overmatige alcoholconsumptie heb opgebouwd.
Het heeft wat ellende gekost maar dat was het volledig waard.
Haha, ik kan een flesje wijn hebben zonder een spatje te voelen, maar als er daar drie prosecco aan vooraf gaat en een flinke plens bier als toetje, voel je het toch wel behoorlijk.quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:57 schreef waht het volgende:
[..]
Ben zo blij dat ik een degelijke weerstand tegen overmatige alcoholconsumptie heb opgebouwd.
Het heeft wat ellende gekost maar dat was het volledig waard.
Hahaquote:Op donderdag 16 juni 2011 23:57 schreef robin007bond het volgende:
[..]
De uitzending was toch wel een beetje interessant
Dat is het ook. Maar wat ?quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:57 schreef GSbrder het volgende:
Sport is goed voor je EG
Idee om het een keertje op te pakken?
Dat kan vanalles zijn, teamsport voor de contacten, fitness en cardio voor de conditie, een-op-een voor een combinatie van beide, wat trekt je?quote:
Een teamsport sluit ik direct uit. Tennis lijkt me aardig, maar daar word je moe vanquote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:01 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat kan vanalles zijn, teamsport voor de contacten, fitness en cardio voor de conditie, een-op-een voor een combinatie van beide, wat trekt je?
Transport??quote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:04 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Een transport sluit ik direct uit. Tennis lijkt me aardig, maar daar word je moe van
Golf dan?
LOLquote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:04 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Een transport sluit ik direct uit. Tennis lijkt me aardig, maar daar word je moe van
Golf dan?
True, ik sport ook niet, hoewel ik het overweeg om op te pakken.quote:
Golf is leuk, is dat wel jouw milieu?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:04 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Een teamsport sluit ik direct uit. Tennis lijkt me aardig, maar daar word je moe van
Golf dan?
Ik snapte het wel hoor...quote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:06 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Teamsport . Dat komt door die kut spelcorrectie van mijn iPod
Kappen met zeurenquote:
Voetbal, squash, golf, fitness.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Kappen met zeuren![]()
Wat doe jij dan??
WOW, dat je nog tijd hebt om hier te posten danquote:
En het is geen gezeur, het is goedbedoeld.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Kappen met zeuren![]()
Wat doe jij dan??
Ik heb het aantal uur niet genoemdquote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
WOW, dat je nog tijd hebt om hier te posten dan
Sommige mensen houden wél van sport en anderen niet..quote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:09 schreef GSbrder het volgende:
[..]
En het is geen gezeur, het is goedbedoeld.
Ik zou, als ik klaar was met mijn studie maar geen werk had, mezelf sufsporten of met andere hobbies mijn dagen vullen. Ik ben benieuwd waarom EG niet meer doet met zijn vrije tijd
Uhm.....nou nee. Maar het lijkt mij wel leuk.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:06 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Golf is leuk, is dat wel jouw milieu?
Is het ook, probeer het eens.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:11 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Uhm.....nou nee. Maar het lijkt mij wel leuk.
Ik hou ik niet van sport. Om te kijken al helemaal niet.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Sommige mensen houden wél van sport en anderen niet..![]()
En EG moet gewoon doen waar hij zélf zin in heeft
Wat zijn wel je hobbies, ik weet nog dat je vertelde dat je in de bunker kwam, daar doe je nog steeds wat mee?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:13 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik hou ik niet van sport. Om te kijken al helemaal niet.
Nog best jong.quote:
Sommige combinaties vallen gewoon slecht. Zeker als je weinig hebt gegeten.quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:59 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Haha, ik kan een flesje wijn hebben zonder een spatje te voelen, maar als er daar drie prosecco aan vooraf gaat en een flinke plens bier als toetje, voel je het toch wel behoorlijk.
Ik at daar. Maar ik woon daar niet meerquote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:16 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Wat zijn wel je hobbies, ik weet nog dat je vertelde dat je in de bunker kwam, daar doe je nog steeds wat mee?
Was dat zo lekker dan??quote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:20 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik at daar. Maar ik woon daar niet meer![]()
Maar ik mis wel het eten.
DN was er of vandaag of gisteren nog. Robin was er vandaag (nog steeds of tot heel recent)...quote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:25 schreef EchtGaaf het volgende:
Waar is Robin?
(en DN zie ik ook niet zo vaak meer).
Net zoveel met oudjes als jijquote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
DN was er of vandaag of gisteren nog. Robin was er vandaag (nog steeds of tot heel recent)...
Wat heb jij met die jonkies
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:30 schreef GSbrder het volgende:
Dierenactivisten zijn soms ontzettend apart in hun morele denken.
09/11 bagatelliseren met: 'op die dag stierven er ook 38 miljoen kippen'
Dit doet mij denken trouwens aan de investeringen in nertsenspeeltuintjes.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
http://www.nu.nl/politiek(...)oden-van-paling.html
Kijk het niet meer onverdoofd slachten gaat weer een stapje verder
Wat mis je aan "Staatssecretaris van Landbouw Henk Bleker (CDA) stelt het gebruik van een verdovingsapparaat verplicht."quote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:32 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dit doet mij denken trouwens aan de investeringen in nertsenspeeltuintjes.
Als de paling daadwerkelijk een bedreigde diersoort wordt en niet meer bevist mag worden,
kan de tak zich er tenminste nog op beroepen dat ze grove investeringen hebben moeten doen in verdovingsapparaten en daarom compensatie verlangen van de overheid, ergo: de belastingbetaler
Ik mis:quote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat mis je aan "Staatssecretaris van Landbouw Henk Bleker (CDA) stelt het gebruik van een verdovingsapparaat verplicht."
Beetje hypocriet inderdaad.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:30 schreef GSbrder het volgende:
Dierenactivisten zijn soms ontzettend apart in hun morele denken.
09/11 bagatelliseren met: 'op die dag stierven er ook 38 miljoen kippen'
Owh, je ziet een slinks complotquote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:36 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik mis:
"Sinds 1970 is er een duidelijke afname van de palingstand merkbaar. Herstel van de palingstand is misschien nog mogelijk maar zal vanwege de lange generatieduur en zeer lage stand aan ouderdieren nog een zeer lange tijd vergen, zelfs met een totaal verbod op de visserij op paling."
Welnee, geen complot, maar ik vind het zo vreemd dat verdoofd doden nu helemaal hip and happening is, net zoals scharrelbont en scharrelvlees dat enkele jaren terug was, maar niemand gaat nadenken wie dit mag compenseren als de vangst verboden wordt.quote:
Het verbaasde mij eerlijk gezegd dat Remlof en Voorschrift op de vakantiebestemming nog inlogdenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:39 schreef JoaC het volgende:
Zelfs in mijn vrije week zit ik te FOK!ken, van den zotte eigenlijk. Ik telefoneerde zelfs vaker.
Heb ik in maart ook gedaan vanuit Zwitserland.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het verbaasde mij eerlijk gezegd dat Remlof en Voorschrift op de vakantiebestemming nog inlogden
Ik kan het meestal ook niet laten. Heb meermaals in het buitenland (tegen hoge datakosten) via m'n telefoon zitten FOK!ken.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:41 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Heb ik in maart ook gedaan vanuit Zwitserland.
Gewoonte, vrees ik
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:41 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Heb ik in maart ook gedaan vanuit Zwitserland.
Gewoonte, vrees ik
Ik heb twee weken gewoon geen internet in augustus. Moet waarschijnlijk via vaste lijnen bellen.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het verbaasde mij eerlijk gezegd dat Remlof en Voorschrift op de vakantiebestemming nog inlogden
Oh, inderdaad, vanuit Londen ook nogquote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:42 schreef waht het volgende:
[..]
Ik kan het meestal ook niet laten. Heb meermaals in het buitenland (tegen hoge datakosten) via m'n telefoon zitten FOK!ken.
Vaste lijn, wat is datquote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:43 schreef JoaC het volgende:
[..]
Ik heb twee weken gewoon geen internet in augustus. Moet waarschijnlijk via vaste lijnen bellen.
Een lijn die niet los zit, anders kon ik hem gebruiken om was op te hangenquote:
Maar je hebt toch ook een telefoon met internet?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:45 schreef JoaC het volgende:
[..]
Een lijn die niet los zit, anders kon ik hem gebruiken om was op te hangen
Ik alleen heel af en toe van de aaifoonquote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, maar die masten passen waarschijnlijk niet in mijn kofferquote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:46 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Maar je hebt toch ook een telefoon met internet?
Hallo, edelachtbare.quote:
Je gaat naar de maanquote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:47 schreef JoaC het volgende:
[..]
Ja, maar die masten passen waarschijnlijk niet in mijn koffer
Heeeeel af en toe (lees meerdere keren) in 5 (???) hele dagen vakantiequote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik alleen heel af en toe van de aaifoon
Waarom?quote:
Arme jijquote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Hey laat me niet schrikken, ik moet gewoon werken morgen
Herkenbaar, als iemand tijdens mijn studie de leiding had over een project, en je met feedback kwam, sprong men gelijk in de verdediging zonder de woorden mee te nemen.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
Owh, en deze vind ik ook wel wat voor het POL SC-publiek![]()
En nu hou ik op met linkjes posten
http://welingelichtekring(...)elf-fantastisch.html
Geen bal uitgevoerd.quote:
I'm going to Uranusquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[quote][img]http://i.fokzine.net/p/10s.gif[/img] Op maandag 23 april 2012 17:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat is niet zo slim. Ik gelukkig wel, maar ik moet dan ook winnen maandag.quote:
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:51 schreef JoaC het volgende:
[..]
I'm going to UranusAh, vandaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel goed, voor de rust.Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
Dat zeker, ik kijk nu nog steeds Politiek24 overdagquote:
Ik vind het vooral heel herkenbaar in die zin dat (bijna) alle "jongeren" hier lijken te denken dat ze allemaal een godsgeschenk zijn voor de arbeidsmarkt en dat ze allemaal echt een supercarriere gaan hebben, binnen no time in de hoogste belastingschijf belanden etcquote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:49 schreef JoaC het volgende:
[..]
Herkenbaar, als iemand tijdens mijn studie de leiding had over een project, en je met feedback kwam, sprong men gelijk in de verdediging zonder de woorden mee te nemen.
Ik voel me niet aangesproken hoorquote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:58 schreef GSbrder het volgende:
Welnee, laat mij lekker aanklungelen met een ondergemiddeld salarisje van 2500 netto per maand
* GSbrder duikt weg
Doe dan:quote:
Daarom moet je ook leuk werk kiezen.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik vind het vooral heel herkenbaar in die zin dat (bijna) alle "jongeren" hier lijken te denken dat ze allemaal een godsgeschenk zijn voor de arbeidsmarkt en dat ze allemaal echt een supercarriere gaan hebben, binnen no time in de hoogste belastingschijf belanden etc![]()
![]()
Ja, dat doet mij ook wel steeds lachenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik vind het vooral heel herkenbaar in die zin dat (bijna) alle "jongeren" hier lijken te denken dat ze allemaal een godsgeschenk zijn voor de arbeidsmarkt en dat ze allemaal echt een supercarriere gaan hebben, binnen no time in de hoogste belastingschijf belanden etc![]()
![]()
2500 netto = ¤50.000,-quote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik voel me niet aangesproken hoor
Dat dan weer welquote:Op vrijdag 17 juni 2011 01:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, dat doet mij ook wel steeds lachen
Maar cheers op het optimisme
Dat zijn hendig veel bitterballenquote:
Wie jong is en optimistisch, heeft gelijk.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 01:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, dat doet mij ook wel steeds lachen
Maar cheers op het optimisme
Wie jong is en optimistisch is naïef.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 01:03 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Wie jong is en optimistisch, heeft gelijk.
Wie oud is en optimistisch, heeft geluk gehad.
Kies leuk werk en je hoeft nooit een dag te werken. Of zoiets.quote:
Je gaat me nu toch hopelijk niet vertellen dat je ¤ 50.000/jaar enorm veel vindt he??quote:Op vrijdag 17 juni 2011 01:02 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat zijn hendig veel bitterballen
[ afbeelding ]
Indeedquote:Op vrijdag 17 juni 2011 01:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Wie jong is en optimistisch is naïef.
Wie oud is en optimistisch heeft het boven verwachting goed gedaan.
Nou moequote:Op vrijdag 17 juni 2011 01:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Wie jong is en optimistisch is naïef.
Wie oud is en optimistisch heeft het boven verwachting goed gedaan.
50k per maand vind ik net kunnen.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 01:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je gaat me nu toch hopelijk niet vertellen dat je ¤ 50.000/jaar enorm veel vind he??
Jawel. 1,5 modaal is gewoon keurig voor veel Fok-autisten.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 01:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je gaat me nu toch hopelijk niet vertellen dat je ¤ 50.000/jaar enorm veel vindt he??
Per uur is het toch?quote:
Ik verdiende tien jaar geleden al Hfl 100.000 per jaarquote:Op vrijdag 17 juni 2011 01:07 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Jawel. 1,5 modaal is gewoon keurig voor veel Fok-autisten.
1,5 keer modaal is niet overdreven veel... Zeker niet als alleenstaandequote:Op vrijdag 17 juni 2011 01:07 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Jawel. 1,5 modaal is gewoon keurig voor veel Fok-autisten.
Wat heb je met dat geld gedaan, gekke meneer?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 01:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik verdiende tien jaar geleden al Hfl 100.000 per jaar
Maar toen woonde ik in Londen en daar was dat maar net iets meer dan modaal
Uitgegeven aan het leven in Londen en om de paar weken vliegen naar Nederland en Italië.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 01:09 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Wat heb je met dat geld gedaan, gekke meneer?
En alle Fokkers zijn alleenstaand.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 01:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
1,5 keer modaal is niet overdreven veel... Zeker niet als alleenstaande
Toen was vliegen nog speciaal hèquote:Op vrijdag 17 juni 2011 01:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Uitgegeven aan het leven in Londen en om de paar weken vliegen naar Nederland en Italië.
Kostte niet echt veel moeite kan ik je zeggen
Nee, dat geloof ik graagquote:Op vrijdag 17 juni 2011 01:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Uitgegeven aan het leven in Londen en om de paar weken vliegen naar Nederland en Italië.
Kostte niet echt veel moeite kan ik je zeggen
Nah, toen had je ook al Easyjet en bovendien Buzz, met paars/gele vleigtuigenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 01:12 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Toen was vliegen nog speciaal hè
Ik hang aan je lippen, vertel nog eens van vroegah
Tsja, toch leuk, werken in het buitenland.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 01:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Nah, toen had je ook al Easyjet en bovendien Buzz, met paars/gele vleigtuigen
Van die BAe toestellen met de vleugels bovenaan de romp, zodat je altijd goed uitzicht had.
Tsja, dat was vroegah he?? Na de euro werd alles relatiefquote:Op vrijdag 17 juni 2011 01:14 schreef GSbrder het volgende:
Ik vond auto's van ƒl. 100.000,- vroeger duur.
En woningen van ƒl. 1.000.000,- ook.
Nu zie ik ze allebei en denk ik; "meh, hoop dat ik het verder schop."
Het was ƒ of fl of Hflquote:Op vrijdag 17 juni 2011 01:14 schreef GSbrder het volgende:
Ik vond auto's van ƒl. 100.000,- vroeger duur.
En woningen van ƒl. 1.000.000,- ook.
Nu zie ik ze allebei en denk ik; "meh, hoop dat ik het verder schop."
Ik vond het al knap dat ik ALT+157 nog kendequote:
Wat zijn we bejaard. Gelukkig reken ik nu niets meer om in guldens.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 01:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Tsja, dat was vroegah he?? Na de euro werd alles relatief
Is ookquote:Op vrijdag 17 juni 2011 01:15 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik vond het al knap dat ik ALT+157 nog kende
Nee hoor, alles werd ook toen de gulden er nog was al steeds duurder. Gelukkig stijgen de inkomens gewoon meequote:Op vrijdag 17 juni 2011 01:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Tsja, dat was vroegah he?? Na de euro werd alles relatief
Hmm, mijn inziens zat er toch ff een dikke versnelling op de prijzen van (m.n horeca en vastgoed) in de eerste jaren na de invoering van de euro..quote:Op vrijdag 17 juni 2011 01:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee hoor, alles werd ook toen de gulden er nog was al steeds duurder. Gelukkig stijgen de inkomens gewoon mee
Ik ben er qua bestedingen nooit armer op geworden.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 01:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hmm, mijn inziens zat er toch ff een dikke versnelling op de prijzen van (m.n horeca en vastgoed) in de eerste jaren na de invoering van de euro..
Daar kunnen de babyboomers tenminste lekker van gaan rentenieren. Gun je ouders ook wat, Whiskasquote:Op vrijdag 17 juni 2011 01:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hmm, mijn inziens zat er toch ff een dikke versnelling op de prijzen van (m.n horeca en vastgoed) in de eerste jaren na de invoering van de euro..
Ik ook niet, maar mijn zakgeld was ook niet geindexeerdquote:Op vrijdag 17 juni 2011 01:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ben er qua bestedingen nooit armer op geworden.
Good for youquote:Op vrijdag 17 juni 2011 01:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ben er qua bestedingen nooit armer op geworden.
Ik heb een fijn ambient album op, fles wijn open en bureaustoel semi-ligstand. De nacht is geslaagd voor deze jongeman.quote:
Ah jij hebt al weekend hoor ik alquote:Op vrijdag 17 juni 2011 01:21 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik heb een fijn ambient album op, fles wijn open en bureaustoel semi-ligstand. De nacht is geslaagd voor deze jongeman.
08:00 - 18:00, werken en dan een feestje.quote:
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 01:20 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Daar kunnen de babyboomers tenminste lekker van gaan rentenieren. Gun je ouders ook wat, Whiskaers
Ik?? Ja, maar wel geheel zelf betaald (en wat aftrekposten mbt fiscus)quote:
Heb je zulke jonge of oude oudersquote:Op vrijdag 17 juni 2011 01:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Mijn ouders zijn geen babyboomers
En ik had ze wat meer gegund, al hebben ze het zeker niet slecht
Trustequote:Op vrijdag 17 juni 2011 01:22 schreef GSbrder het volgende:
[..]
08:00 - 18:00, werken en dan een feestje.
I call it a night
Moest je ook 3000,- betalen aan langstudeerdersboete en het instellingscollegegeld?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 01:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik?? Ja, maar wel geheel zelf betaald (en wat aftrekposten mbt fiscus)
Nou ja, meer vakantie. Colleges zijn afgelopen, moet alleen nog m'n scriptie afmaken. Plus nieuw werk zoeken, want ik ben min of meer 'ontslagen' als nachtportier.quote:
Dus ouders geboren voor of in WO II tellen ook als babyboom??quote:Op vrijdag 17 juni 2011 01:23 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Heb je zulke jonge of oude ouders?
Midden dertig + 20 - 40 = 53 - 73 waarin ik je ouders zou schatten.
Dat is boem.
Ik geloof dat het startsalaris voor fiscalisten 3200 bruto is.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
![]()
Obrigadoquote:
Slaapze!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 01:22 schreef GSbrder het volgende:
[..]
08:00 - 18:00, werken en dan een feestje.
I call it a night
Nee, maar ik vermoedde dus dat ze iets jonger dan 33 waren toen ze hun kitten kregen.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 01:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dus ouders geboren voor of in WO II tellen ook als babyboom??
Neequote:Op vrijdag 17 juni 2011 01:24 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Moest je ook 3000,- betalen aan langstudeerdersboete en het instellingscollegegeld?
Jij bofkont. Ik moet het doen met 2700.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 01:24 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik geloof dat het startsalaris voor fiscalisten 3200 bruto is.
Welterustenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 01:26 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Jij bofkont. Ik moet het doen met 2700.
Nu ben ik echt weg, houdoe!
Nee, alleen die in de eerste tien jaar na WO II.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 01:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dus ouders geboren voor of in WO II tellen ook als babyboom??
Fijn om te horenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 01:24 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik geloof dat het startsalaris voor fiscalisten 3200 bruto is.
Same here,althans toen ik nog thuis woonde. Net als reisaftrek terwijl ik gratis metmijn ov rondtoerde.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 01:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik?? Ja, maar wel geheel zelf betaald (en wat aftrekposten mbt fiscus)
Ik ga nog nietquote:
Dat klopt,daarom zit je na 5 jaar op 6000p/mquote:Op vrijdag 17 juni 2011 01:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Fijn om te horen![]()
Zoals ik al zei: 1,5 keer modaal is echt niet zoooo veel
Dan kun je niet rekenen: mensen die nu eind 60 en ouder zijn, zijn van voor of in WO IIquote:Op vrijdag 17 juni 2011 01:25 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nee, maar ik vermoedde dus dat ze iets jonger dan 33 waren toen ze hun kitten kregen.
Nee, iedereen die in of voor WO II is geboren is nu 65 of ouderquote:Op vrijdag 17 juni 2011 01:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dan kun je niet rekenen: mensen die nu eind 60 en ouder zijn, zijn van voor of in WO II
Dat doet zijn nick wel vermoedenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 01:28 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik ga nog niet
Of is GSbrder ook al een reaguurder?
Ben jij nu ineens begonnen toen je 30 was (fiks hoger collegeld) en deed je je 3e studie naast je fulltime baan, woonde ongeveer 70-100 km van je univ af zonder reiskostenvergoeding (en zonder fiscale aftrek voor reiskosten omdat die niet meer bestaat) en studeerde je nominaal af??quote:Op vrijdag 17 juni 2011 01:27 schreef eriksd het volgende:
[..]
Same here,althans toen ik nog thuis woonde. Net als reisaftrek terwijl ik gratis metmijn ov rondtoerde.
Hij rekende van 53-73 jaar nu en noemde het babyboomquote:Op vrijdag 17 juni 2011 01:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, iedereen die in of voor WO II is geboren is nu 65 of ouder
Dat is incorrect, het is 55-65 jaar, ongeveer.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 01:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hij rekende van 53-73 jaar nu en noemde het babyboom
Mijn ouders zijn dus van ervóórquote:Op vrijdag 17 juni 2011 01:35 schreef remlof het volgende:
[ afbeelding ]
Die piek, dat zijn de echte babyboomers. Geboren in de jaren van hoop na de bevrijding.
Ik denk dat Friek_ z'n bureaustoel in slaapstand is geschotenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 01:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
Owh, owh, wordt leeg hier... Waar is Friek_ heen eigenlijk?? Was hier 2 posts
Nee nee, ik leef nog. Ik zit alleen wat anderen zaken te checken naast FOK!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 01:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik denk dat Friek_ z'n bureaustoel in slaapstand is geschoten
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 01:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik denk dat Friek_ z'n bureaustoel in slaapstand is geschoten
Wat check je zowel naast FOK!?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 01:43 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Nee nee, ik leef nog. Ik zit alleen wat anderen zaken te checken naast FOK!
Mijn ouders zijn overigens van '54 en '57. Niet de eckte babyboomers.
Wat een jonkiesquote:Op vrijdag 17 juni 2011 01:43 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Nee nee, ik leef nog. Ik zit alleen wat anderen zaken te checken naast FOK!
Mijn ouders zijn overigens van '54 en '57. Niet de eckte babyboomers.
Nou nee, dat vind ik niet zoveel aan.quote:
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 01:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Nu zien we hem voorlopig niet meer terug denk ik
fapfapfapfapfapfapquote:Op vrijdag 17 juni 2011 01:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Nu zien we hem voorlopig niet meer terug denk ik
Op zoek naar wat?? Oftwel waar lees je zoal over??quote:Op vrijdag 17 juni 2011 01:50 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Nou nee, dat vind ik niet zoveel aan.Maar meer Facebook en wikipedia. Op dat laatste surf ik soms echt uren zinloos rond.
Gewoon op random article klikken, erg verslavend!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 01:50 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Nou nee, dat vind ik niet zoveel aan.Maar meer Facebook en wikipedia. Op dat laatste surf ik soms echt uren zinloos rond.
Dat is ook leuk ja, voor mij als infojunkiequote:Op vrijdag 17 juni 2011 01:51 schreef Friek_ het volgende:
Al klik ik ook nogal veel rond op www.kennislink.nl.
Mijn laatste lemma: http://en.wikipedia.org/wiki/Trinity Van daaruit leer ik over allerlei zinloze feitjes over christelijke doctrines en wat niet al.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 01:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Op zoek naar wat?? Oftwel waar lees je zoal over??
En waarom op Wikipedia??
Owh, ik ken de naam wel maar de site nietquote:Op vrijdag 17 juni 2011 01:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is ook leuk ja, voor mij als infojunkie
Vrij weinig eigenlijk..quote:Op vrijdag 17 juni 2011 01:55 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Mijn laatste lemma: http://en.wikipedia.org/wiki/Trinity Van daaruit leer ik over allerlei zinloze feitjes over christelijke doctrines en wat niet al.
Maar Whiskas, wat houdt jou nu zoal bezig deze nacht?
Wat voor spelletjes zoal?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 01:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Vrij weinig eigenlijk..
Vanavond beetje neiuwes in de gaten houden, heel flauwe spelletjes gedaan, en af en toe op Fok gekeken en gepost..
Tsja, mijn programma is het eigenlijk niet... En de tv staat achter me als ik aan de pc zitquote:
Handigquote:Op vrijdag 17 juni 2011 02:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Tsja, mijn programma is het eigenlijk niet... En de tv staat achter me als ik aan de pc zit![]()
Ach, (half) luisteren en internetten gaat nog netquote:Op vrijdag 17 juni 2011 02:02 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Handig
Ik ben geen vrouw, dus multitasken gaat me niet altijd zo goed af
Ik weet dan niet meer waar het over gaatquote:Op vrijdag 17 juni 2011 02:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ach, (half) luisteren en internetten gaat nog net
Welterustenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 02:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
Maar ik duik ook maar weer eens mijn mandje in...
Truste Robin en Friek_ en evt anderen
Stimulerenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 02:12 schreef JoaC het volgende:
Ik ga ook pitten, dat bed gaat niet uit zichzelf slaap bezorgen.
Moet ik mijn bed nu subsidiëren of stimuleren om hem aan de slag te krijgen?
En je nodigt gelly uit.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 02:19 schreef JoaC het volgende:
Als ik bij dit onderwerp over de harde hand begin jaag ik gelovigen en kinderen weg?
quote:
quote:Donner spreekt van een koerswijziging waarmee het kabinet afstand neemt van het relativisme dat besloten ligt in het model van de multiculturele samenleving.
Het is niet aan de overheid om mensen te laten integreren, maar aan de migranten zelf om daar hun best voor te doen, zo meent de minister.
Er komt een wetsvoorstel voor de strafrechtelijke aanpak van huwelijksdwang. Ook moeten gemeenten regelen dat streng wordt opgetreden tegen mensen die hun kansen op de arbeidsmarkt belemmeren door gedrag of kleding.
Bron: nu.nl
Valt me van je tegen. Symboolpolitiek in optima forma.quote:
Een overheid die kledingvoorschriften maakt voor de gehele bevolking.quote:
Uiteraard, als jij niet alle knoopjes van je blouse hebt dichtgeknoopt, krijg je een knuppel in je nek.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 08:42 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Een overheid die kledingvoorschriften maakt voor de gehele bevolking.
Krijgen we straks ook een Iraanse mode/moraalpolitie?
Rechts in Nederland is nu eenmaal een warm voorstander van Sharia-achtige maatregelen. Dat is toch geen nieuws voor je?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 08:42 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Een overheid die kledingvoorschriften maakt voor de gehele bevolking.
Krijgen we straks ook een Iraanse mode/moraalpolitie?
Het kabinet moet om haar gedoogpartner tevreden te houden nu eenmaal veel tijd en energie steken in dit soort dingen. Het boos doen tegen de buutnlaanders is verworden tot een kerntaak.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 08:43 schreef Reya het volgende:
Ik vraag me ook af waar het kabinet precies naartoe wil met die nota. Leuk om een statement te maken tegen een discours dat tien jaar geleden al heeft afgedaan, maar ik zie weinig concrete maatregelen, en er lijken me momenteel urgenter zaken om op te focussen.
Ik denk dat het hier primair gaat om mensen in een uitkeringssituatie die gedrag vertonen dat instroom op de arbeidsmarkt bemoeilijkt; het lijkt me evenwel eerder een taak voor gemeenten zelf dan voor de Rijksoverheid om hier beleid op te ontwikkelen.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 08:44 schreef du_ke het volgende:
[..]
Rechts in Nederland is nu eenmaal een warm voorstander van Sharia-achtige maatregelen. Dat is toch geen nieuws voor je?
Veel klompen, weinig bunder.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 08:45 schreef du_ke het volgende:
[..]
Het kabinet moet om haar gedoogpartner tevreden te houden nu eenmaal veel tijd en energie steken in dit soort dingen. Het boos doen tegen de buutnlaanders is verworden tot een kerntaak.
Het kabinet en wat er om heen hangt is nogal dol op dit soort maatregelen. Er is meermaals gepleit voor een verbod op hoofddoekjes voor mensen in overheidsdienst bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 08:46 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik denk dat het hier primair gaat om mensen in een uitkeringssituatie die gedrag vertonen dat instroom op de arbeidsmarkt bemoeilijkt; het lijkt me evenwel eerder een taak voor gemeenten zelf dan voor de Rijksoverheid om hier beleid op te ontwikkelen.
Ook zo'n maatregel waar je niets mee bereikt. Het werkt de participatie van hoofddoek-dragers alleen maar tegen.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 08:51 schreef du_ke het volgende:
[..]
Het kabinet en wat er om heen hangt is nogal dol op dit soort maatregelen. Er is meermaals gepleit voor een verbod op hoofddoekjes voor mensen in overheidsdienst bijvoorbeeld.
Blij dat ik niet aan die verplichting hoef te voldoen. Ik zou in België asiel aanvragen.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 09:01 schreef Boze_Appel het volgende:
Volgens mij is het veel simpeler om te bereiken wat ze willen. Elke buitenlander die hier komt krijgt een Keukenhofverplichting. Minimaal een volledig weekend doorbrengen in de Keukenhof. Als ze dat volhouden mogen ze blijven en anders oprotten.
Ik ben nog nooit op de Keukenhof geweest en ben ook niet van plan er naar toe te gaanquote:Op vrijdag 17 juni 2011 09:01 schreef Boze_Appel het volgende:
Volgens mij is het veel simpeler om te bereiken wat ze willen. Elke buitenlander die hier komt krijgt een Keukenhofverplichting. Minimaal een volledig weekend doorbrengen in de Keukenhof. Als ze dat volhouden mogen ze blijven en anders oprotten.
Maar dat kunnen ze niet omdat de PVV dingen tegenhoudt die de VVD wilt, en andersom. Daarom blijven ze hangen in dit soort zinloze projectjes, want dat is het enige waar ze gemeenschappelijke grond vinden. Wat wel weer ernstig is voor een partij die claimt liberaal te zijn.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 08:43 schreef Reya het volgende:
Ik vraag me ook af waar het kabinet precies naartoe wil met die nota. Leuk om een statement te maken tegen een discours dat tien jaar geleden al heeft afgedaan, maar ik zie weinig concrete maatregelen, en er lijken me momenteel urgenter zaken om op te focussen.
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 08:43 schreef Reya het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.paltalk.com , niet typen maar miepen
Al bemoei jij je niet met politiek, deze bemoeit zich wel met jouw leven en geld, van de wieg tot het graf en zelfs daarna!
Die van de bruidegom, de broek, is er niet? Dit is een lesbiennes-huwelijk jurkje?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:00 schreef Boze_Appel het volgende:
Hee .dot, ik heb een mooie jurk voor je gevonden.
[ afbeelding ]
Niet dat hij zo slim is, hij heeft gewoon mazzel met een volgzaam politiek-dom (of angstig) en propaganda volgend volk.quote:
Ding Dong, ik herhaal....quote:Op vrijdag 17 juni 2011 08:51 schreef du_ke het volgende:
Het kabinet en wat er om heen hangt is nogal dol op dit soort maatregelen. Er is meermaals gepleit voor een verbod op hoofddoekjes voor mensen in overheidsdienst bijvoorbeeld.
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:08 schreef Zeeland het volgende:
Verkeersveiligheid Saudi-Arabië ernstig onder druk.
Tjonge, zijn we het zowaar eens.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:23 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Ding Dong, ik herhaal....
Dit is deels al, voor autochtonen, neem een GVB chauffeur (uit 020) die mag bijv. niet met een (zichtbaar) kruisbeeldje om de nek rijden.
Het beste voor iedereen is om politiek en kerk te scheiden, openbaar en prive ook.
Geloof wat je wilt, maar doe het prive, in de openbare ruimte is iedereen gelijk.
Dat voorkomt een hoop gezeik en onmogelijke aanpassingen wederzijds die basaal gewoon botsen en dus 'ruzie' opleveren.
Ik ben pro-geloof, maar niet pro-ruzie om geloof.
Pro scheiding kerk en staat, pro openbare ruimte is voor iedereen, laat de 1 diens ideeën de ander niet beknotten.
Op veel meer punten dan je denkt, maar die komen niet aan bod hier. Niks erg ook, zo werkt het gewoon.quote:
quote:Espresso met Ayman Al-Zawahiri
Bescherming
De nieuwe leider van Al-Qaeda verwelkomt mij in zijn villa in een buitenwijk van een grote stad in Pakistan. ‘De patiobungalow van Osama Bin Laden werd aan mij toegewezen,’ zegt Ayman Al-Zawahiri, ‘maar de Amerikanen hebben er echt een zootje van gemaakt. Wie wil er nu bloed op de afstandsbediening van zijn airco hebben?’ Ik maak een espresso voor de nieuwe leider en vraag of hij niet bang is om gevonden te worden. ‘De Amerikanen geloven nooit dat jij espresso met mij hebt gedronken,’ antwoordt hij. ‘Jouw columns zijn volstrekt ongeloofwaardig.’ De nieuwe leider neemt een slokje espresso. ‘En geen betere bescherming dan in Pakistan. Ik kan hier zelfs de hond uitlaten.’
Vorige week zond Ayman Al-Zawahiri een videoboodschap de wereld in waarin hij verkondigde dat het Westen ‘nooit in veiligheid zal leven’. Wat vindt de nieuwe leider van de kritiek dat Al-Qaeda in herhaling valt en dat de videoboodschappen saai beginnen te worden? ‘Daar ben ik het niet mee eens,’ zegt Al-Zawahiri. ‘We hebben geïnvesteerd in de belichting en werken nu ook met een regisseur. Osama deed het allemaal zelf: geluid, licht, kap, grime, special effects.’ Maar had de nieuwe leider niet moeten kiezen voor een nieuwe look? ‘Meer Gaddafi-ish?’ vraagt Al-Zawahiri. Hij denkt even na. ‘Misschien neem ik mijn hond de volgende keer op schoot.’
Ik gok van niet want de foto heet:quote:
Ok, zal wel Canada zijn dan.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:06 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Ik gok van niet want de foto heet:
zoeneninvancouver-586x391.jpg
Na Fortuyn was integratie jarenlang het gesprek van de dag. De overheid moest nu echt ingrijpen om het land te redden, vonden vooral de rechtse partijen. Alom huilde men dat de overheid het 40 jaar lang had laten liggen. Inburgeringscursussen, extra poen voor de oude wijken.quote:Het is niet aan de overheid om mensen te laten integreren, maar aan de migranten zelf om daar hun best voor te doen, zo meent de minister.
Dat versterkt de foto toch niet?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:13 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Had er de link bijgedaan...
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)rellen-in-vancouver/
Dat voorkomt vragen en dus tijd en energie verspilling wel. Ook de economie pompt dan weer wat centen rond.(Hits, advertising op krantensite)quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:16 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Dat versterkt de foto toch niet?
Als je geen tijd en energie wilt verspillen kan je beter niet op dit forumpje rondhangen.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:24 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Dat voorkomt vragen en dus tijd en energie verspilling wel. Ook de economie pompt dan weer wat centen rond.(Hits, advertising op krantensite)
Op Twitter wordt veel over de foto gesproken. Sommige gebruikers trekken op basis van deze foto de oprechtheid van de foto in twijfel.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:25 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Als je geen tijd en energie wilt verspillen kan je beter niet op dit forumpje rondhangen.
Ik ook. Het gaat om de foto en niet t geneuzel eromheen.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:28 schreef Zeeland het volgende:
Maakt me geen drol uit. Ik vond het een leuke foto. Nep of niet.
Dan ken jij de moderators en bron?-roepers op fok nog niet.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:36 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Ik ook. Het gaat om de foto en niet t geneuzel eromheen.
Stel je niet zo aan, het is de SC hoor..quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:42 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Dan ken jij de moderators en bron?-roepers op fok nog niet.
je moet een bron vermelden, liefst ook een link, en als dan blijkt dat de foto/verhaal erg discutabel is vanwege tegen-bewijs, ja dan heb je weer wat -1 fail punten en lever je geloofwaardigheid in.
Een foto slechts leuk vinden en hier plempen, dat kan iedereen en het wordt dan een visuele bende, dat past meer in ONZ of privé op een photobucket account.
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:42 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
je moet een bron vermelden, liefst ook een link, en als dan blijkt dat de foto/verhaal erg discutabel is vanwege tegen-bewijs, ja dan heb je weer wat -1 fail punten en lever je geloofwaardigheid in.
Een foto slechts leuk vinden en hier plempen, dat kan iedereen en het wordt dan een visuele bende, dat past meer in ONZ of privé op een photobucket account.
Het is geen aanstellen, het is de feiten even belichten.quote:
Het is niet 'de' SC, maar hier een POL sc.quote:het is de SC hoor..![]()
Kom laten we allemaal foto's die we leuk vinden hier plempen, zonder bijschrift of link, of context opgave.quote:En de poster heeft geen enkele kwalificatie aan de foto gehangen.
Ergo: helemaal niets aan de hand
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:05 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Het is geen aanstellen, het is de feiten even belichten.
[..]
Het is niet 'de' SC, maar hier een POL sc.
[..]
Kom laten we allemaal foto's die we leuk vinden hier plempen, zonder bijschrift of link, of context opgave.
Ook ik kan vast wel iets vinden dat A lijkt, maar B is
Beetje ver.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:51 schreef Zeeland het volgende:
EG, woon je in de buurt van Zwolle? Bodar geeft daar een mislezing zag ik op twitter.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou, misbruik is niet zo netjes. In mijn ogen niet. Nee, dat hoort niet zo.![]()
Goed idee.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:05 schreef fokthesystem het volgende:
Kom laten we allemaal foto's die we leuk vinden hier plempen, zonder bijschrift of link, of context opgave.
Carpe Libertatem![]()
De manier waarop hij zichzelf opvangt is bewonderingswaardig.quote:Nou, misbruik is niet zo netjes. In mijn ogen niet. Nee, dat hoort niet zo.![]()
Beter.quote:
Geen raad-maar-raak foto,
maar een self-explaining gif file met een boodschap in de trant van 'kuil graven voor een ander, er zelf in pleuren'.
EDIT: oh nee, hij wordt pootje gehaakt, hij valt niet over zijn makkelijk afgeworpen handschoen.http://www.paltalk.com , niet typen maar miepen
Al bemoei jij je niet met politiek, deze bemoeit zich wel met jouw leven en geld, van de wieg tot het graf en zelfs daarna!![]()
Wat is er mis met raad maar raak foto's in de SC?Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r![]()
Helemaal niksquote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:44 schreef KoosVogels het volgende:
Wat is er mis met raad maar raak foto's in de SC?
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
![]()
Dat is, voor wie even doordenkt, deels nog politiek(-domme mensen) relevant ook
http://www.paltalk.com , niet typen maar miepen
Al bemoei jij je niet met politiek, deze bemoeit zich wel met jouw leven en geld, van de wieg tot het graf en zelfs daarna!![]()
Laat me raden: jij schaart jezelf niet onder die groep?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:58 schreef fokthesystem het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is, voor wie even doordenkt, deels nog politiek(-domme mensen) relevant ookOp maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r![]()
Een retorische vraag.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:59 schreef KoosVogels het volgende:
Laat me raden: jij schaart jezelf niet onder die groep?
Met dito antwoord.
Of als we letterlijk gaan, ik draag boxer shorts.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.paltalk.com , niet typen maar miepen
Och, soortgelijke kidjes als deze 2 bobo's zelf zijn, zullen ze niet meer voortbrengen.quote:http://www.paltalk.com , niet typen maar miepen
Iemand nog een leestip over duurzaamheid? Straks even langs de bieb.Nou, misbruik is niet zo netjes. In mijn ogen niet. Nee, dat hoort niet zo.![]()
ok ja ok het is ook niet mijn pakkie-an, maar sommige mensen geilen op erotische foto's van politiek tuig. Moet kunnen hoor. Ieder zijn ticquote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:26 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik word er een beetje onpasselijk van.![]()
![]()
![]()
Genomineerd voor de grap van de dag:quote:uiteraard schaar ik mij onder de doordenkers, omkijkers, observers![]()
FTS is toch ook een persoon die bij elke hoek van de straat even achterom kijkt of er geen gewapende PvdA'er hem achtervolgt.Nou, misbruik is niet zo netjes. In mijn ogen niet. Nee, dat hoort niet zo.![]()
Een gewapende nog wel!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:56 schreef Zeeland het volgende:
FTS is toch ook een persoon die bij elke hoek van de straat even achterom kijkt of er geen gewapende PvdA'er hem achtervolgt.![]()
Ze gingen liever niet in dienst, ze verklaren de pvv de oorlog, maar alleen politiek, net als groen links dragen ze op bijeenkomsten wel gebroken geweren speldjes.http://www.paltalk.com , niet typen maar miepen
Ow? Nooit gezien hoorquote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:59 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Een gewapende nog wel!![]()
Ze gingen liever niet in dienst, ze verklaren de pvv de oorlog, maar alleen politiek, net als groen links dragen ze op bijeenkomsten wel gebroken geweren speldjes.![]()
![]()
Het is wellicht regio/afdeling afhankelijk.quote:
Maar zie ook de geschiedenis;
Beweging die in de jaren ’30 – tijdens het Interbellum – ontstond en in alle hevigheid toenam in de jaren voorafgaande aan de Tweede Wereldoorlog. Het Gebroken Geweertje, gespeld op het revers, was hét symbool van antimilitarisme en pacifisme. Voorstanders van deze beweging waren met name de socialisten van de Sociaal-Democratische Arbeiderspartij (SDAP), voorlopers van de Partij van de Arbeid (PvdA).
De SP maakte er een logo van, afkijkende bij het gebroken geweer, voor de pvda inzake de JSF :
Bron???quote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:24 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Het is wellicht regio/afdeling afhankelijk.
Maar zie ook de geschiedenis;
Beweging die in de jaren ’30 – tijdens het Interbellum – ontstond en in alle hevigheid toenam in de jaren voorafgaande aan de Tweede Wereldoorlog. Het Gebroken Geweertje, gespeld op het revers, was hét symbool van antimilitarisme en pacifisme. Voorstanders van deze beweging waren met name de socialisten van de Sociaal-Democratische Arbeiderspartij (SDAP), voorlopers van de Partij van de Arbeid (PvdA).
De SP maakte er een logo van, afkijkende bij het gebroken geweer, voor de pvda inzake de JSF :
[ afbeelding ]![]()
En nog lachen ook...quote:
http://www.boekje-pienter.nl/html/g.htm#gebrokengeweertje
http://www.bndestem.nl/ni(...)plannen-Defensie.ece
en nog veeeeeel meeerrrrr
logo ? rechtsklikken op afbeelding, info bekijken, zie je sp site.http://www.paltalk.com , niet typen maar miepen
Ik lachte ivm:quote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:32 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
En nog lachen ook...
http://www.boekje-pienter.nl/html/g.htm#gebrokengeweertje
http://www.bndestem.nl/ni(...)plannen-Defensie.ece
en nog veeeeeel meeerrrrr
logo ? rechtsklikken op afbeelding, info bekijken, zie je sp site.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:42 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Als je mij als bron roeper of moderator ziet, is een nieuw 'forum-bril receptuur' wel van toepassing.quote:
Verder is het tekst, geen foto. Of bedoel je dat je fotos bij de teksten wil nu?
Ik wil een nieuwe SC openen.Nou, misbruik is niet zo netjes. In mijn ogen niet. Nee, dat hoort niet zo.![]()
Meer van het zelfde, tijd sukkelt rustig chronologisch door.quote:http://www.paltalk.com , niet typen maar miepen
Al bemoei jij je niet met politiek, deze bemoeit zich wel met jouw leven en geld, van de wieg tot het graf en zelfs daarna!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: