Dodelijke combinatie van wijn, prosecco en bier.quote:
quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:51 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dodelijke combinatie van wijn, prosecco en bier.
Ja, én vroeg begonnen, én weinig gegeten.quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Eigen toedoen dus??
Maar dat heb je dan al snel, die koppijn
Sterktequote:Op donderdag 16 juni 2011 23:53 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ja, én vroeg begonnen, én weinig gegeten.
Daarnaast moet ik over 6,5 uur weer op, dus liever nu dan straks
Komt goed!quote:
Du_ke pit denk ikquote:Op donderdag 16 juni 2011 23:56 schreef EchtGaaf het volgende:
Hallo.:)
@Du_ke: sport vind ik niks.Wordt er overgewaardeerd . Net als Nick en Simon.
De uitzending was toch wel een beetje interessantquote:Op donderdag 16 juni 2011 23:56 schreef EchtGaaf het volgende:
Hallo.:)
@Du_ke: sport vind ik niks.Wordt er overgewaardeerd . Net als Nick en Simon.
Ben zo blij dat ik een degelijke weerstand tegen overmatige alcoholconsumptie heb opgebouwd.quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:51 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dodelijke combinatie van wijn, prosecco en bier.
En hoe jong is jouw lever??quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:57 schreef waht het volgende:
[..]
Ben zo blij dat ik een degelijke weerstand tegen overmatige alcoholconsumptie heb opgebouwd.
Het heeft wat ellende gekost maar dat was het volledig waard.
Haha, ik kan een flesje wijn hebben zonder een spatje te voelen, maar als er daar drie prosecco aan vooraf gaat en een flinke plens bier als toetje, voel je het toch wel behoorlijk.quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:57 schreef waht het volgende:
[..]
Ben zo blij dat ik een degelijke weerstand tegen overmatige alcoholconsumptie heb opgebouwd.
Het heeft wat ellende gekost maar dat was het volledig waard.
Hahaquote:Op donderdag 16 juni 2011 23:57 schreef robin007bond het volgende:
[..]
De uitzending was toch wel een beetje interessant
Dat is het ook. Maar wat ?quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:57 schreef GSbrder het volgende:
Sport is goed voor je EG
Idee om het een keertje op te pakken?
Dat kan vanalles zijn, teamsport voor de contacten, fitness en cardio voor de conditie, een-op-een voor een combinatie van beide, wat trekt je?quote:
Een teamsport sluit ik direct uit. Tennis lijkt me aardig, maar daar word je moe vanquote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:01 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat kan vanalles zijn, teamsport voor de contacten, fitness en cardio voor de conditie, een-op-een voor een combinatie van beide, wat trekt je?
Transport??quote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:04 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Een transport sluit ik direct uit. Tennis lijkt me aardig, maar daar word je moe van
Golf dan?
LOLquote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:04 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Een transport sluit ik direct uit. Tennis lijkt me aardig, maar daar word je moe van
Golf dan?
True, ik sport ook niet, hoewel ik het overweeg om op te pakken.quote:
Golf is leuk, is dat wel jouw milieu?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:04 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Een teamsport sluit ik direct uit. Tennis lijkt me aardig, maar daar word je moe van
Golf dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |