17quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:33 schreef detulp050 het volgende:
Die zoon is 16 ofzo, dan kun je toch wel 2 jaar wachten?kan hij lekker in Nederland blijven...
Dat kan toch sowieso wel, opa en oma zullen wel ruimte voor hem hebben.quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:33 schreef detulp050 het volgende:
Die zoon is 16 ofzo, dan kun je toch wel 2 jaar wachten?kan hij lekker in Nederland blijven...
Ja ik vind het ook raar, wat moet zo'n jonge daar? Hij moet toch ook een opleiding volgen? Of denken ze dat hij later wel rond kan komen van biologische bloemkoolteelt en origamievouwen ofzoquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:34 schreef Karina het volgende:
Ja heel groen willen leven, hij gaat zijn PC'tje nog wel missen. En sneu voor die jongen inderdaad, wat moet hij daar nou? Beetje helpen.
ik wilde net zeggenquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:36 schreef Karina het volgende:
Voor hun kinderen het beste wensen... dat ja.
Misschien biologische taugé kweken?quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:35 schreef alors het volgende:
[..]
Ja ik vind het ook raar, wat moet zo'n jonge daar? Hij moet toch ook een opleiding volgen? Of denken ze dat hij later wel rond kan komen van biologische bloemkoolteelt en origamievouwen ofzo
Hij krijgt 900 euro per maand, en het leven is goedkoop in Slowakije. Maar dit is natuurlijk meer zijn dan haar feestje.quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:39 schreef Van_Poppel het volgende:
Je hebt geen cent te makken en je dan toch in zo'n avontuur storten...
Zijn ze snel op het lokale niveau aangekomenquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:39 schreef Van_Poppel het volgende:
Je hebt geen cent te makken en je dan toch in ...
Dan is het trouwens wel een oude aflevering, want intussen hebben ze daar ook de euro.quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:41 schreef Karina het volgende:
Jezus, weet ze niet eens dat ze met Kronen moet betalen
Zijn allemaal herhalingen....quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:43 schreef Igen het volgende:
[..]
Dan is het trouwens wel een oude aflevering, want intussen hebben ze daar ook de euro.
Ah, dat van die herhaling hadden deze mensen niet meegekregen, anders hadden ze met euro's kunnen betalen...quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:43 schreef Igen het volgende:
[..]
Dan is het trouwens wel een oude aflevering, want intussen hebben ze daar ook de euro.
als je er een kip ingooit welquote:
aldi is daar de nieuwe albert hijenquote:
die jongen al lang niet meerquote:
Bij deze mensen past het wel.quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:45 schreef Type-R het volgende:
Waarom leert niemand in Dit programma eerst de taal ?!![]()
Ze vinden alles prachtigquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:47 schreef Karina het volgende:
Leuk een wespennest op zolder.
Wat een puinzooi
En dat zijn geen goedkope jassen...quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:47 schreef donald_dick het volgende:
heeft die moeder en zoon nou dezelfde jas aan?
nou iddquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:48 schreef hexje het volgende:
Gelukkig de zoon gaat weer naar Nederland.
aduh, wat zou jij doen zonder fok! en facebookquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:48 schreef hexje het volgende:
Gelukkig de zoon gaat weer naar Nederland.
Ik dacht dat ik net internet zag op die laptop.quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:49 schreef donald_dick het volgende:
[..]
aduh, wat zou jij doen zonder fok! en facebook
Misschien is hij een keizer in bed?quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:49 schreef Blossom86 het volgende:
wat een trieste boel daar, slowakije... wat heb je er te zoeken?
die troela is ook binnen een jaar weer in Nederland lijkt me.
quote:
weheh ja en al dat getimmerquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:52 schreef Watashiwa het volgende:
voor een aow'er kan hij best goed hout kappen..
wie doet datquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:53 schreef Allrounder het volgende:
Die Ikea tassen hoor je weer in te leveren.
die heb je hier ook wel, alleen heb ik toch meer vertrouwen in de Nederlandse medici.quote:
zegt dat niet te hard....quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:53 schreef alors het volgende:
[..]
die heb je hier ook wel, alleen heb ik toch meer vertrouwen in de Nederlandse medici.
Nee, alleen de gele. De blauwe zijn juist tassen die je voor thuis koopt.quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:53 schreef Allrounder het volgende:
Die Ikea tassen hoor je weer in te leveren.
Jij komt er te vaak.quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:54 schreef Igen het volgende:
[..]
Nee, alleen de gele. De blauwe zijn juist tassen die je voor thuis koopt.
ja precies.quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:55 schreef alors het volgende:
[..]
Ah en elke keer even een boompje planten voor de uitgestootte CO2?
ze schijt wel wat extra bij een boomquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:55 schreef alors het volgende:
[..]
Ah en elke keer even een boompje planten voor de uitgestootte CO2?
Keurig en dat al na een halfjaarquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:56 schreef Karina het volgende:
Oh ze heeft al iets van de taal opgepikt, ietsjessss
wij vroegah ookquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:57 schreef Igen het volgende:
Hee precies die barbecue hebben wij thuis ook.
weet je hoe goed ze groeien van mensenschijtquote:
DEFINITELY!quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:58 schreef Type-R het volgende:
Gvd wat een stel zeg, zou zij ook okselhaar hebben?
Wil ik niet wetenquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:58 schreef donald_dick het volgende:
[..]
weet je hoe goed ze groeien van mensenschijt
het enige wat ik verstond was: nyam nyam nyam nyamquote:
amsterdam westquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:59 schreef HanSchwulo het volgende:
OMG waar komt dat tuig nou weer vandaan?
Hier betalen wij dus idd belasting voorquote:Op donderdag 16 juni 2011 22:00 schreef Karina het volgende:
Met welke subsidie is dit tripje betaald?
Nou en.quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:59 schreef HanSchwulo het volgende:
OMG waar komt dat tuig nou weer vandaan?
zo duur zal het ook niet zijn, denk ik.quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:00 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hier betalen wij dus idd belasting voor
dumpen op een ijsschots in de zee?quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:03 schreef TUFKAL het volgende:
Wat een reactieswat moeten die gasten dan? Hangen in een probleemwijk?
Je hebt gelijk. Mijn reactie was niet fair.quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:03 schreef TUFKAL het volgende:
Wat een reactieswat moeten die gasten dan? Hangen in een probleemwijk?
met witte saus!quote:
De burgemeester heeft ook mijn internet geregeldquote:Op donderdag 16 juni 2011 22:03 schreef Blossom86 het volgende:
anderen moeten het allemaal voor ze regelen?
a2000 tijdperkquote:Op donderdag 16 juni 2011 22:04 schreef Karina het volgende:
[..]
De burgemeester heeft ook mijn internet geregeld
dan moet ze haar doos scherenquote:
kan hij niet gewoon op kamers ofzo?quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:06 schreef Type-R het volgende:
Wat een tegenslag voor die jongen, zit je daar in belgie...
quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:07 schreef Karina het volgende:
EN zijn eigen stokerij zo te zien, ik weet wel wat hij met die aardappelen doet
en hoe wil je als minderjarige aan een kamer komen en vooral, betalenquote:
hij was toen 17 en er is alweer een jaar voorbij lijkt me, stufi of werken? dat doen er toch wel meer?quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:08 schreef donald_dick het volgende:
[..]
en hoe wil je als minderjarige aan een kamer komen en vooral, betalen
Hij is toch inmiddels 18?quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:08 schreef donald_dick het volgende:
[..]
en hoe wil je als minderjarige aan een kamer komen en vooral, betalen
quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:09 schreef HanSchwulo het volgende:
Dat is 120 euro meer dan dat je met je camping binnenhaalt schatje.
het leven is ook wel een stuk goedkoper dan hier hequote:
dat was ik even vergetenquote:Op donderdag 16 juni 2011 22:08 schreef alors het volgende:
[..]
hij was toen 17 en er is alweer een jaar voorbij lijkt me, stufi of werken? dat doen er toch wel meer?
Dan nog...quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:09 schreef Blossom86 het volgende:
ik zou geld toe willen krijgen om een nacht op die 'camping' te verblijven
Ik denk ook voor boekingen.quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:10 schreef HanSchwulo het volgende:
Wat zijn die lui toch gefixeerd op internetten.
Alles beter dan Slowakije...quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:06 schreef Type-R het volgende:
Wat een tegenslag voor die jongen, zit je daar in belgie...
alsik een jaar geen internet had, dan zat ik onder de krassenquote:Op donderdag 16 juni 2011 22:10 schreef HanSchwulo het volgende:
Ik was aan de drank denk ikquote:Op donderdag 16 juni 2011 22:11 schreef donald_dick het volgende:
[..]
alsik een jaar geen internet had, dan zat ik onder de krassen
Dat is toch uitgelegd? Broodnodig om gasten te krijgen...quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:10 schreef HanSchwulo het volgende:
Zij werkt wel. Hij doet niks afgezien van een beetje mompelen en een plee maken.quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:11 schreef Karina het volgende:
Waar betalen ze nou die zonnepanelen en dat nieuwe dak van?
Nou ja, van 120 euro (was het wel euro) kun je dat niet betalen, je moet ook nog eten.quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:12 schreef HanSchwulo het volgende:
[..]
Zij werkt wel. Hij doet niks afgezien van een beetje mompelen en een plee maken.
in NL krijg je ook een vergoeding voor pleegkinderenquote:Op donderdag 16 juni 2011 22:12 schreef Van_Poppel het volgende:
1500 euro om op zo'n jochie te passen ?
En ze hoeft er 7 uur voor te werken.quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:09 schreef HanSchwulo het volgende:
Dat is 120 euro meer dan dat je met je camping binnenhaalt schatje.
PrIma toch?quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:14 schreef HanSchwulo het volgende:
Mijn hemel. Het lijkt wel een strafkamp met dat voedsel en die gastjes.
geruild voor kinderniertjesquote:Op donderdag 16 juni 2011 22:15 schreef Karina het volgende:
We hebben niets gekocht, en die beesten dan? En die zonnepanelen? En het dak?
stinkendquote:Op donderdag 16 juni 2011 22:15 schreef alors het volgende:
hahahahah ze heeft het stinkend naar haar zin!!!
wat is de url van de site?quote:
ik stel een fok!meet voorquote:
Ik zorg voor de neusklemmenquote:
Halusky dacht ik.quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:17 schreef Van_Poppel het volgende:
Hoe heette dat Slovaakse eten ook alweer?
Ben benieuwd of Appie dat spul ook verkoopt...
quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:19 schreef Igen het volgende:
[..]
Ze zijn allang weer vertrokken, terug naar Nederland en Engeland.
ik zag het jaquote:Op donderdag 16 juni 2011 22:19 schreef Igen het volgende:
[..]
Ze zijn allang weer vertrokken, terug naar Nederland en Engeland.
waar?quote:
Gelukkigquote:Op donderdag 16 juni 2011 22:21 schreef alors het volgende:
Die jongen heeft het iig beter voor elkaar dan zijn ouders
Mwah voor ons misschien. Het stel leek me echter gelukkig zo.quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:21 schreef alors het volgende:
quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:25 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Mwah voor ons misschien. Het stel leek me echter gelukkig zo.
quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:21 schreef alors het volgende:
quote:Met Damien gaat het gelukkig heel goed. Tot december heeft hij bij opa en oma gewoond en met de kerstvakantie is hij naar het Westland gegaan en daar blijven hangen bij een vriend. Hij woont nu op kamers, heeft een vriendin, hij werkt en heeft het helemaal naar zijn zin. Hij gaat veel stappen of lekker naar het strand met een groep vrienden en doet aan skateboarden. Hij maakt ook logo's voor t-shirts en elpeehoezen.
Mwah, kennelijk niet als ze al 2 jaar weer terug zijn in NL en UK.quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:27 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Niet dan? Het is zoals ze het willen...
Ja maar daarom leken ze wel happy... Beter voor elkaar weet ik dus niet. Wat is daarvoor de maatstaaf?quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah, kennelijk niet als ze al 2 jaar weer terug zijn in NL en UK.
Als je primair zelfvoorzienend wilt zijn dan kun je een hele tijd blijven kamperen in zo'n slooppand.
Maar ze geven zelf ook al aan dat ze toch een iets ander basisniveau nodig hebben dan ze dachten.
Stromend water en een werkende wc, ook in de winter?quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:33 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Ja maar daarom leken ze wel happy... Beter voor elkaar weet ik dus niet. Wat is daarvoor de maatstaaf?
Als ze werkelijk happy waren dan waren ze wel gebleven.... dat ze zo snel al opgegeven hebben en nu zelfs allebei in een ander land zitten, geeft mij niet het gevoel dat ze wel happy waren.quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:33 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Ja maar daarom leken ze wel happy... Beter voor elkaar weet ik dus niet. Wat is daarvoor de maatstaaf?
misschien moesten ze hun schulden wegwerken en dan heb je soms weinig keus?quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als ze werkelijk happy waren dan waren ze wel gebleven.... dat ze zo snel al opgegeven hebben en nu zelfs allebei in een ander land zitten, geeft mij niet het gevoel dat ze wel happy waren.
Dat was een geld kwestie volgens mij. Maar het liefst leven ze zo. Dus nogmaals: "voor elkaar" zo zien zij dat nietquote:Op donderdag 16 juni 2011 22:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als ze werkelijk happy waren dan waren ze wel gebleven.... dat ze zo snel al opgegeven hebben en nu zelfs allebei in een ander land zitten, geeft mij niet het gevoel dat ze wel happy waren.
Zoiets ja. In ieder geval hadden ze niet genoeg geld om de boel grondig op te knappen, dus dan zullen ze ook wel geen geld hebben gehad om een beter pand in Slowakije te kopen.quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:37 schreef donald_dick het volgende:
[..]
misschien moesten ze hun schulden wegwerken en dan heb je soms weinig keus?
Ja ze waren iets te beperkt en internet en geld viel tegen. Maar het primitieve leven: daar leven ze voor.quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:34 schreef Igen het volgende:
[..]
Stromend water en een werkende wc, ook in de winter?
Wat wil je dan doen? hem opsluiten..?quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:26 schreef Leandra het volgende:
Echt ronduit triest zoals zij zei dat het zijn eigen keuze was om terug te gaan naar NL....
Wat ben je dan voor moeder als je je 17-jarige zoon als enige optie een enkeltje Slowakije geeft?!
quote:Voorlopig zijn er geen herhalingen of nieuwe uitzendingen.
In oktober starten we weer met een nieuwe reeks. Wij wensen een ieder een hele fijne zomer toe.
Mijn oma geniet ervanquote:Op donderdag 23 juni 2011 21:11 schreef TUFKAL het volgende:
Die eeuwige KRO Detectives voor bejaarde katholieken
Volgens mij genieten heel veel mensen daar van! Jammer dat er geen Ik Vertrek is, maar zeuren over de Engelse detectives hoeft ook weer niet. Je hoeft er niet van te houden, maar ze zijn over het algemeen goed gemaakt en hebben veel fans.quote:
Wat is hier mis mee?..quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:11 schreef TUFKAL het volgende:
Die eeuwige KRO Detectives voor bejaarde katholieken
Leugenaars! Gewoon weer een herhaling staks om 21.30 op Ned 1quote:
quote:Uitzending 21 juli, 21.30 uur, Ned.1 (herhaling)
Avonturiers in hart en nieren, dat zijn Dick Sluijmers (52) en Ineke Hertogh (49). Hoewel ze als voormalig schade-expert en deurwaarder beiden al jaren op kantoor werken, doen ze eigenlijk niets liever dan reizen, duiken en met hun opgepimpte terreinwagen onontdekte gebieden verkennen. Zat van alle regel- en bemoeizucht in Nederland, vertrekken ze naar Sabah, Maleisië waar ze voorlopig in de hoofdstad, Kota Kinabalu, zullen gaan wonen. Van daaruit gaan Dick en Ineke aan de slag als freelance-reisleiders.
Het stel wil toeristen met een nog te bouwen boot vaartrips aanbieden en andere avonturiers in hun four-wheel drive meenemen op jungletocht. Van de plaatselijke autoriteiten hebben ze zelfs toestemming gekregen om met behulp van hun GPS onontdekte gebieden op de kaart te gaan zetten.
Daarnaast zullen Dick en Ineke de directie van een resort op het nabij gelegen eiland Pulau Tiga begeleiden en adviseren. Eenmaal terplekke blijkt echter dat directeur en zakenpartner Maria er zo haar eigen opvattingen over 'samenwerken' op nahoudt...
Zit er klaar voor hoorquote:Op donderdag 21 juli 2011 21:01 schreef alors het volgende:
[..]
Leugenaars! Gewoon weer een herhaling staks om 21.30 op Ned 1
[..]
jaa dit zijn de ecktequote:Op donderdag 21 juli 2011 21:37 schreef Melochan het volgende:
Ik kijk ookleuk, mensen in een midlifecrisis
Nou, inderdaad zeg. Ongelofelijk wat een horken.quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:41 schreef alors het volgende:
Oh lekker door de ongerepte natuur van Borneo crossen met fourwheelsdrives, dat is natuurlijk totaal níet egoistisch
Dat lijkt wel een voorwaarde om aan dit programma mee te mogen doen...quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:52 schreef Type-R het volgende:
god, weer een paar met slechte voorbereiding.
quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:53 schreef Melochan het volgende:
"Den wie hef toe sing furzer!" wat een kneuzen zegwegen willen begaan, dwars door de jungle, bootexcursies organisreren en dat zonder enige ervaring. Want meneer "zat in letselschade". Hij: hip, katoenen, ANWB-vest met allerhande zakken zodat je je bende veilig met je mee kunt dragen. Verder een terugtrekkende haarlijn, lelijke kortemouwenoverhemden en 20 kg te dik. En dan heb je Ineke. Vlotte 50'er zonder levenservaring omdat haar dagelijks leven in Nederland niet veel meer was dan theeleuten met de buuf en wat vrijwilligerswerk once in a while. Uiteraard kort kapsel, draagt overhemden van manlief en is fan van Ecco-schoenen.
Waaaarom kijk ik dit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |