wie doet datquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:53 schreef Allrounder het volgende:
Die Ikea tassen hoor je weer in te leveren.
die heb je hier ook wel, alleen heb ik toch meer vertrouwen in de Nederlandse medici.quote:
zegt dat niet te hard....quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:53 schreef alors het volgende:
[..]
die heb je hier ook wel, alleen heb ik toch meer vertrouwen in de Nederlandse medici.
Nee, alleen de gele. De blauwe zijn juist tassen die je voor thuis koopt.quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:53 schreef Allrounder het volgende:
Die Ikea tassen hoor je weer in te leveren.
Jij komt er te vaak.quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:54 schreef Igen het volgende:
[..]
Nee, alleen de gele. De blauwe zijn juist tassen die je voor thuis koopt.
ja precies.quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:55 schreef alors het volgende:
[..]
Ah en elke keer even een boompje planten voor de uitgestootte CO2?
ze schijt wel wat extra bij een boomquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:55 schreef alors het volgende:
[..]
Ah en elke keer even een boompje planten voor de uitgestootte CO2?
Keurig en dat al na een halfjaarquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:56 schreef Karina het volgende:
Oh ze heeft al iets van de taal opgepikt, ietsjessss
wij vroegah ookquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:57 schreef Igen het volgende:
Hee precies die barbecue hebben wij thuis ook.
weet je hoe goed ze groeien van mensenschijtquote:
DEFINITELY!quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:58 schreef Type-R het volgende:
Gvd wat een stel zeg, zou zij ook okselhaar hebben?
Wil ik niet wetenquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:58 schreef donald_dick het volgende:
[..]
weet je hoe goed ze groeien van mensenschijt
het enige wat ik verstond was: nyam nyam nyam nyamquote:
amsterdam westquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:59 schreef HanSchwulo het volgende:
OMG waar komt dat tuig nou weer vandaan?
Hier betalen wij dus idd belasting voorquote:Op donderdag 16 juni 2011 22:00 schreef Karina het volgende:
Met welke subsidie is dit tripje betaald?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |