Ik denk ook voor boekingen.quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:10 schreef HanSchwulo het volgende:
Wat zijn die lui toch gefixeerd op internetten.
Alles beter dan Slowakije...quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:06 schreef Type-R het volgende:
Wat een tegenslag voor die jongen, zit je daar in belgie...
alsik een jaar geen internet had, dan zat ik onder de krassenquote:Op donderdag 16 juni 2011 22:10 schreef HanSchwulo het volgende:
Ik was aan de drank denk ikquote:Op donderdag 16 juni 2011 22:11 schreef donald_dick het volgende:
[..]
alsik een jaar geen internet had, dan zat ik onder de krassen
Dat is toch uitgelegd? Broodnodig om gasten te krijgen...quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:10 schreef HanSchwulo het volgende:
Zij werkt wel. Hij doet niks afgezien van een beetje mompelen en een plee maken.quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:11 schreef Karina het volgende:
Waar betalen ze nou die zonnepanelen en dat nieuwe dak van?
Nou ja, van 120 euro (was het wel euro) kun je dat niet betalen, je moet ook nog eten.quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:12 schreef HanSchwulo het volgende:
[..]
Zij werkt wel. Hij doet niks afgezien van een beetje mompelen en een plee maken.
in NL krijg je ook een vergoeding voor pleegkinderenquote:Op donderdag 16 juni 2011 22:12 schreef Van_Poppel het volgende:
1500 euro om op zo'n jochie te passen ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |