ik pak hem er even bijquote:Op donderdag 16 juni 2011 20:11 schreef Melting het volgende:
[..]
Als in deze?
http://www.google.nl/sear(...)ource=og&sa=N&tab=wi
Dat is sowieso geen topper!quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Valt Justin Bieber al onder een internettopper?
Ze lijken zo op de foto groter dan ze zijn, maar okee: echt SUPER compact zijn ze idd niet nee!quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:13 schreef Melting het volgende:
[..]
Niet?
http://www.google.nl/sear(...)l0l0l0l195l276l1.1l2
Ik heb nog een grote camera. Ik zoek echt een handzame voor op vakantie.quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Ze lijken zo op de foto groter dan ze zijn, maar okee: echt SUPER compact zijn ze idd niet nee!
Zonder Youtube geen Bieber. Best bekeken video ooitquote:Op donderdag 16 juni 2011 20:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Valt Justin Bieber al onder een internettopper?
esmee denters ookquote:Op donderdag 16 juni 2011 20:14 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Zonder Youtube geen Bieber. Best bekeken video ooit
Hoort er gewoon tussen
quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:14 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Zonder Youtube geen Bieber. Best bekeken video ooit
Hoort er gewoon tussen
De meeste mensen komen uit dit topic. Ik wilde het alleen niet tot alleen radio-mensen beperken.quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:15 schreef Watertornado het volgende:
Watser trouwens met die Meet onderin de startpost? Die is toch totaal niet gelieëerd met X-Raydio?
alles behalve....quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:16 schreef _Fanta het volgende:
Deze vind ik ook wel tussen de internetoppers passen![]()
Hit?? Ik ken heel dit nummer nietquote:Op donderdag 16 juni 2011 20:16 schreef ValHallen het volgende:
Dit nummer is echt vervelend
Maarja, dikke hit dus hij hoort er wel in
Dik veel miljoenen views op Youtubequote:Op donderdag 16 juni 2011 20:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hit?? Ik ken heel dit nummer niet
Hm, maar dat was toch totaal wat anders dan wat Knetter van plan was? Praat me even bij, Myraela.quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
De meeste mensen komen uit dit topic. Ik wilde het alleen niet tot alleen radio-mensen beperken.
Ik las het ja!quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:20 schreef Melting het volgende:
'Help, Mijn Man... loopt uit de hand'
Oké..... wie is het geweest?
Die 2e ken ik niet, maar er was er ook nog eentje over Kuala Lumpur!quote:
Zegt me niets.quote:
Deze luister ik altijd met een vriendin 1000keerquote:Op donderdag 16 juni 2011 20:16 schreef _Fanta het volgende:
Deze vind ik ook wel tussen de internetoppers passen![]()
Ik heb geen idee wat Knetter van plan was. Ik heb 3 weken het huis voor mezelf en ik vond een meet wel tof. Dus toen ben ik dat gaan regelen.quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:21 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hm, maar dat was toch totaal wat anders dan wat Knetter van plan was? Praat me even bij, Myraela.
Echtquote:Op donderdag 16 juni 2011 20:19 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dik veel miljoenen views op Youtube
Achso.quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:22 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat Knetter van plan was. Ik heb 3 weken het huis voor mezelf en ik vond een meet wel tof. Dus toen ben ik dat gaan regelen.
Want? Waarom zou een knetter meet meer x-raydio zijn dan deze?quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:24 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Achso.
Maar dan heeft 't dus niets in de OP te zoeken.
Kuala Lumpur? welke is dat dan?quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Die 2e ken ik niet, maar er was er ook nog eentje over Kuala Lumpur!
Die kan ik niet meer vinden, dus ik vrees dat die offline is gegooid wegens te weinig views of zo.quote:
Da's een andere volgens mij. Iets met een officier ofzoquote:Op donderdag 16 juni 2011 20:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Die kan ik niet meer vinden, dus ik vrees dat die offline is gegooid wegens te weinig views of zo.
"I spy with my little eye things that are in disguise" of zoiets....
volgens mij weet ik welke je bedoelt, met die militair achtige gast die zo door de hele clip marcheert?quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Die kan ik niet meer vinden, dus ik vrees dat die offline is gegooid wegens te weinig views of zo.
"I spy with my little eye things that are in disguise" of zoiets....
quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:28 schreef _Fanta het volgende:
[..]
volgens mij weet ik welke je bedoelt, met die militair achtige gast die zo door de hele clip marcheert?
Nee, dat is Bearforce 1!quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:23 schreef ValHallen het volgende:
Het volgende nummer moet wel het grootste homo nummer ooit zijn
jij kon mijn muziek niet eens onderscheiden van ruis dus je hebt nog veel te leren..quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:28 schreef charmed_angel het volgende:
Ik zie hele andere muziek op youtube
De top 10 dan
Ja dat was dus Kuala Lumpur als het goed is. Hij noemt allemaal dingen op die in disguise zijn (zoals cheese enzo), en dan KUALA LUMPR!quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:28 schreef _Fanta het volgende:
[..]
jah hoe heet die ook alweer, das een goei..
quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
jij kon mijn muziek niet eens onderscheiden van ruis dus je hebt nog veel te leren..
YAY!!!!!quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:29 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Gevind![]()
http://www.weebls-stuff.com/songs/scampi/
En je had gelijk!quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:27 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Da's een andere volgens mij. Iets met een officier ofzo
"I can see, i can see it with my eyes"
ik ben benieuwd hoeveel ik er vanavond over houquote:Op donderdag 16 juni 2011 20:20 schreef ValHallen het volgende:
Ik heb maar een mix van Nyan Cat gepakt anders hield ik helemaal geen luisteraars meer over
WTFFFFFFFFFFFFFFFFF???????????????????????quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:30 schreef charmed_angel het volgende:
Ik kom er net achter dat ik 20 minuten naar hetzelfde nummer heb zitten luisteren
Sorry voor mijn kritiek dan
quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:30 schreef charmed_angel het volgende:
Ik kom er net achter dat ik 20 minuten naar hetzelfde nummer heb zitten luisteren
quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:30 schreef charmed_angel het volgende:
Hey ik heb het ook een paar keer geroepen!quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:31 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Numa Numa guy
Is het een soort guess the meme of doe ik dit alleen
Ik kom net binnen, een wedstrijdje tussen ons 2 dusquote:Op donderdag 16 juni 2011 20:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Hey ik heb het ook een paar keer geroepen!
quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:31 schreef ToT het volgende:
[..]
WTFFFFFFFFFFFFFFFFF???????????????????????
ja echtquote:
Ja, laten we er een guess game van maken. Er zitten nog een paar kleine doordenkertjes inquote:Op donderdag 16 juni 2011 20:31 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Numa Numa guy
Is het een soort guess the meme of doe ik dit alleen
Badgerbadger, unicorn attack, nyan cat, Justin Bieber (niet noodzakelijk in deze volgorde!quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[..]
ja echt
Ik dacht laat ik even refreshen
En opeens totaal andere muziek
Welke nummers zijn er gedraaid dan? Ik hoorde heel de tijd een vervelende rap
leuk... moet je zo ff regels aankondigen enzoquote:Op donderdag 16 juni 2011 20:32 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ja, laten we er een guess game van maken. Er zitten nog een paar kleine doordenkertjes in
heb ik Bieber gemistquote:Op donderdag 16 juni 2011 20:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Badgerbadger, unicorn attack, nyan cat, Justin Bieber (niet noodzakelijk in deze volgorde!)
Hmm.quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
leuk... moet je zo ff regels aankondigen enzo
Ja, dat klopt wel. Dit was de tune (in 8-bit) bij ONZ-radio als er geen DJ verbonden was.quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:34 schreef charmed_angel het volgende:
Nu hoor ik een vaag nummer? Klopt dat? Anders moet ik even refreshen ofzo
ah, de eerste is voor mij zo te zienquote:Op donderdag 16 juni 2011 20:35 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Hmm.
Degene die het als eerst raadt krijgt een + van me. Degene met de meeste +jes is de winnaar.
Hehehe, echt een held!quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[ afbeelding ]
ondertussen ook weer wat ouder
klik anders hier om in een media player zoals VLC of Winamp te luisterenquote:Op donderdag 16 juni 2011 20:34 schreef charmed_angel het volgende:
Nu hoor ik een vaag nummer? Klopt dat? Anders moet ik even refreshen ofzo
quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Dit liedje had origineel een uitgebreide tekst wat hij vond van de (russische) overheid, die gooide een ban op zijn liedje, toen deed hij maar gewoon trololo
Okee dan!quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:37 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Als je de clip ziet snap je het. Daar zitten alle hypes in.
Ff geopend in ander venster. Check ik zo ff!quote:
Ik drink nu trouwens een BrewDog Punk IPA. Die had jij bijna gedronken (ware het niet dat ik Snake Dog net iets leuker/geschikter vond).quote:
aha ok... ik heb alleen het begin van ONZ-radio meegemaaktquote:Op donderdag 16 juni 2011 20:35 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja, dat klopt wel. Dit was de tune (in 8-bit) bij ONZ-radio als er geen DJ verbonden was.
Whehehe okee dan!quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:39 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik drink nu trouwens een BrewDog Punk IPA. Die had jij bijna gedronken (ware het niet dat ik Snake Dog net iets leuker/geschikter vond).
Te laatquote:Op donderdag 16 juni 2011 20:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
moet je wel de titels van de liedjes aanpassen
Heeft een eigen tv-show gekregen!quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:42 schreef Watertornado het volgende:
Haha die Chris Crocker ja!
[ afbeelding ]
wanneer is de meme correct, deze kan chris crocker heten of leave brintey alone, of leave her alone etcquote:Op donderdag 16 juni 2011 20:43 schreef ValHallen het volgende:
Oke, als je nu een +1 wilt krijgen moet je ook de meme erbij zeggen. Het liefst correct.
YO DAWG!quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
I heard you liked (x) zo y put (x) in your (x) so you van (x) while you (x)
vet nummer btw
Kut, wilde ik net typen ja!quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
I heard you liked (x) zo y put (x) in your (x) so you van (x) while you (x)
vet nummer btw
dus naam van youtube filmpje (meestal)quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:45 schreef ValHallen het volgende:
@ Sinterklaas, Leave Britney alone was correct geweest
Ja.quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
dus naam van youtube filmpje (meestal)
quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:47 schreef Melting het volgende:
Leute..... ik ga jullie weer verlaten.![]()
Wellicht tot morgen!
Trusten dude!quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:47 schreef Melting het volgende:
Leute..... ik ga jullie weer verlaten.![]()
Wellicht tot morgen!
Je moet de meme correct zeggen. Yo Dawg is de naam van de memequote:Op donderdag 16 juni 2011 20:47 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ewrr, sinterklaaskapoentje hoor.
ya klopt volgens mij welquote:Op donderdag 16 juni 2011 20:49 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Je moet de meme correct zeggen. Yo Dawg is de naam van de meme
Ah, achso!quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:49 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Je moet de meme correct zeggen. Yo Dawg is de naam van de meme
Waarom ga jij mij fkdfjkjflkdjlakgj lkfahf IK GA JOU ZO EEN KLAP GEVEN!!quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:49 schreef Watertornado het volgende:
Hij struikelt hier zo over zijn woorden!
guess the memequote:Op donderdag 16 juni 2011 20:50 schreef _Fanta het volgende:
Ben ik weer. Guild hunt gaat niet door. Dus word weer avondje lekker ouderwets Fok!en en biertjes drinken
quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
all your base are belong to us
I knowquote:
Oke dan haal ik hem ook uit VLCquote:Op donderdag 16 juni 2011 20:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik zou het dan ook in Winamp moeten gaan luisteren, maar ik doe het eerlijk!
YT ripquote:Op donderdag 16 juni 2011 20:55 schreef Watertornado het volgende:
Lol, de kwaliteit. Kijk eens naar die beperkte bandbreedte
Geen idee meer. Jofunu stuurde me een linkquote:Op donderdag 16 juni 2011 20:57 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Waarmee heb je al die meuk geript?
ik zat eerst ook te rippen voor kansloos nederlands, maar die site was zwaar irrtant extreem veel ads enzo. Het moet toch kunnen om 5 vids tegelijk te rippen ofzoquote:Op donderdag 16 juni 2011 20:57 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Geen idee meer. Jofunu stuurde me een link
Ik heb geen idee.. Ik kon er ook maar 1 tegelijkertijd rippenquote:Op donderdag 16 juni 2011 20:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ik zat eerst ook te rippen voor kansloos nederlands, maar die site was zwaar irrtant extreem veel ads enzo. Het moet toch kunnen om 5 vids tegelijk te rippen ofzo
die had een ander lidje toch, tenminste de versie die ik kende van dickcreamquote:
Groepje homo's uit NL die opeens wereldsucces hadden met Bearforce 1. Ik dacht dat het bekend was hierquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
is kennelijk aan ons voorbij gegaan dit
Nee. Ik dacht sja, ik kan vast wel de titel overtikken mara dat doe ik niet.quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:03 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Groepje homo's uit NL die opeens wereldsucces hadden met Bearforce 1. Ik dacht dat het bekend was hier
Ja, wel de juiste titel, dus youtube filmpje of memenaam waar het onder bekendstaatquote:
Klopt ja!quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
originele filmpje heet volgens mij 'giga pudding'
Kloptquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
originele filmpje heet volgens mij 'giga pudding'
had giga pudding ook genoemdquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:04 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Mjah reken ik goed.
Officieel heet het volgens mij Giga Pudding
Sinterklaas loopt uit met 6
Zie hetquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
had giga pudding ook genoemd
jupquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:05 schreef Watertornado het volgende:
Dit is met die bandloopmachines toch?
quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:05 schreef Watertornado het volgende:
Dit is met die bandloopmachines toch?
Staat toch gewoon in je info: Here it goes again.quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:06 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Titel levert je gegarandeert ee punt op
mag je niet meer kijkenquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:07 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Staat toch gewoon in je info: Here it goes again.
Ja, da's toch oncontroleerbaar!quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
mag je niet meer kijken
klaar zitten om te tikken, nooit massive music quiz gespeeltquote:
waaromquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:08 schreef ValHallen het volgende:
Na overleg met de jury krijgt WT het punt.
Sinterklaas 6
WT 4
ToT 1
ik ben van mezelf gewoon nogal traagquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
klaar zitten om te tikken, nooit massive music quiz gespeelt?
+1quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:08 schreef Watertornado het volgende:
Esmee Denters - Get me outta here. Aangepakt door Justin Timberlake als bladiebla.
tss wat heb jij voor muzieksmaak, hou je ook van barbra streisantquote:
rest moet opschieten als ze nog mee willen doen aan de racequote:
wat voor hobby is het nu weerquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:10 schreef ToT het volgende:
Ben ondertussen ook naar "Help mijn man heeft een hobby" aan het kijken.
quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
wat voor hobby is het nu weer
neequote:Op donderdag 16 juni 2011 21:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
tss wat heb jij voor muzieksmaak, hou je ook van barbra streisant?
quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:11 schreef rulerofdeath het volgende:
zo, ik heb een uur aan liedjes bij elkaar.
een beetje black/death metal.
nu eerst onder de pomp
altijd weer 2 leuke dingen tegelijk te volgenquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Way!En het schijnt dat hij bijna gaat matten: 'Help, Mijn Man... loopt uit de hand'
Die baas heeft ook die dingen als "blimps are pretty pimp" oid gedaan en meer van dat soort dingen die in je kop blijven hangen.quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Verrek, dit zegt me HEEEEEEL vaag iets!
Vet, ik ga ook ff opzetten. welke zender?quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Way!En het schijnt dat hij bijna gaat matten: 'Help, Mijn Man... loopt uit de hand'
RTL 4, reclame nu, maar volgens mij gaat het snel na de reclame uit de hand lopen. Hij is namelijk al pissig!quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:13 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Vet, ik ga ook ff opzetten. welke zender?
Ja Zegt me idd al weer iets.quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[ afbeelding ]
misschien gaan er nu lichtjes branden?
meestal anticlimax op dat programmaquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:13 schreef ToT het volgende:
[..]
RTL 4, reclame nu, maar volgens mij gaat het snel na de reclame uit de hand lopen. Hij is namelijk al pissig!
Crossover met bonje met de buren ofzo?quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:13 schreef ToT het volgende:
[..]
RTL 4, reclame nu, maar volgens mij gaat het snel na de reclame uit de hand lopen. Hij is namelijk al pissig!
Indien meme de naam van de meme, indien een YT classic de naam van band + titel.quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:11 schreef Watertornado het volgende:
Maar ValHallen, net moest je nog de naam van de meme geven, en nu opeens de naam van het liedje? Of hoe zie ik het?
Soort vervolg op Help mijn man is klusser.quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:14 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Crossover met bonje met de buren ofzo?
Ik ken alles tot nu toequote:Op donderdag 16 juni 2011 21:15 schreef ToT het volgende:
Ben trouwens wel blij dat ik niet alle meme's ken: dat betekent dat ik tenminste een leven heb!
omfg vanavond ff terug kijkenquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:15 schreef _Fanta het volgende:
Dreigementen
De presentator schetst de situatie: "Die man is internetdeejay en heeft in zijn tuin een hele cabine neergezet. Als je daar binnenkomt, is het gewoon een café in zijn tuin. En die vrouw mocht daar nooit komen. Het was een man die vroeger kooigevechten deed. Hij vertelde ook dat hij ooit eens zo'n kiespijn had, dat hij de tuin in was gelopen, een tang had gepakt, en twee tanden had getrokken. 'Ja, dat luchtte zo op! Even wrikken en eruittrekken', zei hij. Moet je je voorstellen dat zo'n man begint te flippen voor je neus."
Zal hij ook op Fok! zitten?
je hebt teveel gears gespeeltquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:16 schreef charmed_angel het volgende:
Nummer ken ik ook niet
En dit zijn Youtube hits
Hendig sjiek.quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:16 schreef ToT het volgende:
Die gozer zat de crew net al te bedreigen en gooide de deur dicht. Hij heeft een schuur waarin hij zijn uitzendingen doet, en ze kwamen er met een kraan aan om het ding weg te slepen!
spannendquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:17 schreef ValHallen het volgende:
Volgende wordt een pittige denk ik. Ik hoef niet de titel van het nummer te weten, wel waar het nummer bekend van geworden is.
ik geloof het ookquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:16 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
je hebt teveel gears gespeelt
Volgens mij is die vrouw van hem meer het probleem. Die zijkt om zn hobby en haalt tv programma en alles erbij. tuurlijk word die kerel dan kwaadquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:19 schreef ToT het volgende:
God wat een anticlimax!1 opmerking over een klap tegen de kop en ze gaan weg!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |