Hm, maar dat was toch totaal wat anders dan wat Knetter van plan was? Praat me even bij, Myraela.quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
De meeste mensen komen uit dit topic. Ik wilde het alleen niet tot alleen radio-mensen beperken.
Ik las het ja!quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:20 schreef Melting het volgende:
'Help, Mijn Man... loopt uit de hand'
Oké..... wie is het geweest?
Die 2e ken ik niet, maar er was er ook nog eentje over Kuala Lumpur!quote:
Zegt me niets.quote:
Deze luister ik altijd met een vriendin 1000keerquote:Op donderdag 16 juni 2011 20:16 schreef _Fanta het volgende:
Deze vind ik ook wel tussen de internetoppers passen![]()
Ik heb geen idee wat Knetter van plan was. Ik heb 3 weken het huis voor mezelf en ik vond een meet wel tof. Dus toen ben ik dat gaan regelen.quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:21 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hm, maar dat was toch totaal wat anders dan wat Knetter van plan was? Praat me even bij, Myraela.
Echtquote:Op donderdag 16 juni 2011 20:19 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dik veel miljoenen views op Youtube
Achso.quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:22 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat Knetter van plan was. Ik heb 3 weken het huis voor mezelf en ik vond een meet wel tof. Dus toen ben ik dat gaan regelen.
Want? Waarom zou een knetter meet meer x-raydio zijn dan deze?quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:24 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Achso.
Maar dan heeft 't dus niets in de OP te zoeken.
Kuala Lumpur? welke is dat dan?quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Die 2e ken ik niet, maar er was er ook nog eentje over Kuala Lumpur!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |