ik pak hem er even bijquote:Op donderdag 16 juni 2011 20:11 schreef Melting het volgende:
[..]
Als in deze?
http://www.google.nl/sear(...)ource=og&sa=N&tab=wi
Dat is sowieso geen topper!quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Valt Justin Bieber al onder een internettopper?
Ze lijken zo op de foto groter dan ze zijn, maar okee: echt SUPER compact zijn ze idd niet nee!quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:13 schreef Melting het volgende:
[..]
Niet?
http://www.google.nl/sear(...)l0l0l0l195l276l1.1l2
Ik heb nog een grote camera. Ik zoek echt een handzame voor op vakantie.quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Ze lijken zo op de foto groter dan ze zijn, maar okee: echt SUPER compact zijn ze idd niet nee!
Zonder Youtube geen Bieber. Best bekeken video ooitquote:Op donderdag 16 juni 2011 20:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Valt Justin Bieber al onder een internettopper?
esmee denters ookquote:Op donderdag 16 juni 2011 20:14 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Zonder Youtube geen Bieber. Best bekeken video ooit
Hoort er gewoon tussen
quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:14 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Zonder Youtube geen Bieber. Best bekeken video ooit
Hoort er gewoon tussen
De meeste mensen komen uit dit topic. Ik wilde het alleen niet tot alleen radio-mensen beperken.quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:15 schreef Watertornado het volgende:
Watser trouwens met die Meet onderin de startpost? Die is toch totaal niet gelieëerd met X-Raydio?
alles behalve....quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:16 schreef _Fanta het volgende:
Deze vind ik ook wel tussen de internetoppers passen![]()
Hit?? Ik ken heel dit nummer nietquote:Op donderdag 16 juni 2011 20:16 schreef ValHallen het volgende:
Dit nummer is echt vervelend
Maarja, dikke hit dus hij hoort er wel in
Dik veel miljoenen views op Youtubequote:Op donderdag 16 juni 2011 20:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hit?? Ik ken heel dit nummer niet
Hm, maar dat was toch totaal wat anders dan wat Knetter van plan was? Praat me even bij, Myraela.quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
De meeste mensen komen uit dit topic. Ik wilde het alleen niet tot alleen radio-mensen beperken.
Ik las het ja!quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:20 schreef Melting het volgende:
'Help, Mijn Man... loopt uit de hand'
Oké..... wie is het geweest?
Die 2e ken ik niet, maar er was er ook nog eentje over Kuala Lumpur!quote:
Zegt me niets.quote:
Deze luister ik altijd met een vriendin 1000keerquote:Op donderdag 16 juni 2011 20:16 schreef _Fanta het volgende:
Deze vind ik ook wel tussen de internetoppers passen![]()
Ik heb geen idee wat Knetter van plan was. Ik heb 3 weken het huis voor mezelf en ik vond een meet wel tof. Dus toen ben ik dat gaan regelen.quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:21 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hm, maar dat was toch totaal wat anders dan wat Knetter van plan was? Praat me even bij, Myraela.
Echtquote:Op donderdag 16 juni 2011 20:19 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dik veel miljoenen views op Youtube
Achso.quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:22 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat Knetter van plan was. Ik heb 3 weken het huis voor mezelf en ik vond een meet wel tof. Dus toen ben ik dat gaan regelen.
Want? Waarom zou een knetter meet meer x-raydio zijn dan deze?quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:24 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Achso.
Maar dan heeft 't dus niets in de OP te zoeken.
Kuala Lumpur? welke is dat dan?quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Die 2e ken ik niet, maar er was er ook nog eentje over Kuala Lumpur!
Die kan ik niet meer vinden, dus ik vrees dat die offline is gegooid wegens te weinig views of zo.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |