quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:54 schreef Melting het volgende:
[..]
Jammer.... ik had tijdens de bbq wel eens willen lachen.
Welkom..... Zo meteen Valhallen!quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
![]()
Avond..
Ohja, werken, luitjes ophalen van Bloomingdale..
Was de computer.quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:04 schreef charmed_angel het volgende:
Ik hoorde net toch even snel Paint It Black?
toen was ik er niet toch? Of zat ik in badquote:Op donderdag 16 juni 2011 20:05 schreef Melting het volgende:
[..]
Was de computer.
En die hebben we daarstraks al gehoord bij ToT.
Ik ken deze platen helemaal niet.quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:06 schreef charmed_angel het volgende:
Dit vind ik wat mindere muziek hoor
Ik heb de panasonic lumixquote:Op donderdag 16 juni 2011 20:08 schreef Melting het volgende:
Trouwens.... iemand tips wat op dit moment een goede/betaalbare kleine digitale camera is?
Ik weet niet wat je budget is, maar Canon Powershots heerschen zwaar!quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:08 schreef Melting het volgende:
Trouwens.... iemand tips wat op dit moment een goede/betaalbare kleine digitale camera is?
En ik heb zelf Nikon!quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je budget is, maar Canon Powershots heerschen zwaar!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vroeg om een kleine, ToT.quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je budget is, maar Canon Powershots heerschen zwaar!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |