Da's een andere volgens mij. Iets met een officier ofzoquote:Op donderdag 16 juni 2011 20:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Die kan ik niet meer vinden, dus ik vrees dat die offline is gegooid wegens te weinig views of zo.
"I spy with my little eye things that are in disguise" of zoiets....
volgens mij weet ik welke je bedoelt, met die militair achtige gast die zo door de hele clip marcheert?quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Die kan ik niet meer vinden, dus ik vrees dat die offline is gegooid wegens te weinig views of zo.
"I spy with my little eye things that are in disguise" of zoiets....
quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:28 schreef _Fanta het volgende:
[..]
volgens mij weet ik welke je bedoelt, met die militair achtige gast die zo door de hele clip marcheert?
Nee, dat is Bearforce 1!quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:23 schreef ValHallen het volgende:
Het volgende nummer moet wel het grootste homo nummer ooit zijn
jij kon mijn muziek niet eens onderscheiden van ruis dus je hebt nog veel te leren..quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:28 schreef charmed_angel het volgende:
Ik zie hele andere muziek op youtube
De top 10 dan
Ja dat was dus Kuala Lumpur als het goed is. Hij noemt allemaal dingen op die in disguise zijn (zoals cheese enzo), en dan KUALA LUMPR!quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:28 schreef _Fanta het volgende:
[..]
jah hoe heet die ook alweer, das een goei..
quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
jij kon mijn muziek niet eens onderscheiden van ruis dus je hebt nog veel te leren..
YAY!!!!!quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:29 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Gevind![]()
http://www.weebls-stuff.com/songs/scampi/
En je had gelijk!quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:27 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Da's een andere volgens mij. Iets met een officier ofzo
"I can see, i can see it with my eyes"
ik ben benieuwd hoeveel ik er vanavond over houquote:Op donderdag 16 juni 2011 20:20 schreef ValHallen het volgende:
Ik heb maar een mix van Nyan Cat gepakt anders hield ik helemaal geen luisteraars meer over
WTFFFFFFFFFFFFFFFFF???????????????????????quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:30 schreef charmed_angel het volgende:
Ik kom er net achter dat ik 20 minuten naar hetzelfde nummer heb zitten luisteren
Sorry voor mijn kritiek dan
quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:30 schreef charmed_angel het volgende:
Ik kom er net achter dat ik 20 minuten naar hetzelfde nummer heb zitten luisteren
quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:30 schreef charmed_angel het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |