altijd weer 2 leuke dingen tegelijk te volgenquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Way!En het schijnt dat hij bijna gaat matten: 'Help, Mijn Man... loopt uit de hand'
Die baas heeft ook die dingen als "blimps are pretty pimp" oid gedaan en meer van dat soort dingen die in je kop blijven hangen.quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Verrek, dit zegt me HEEEEEEL vaag iets!
Vet, ik ga ook ff opzetten. welke zender?quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Way!En het schijnt dat hij bijna gaat matten: 'Help, Mijn Man... loopt uit de hand'
RTL 4, reclame nu, maar volgens mij gaat het snel na de reclame uit de hand lopen. Hij is namelijk al pissig!quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:13 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Vet, ik ga ook ff opzetten. welke zender?
Ja Zegt me idd al weer iets.quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[ afbeelding ]
misschien gaan er nu lichtjes branden?
meestal anticlimax op dat programmaquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:13 schreef ToT het volgende:
[..]
RTL 4, reclame nu, maar volgens mij gaat het snel na de reclame uit de hand lopen. Hij is namelijk al pissig!
Crossover met bonje met de buren ofzo?quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:13 schreef ToT het volgende:
[..]
RTL 4, reclame nu, maar volgens mij gaat het snel na de reclame uit de hand lopen. Hij is namelijk al pissig!
Indien meme de naam van de meme, indien een YT classic de naam van band + titel.quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:11 schreef Watertornado het volgende:
Maar ValHallen, net moest je nog de naam van de meme geven, en nu opeens de naam van het liedje? Of hoe zie ik het?
Soort vervolg op Help mijn man is klusser.quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:14 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Crossover met bonje met de buren ofzo?
Ik ken alles tot nu toequote:Op donderdag 16 juni 2011 21:15 schreef ToT het volgende:
Ben trouwens wel blij dat ik niet alle meme's ken: dat betekent dat ik tenminste een leven heb!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |