SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En hoe wil je je eitje dan?
(ei ei ei en ik ben zo blij)
Dit. Inclusief embryo uiteraard.quote:
Hardgekookt, meteen eigeel aan mijn vriendin en ik krijg haar eiwitquote:Op donderdag 16 juni 2011 19:32 schreef Fom het volgende:
Dat eiwit natuurlijk. Dat eigeel daar moet ik niks van hebben, dat deporteer ik gelijk uit het ei.
dat lijkt wel een beetje op de eieren uit de oven die ik ooit heb gemaaktquote:
Dat is idd wel erg lekker!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 08:38 schreef starla het volgende:
Eigeel zit meer smaak aan, dus eigeel!
Gewoon een lekker spiegeleitje zodat je wat brood in het eigeel kan dippen...heerlijk!
Piet wat doe je me aan (grrrrrrrrr).quote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:52 schreef Pietverdriet het volgende:
Steak en Spiegelei is trouwens ook erg lekker, zo een sappige malse bloederige steak die je dan in het eigeel kan dippen, mmmmm
Steak&Eggs.
Zoiets (ei, van 58 gram, uit de koelkast, 5 minuten en 10 seconde in kokend water):quote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:17 schreef ausweiss het volgende:
Een erg zacht gekookt eitje.
Lekker lopend mmmmmmmm.
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:38 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Zoiets:
[ link | afbeelding ]
Of nog snotteriger, zoiets:
[ link | afbeelding ]
Liefst iets tussen beide in.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:38 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Zoiets:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ik ken het uit de VS en UKquote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:18 schreef ausweiss het volgende:
[..]
Piet wat doe je me aan (grrrrrrrrr).
Nu moet ik dat vanavond gewoon gaan eten.
Is dit geen Spaanse variant van een steak?.
Ik ken dit voornamelijk van een spaans restaurant.
Alleen al van het plaatje ga ik bijna over mijn nek.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:38 schreef RobinOok het volgende:
Zoiets:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Dat hoort ook niet onder het eten.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:25 schreef RickoKun het volgende:
Gadverdamme manZit ik hier al te eten en mijn treklust is me vergaan in dit topic
Op de Balkan zie je het ook vaak.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:18 schreef ausweiss het volgende:
[..]
Is dit geen Spaanse variant van een steak?.
Ik ken dit voornamelijk van een spaans restaurant.
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:37 schreef Isabeau het volgende:
Van dat lekkere vloeibare, maar wel warme eigeel
Trouwens een geweldige site http://www.aziatische-ingredienten.nlquote:
Dank je!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 19:33 schreef Thorical het volgende:
[..]
Trouwens een geweldige site http://www.aziatische-ingredienten.nl
met heel veel info. Bedankt
Ik vind de meeste eieren ook niet lekker, alleen van eigen kippens, ligt aan het voer volgens mijquote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:08 schreef Karina het volgende:
Ik lust geen ei. Hooguit in een omelet zodat je het ei niet proeft.
Ik vond vroeger de 'hobby kip' eieren die mn moeder via via regelde niet te vreten. Meest ranzige dooiers ooit. Terwijl ik hele verse eieren juist wel lekker vind, normaal gesproken.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:15 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik vind de meeste eieren ook niet lekker, alleen van eigen kippens, ligt aan het voer volgens mij
Jepquote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:08 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik vond vroeger de 'hobby kip' eieren die mn moeder via via regelde niet te vreten. Meest ranzige dooiers ooit. Terwijl ik hele verse eieren juist wel lekker vind, normaal gesproken.
Kwam mn opa er laatst mee, dat hobbykippen-kippenvoer veel vis(meel?) bevat. En dat dat een vieze smaak aan de eieren kan geven.
Helpt niet bij super verse eierenquote:
Oh dat is wel minder handig ja.quote:Op zondag 19 juni 2011 09:23 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Helpt niet bij super verse eieren
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |