quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
deze rapgroep: de kamer van cokehandel
ik vind hem mooi gevonden
quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:06 schreef charmed_angel het volgende:
Naar huisTot vanavond.... denk ik
Tot vanavondquote:Op donderdag 16 juni 2011 17:06 schreef charmed_angel het volgende:
Doeiiiquote:Op donderdag 16 juni 2011 17:06 schreef charmed_angel het volgende:
Toei!quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:06 schreef charmed_angel het volgende:
quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:09 schreef SperzieboonToon het volgende:
Myraela vraagt om m'n facebook [ afbeelding ]
quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
dr moet een smiley daarvan komen
Hoor atm helemaal geen muziekquote:
???quote:
Nee, mn VLC gaf een fout.quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:16 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
???
nu wel? ik was net ff praten misschien hoorde je dat niet
uh... das niet de bedoeling..quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:16 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Nee, mn VLC gaf een fout.
Nu hoor ik Metallica ( ? )
dit draai ik absoluut niet, ik draai hiphopquote:
quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
dit draai ik absoluut niet, ik draai hiphop
quote:
quote:KD - ft Lay - http://listen.radionomy.com/x-raydio
Klinkt iig wel als Nederlandse hiphop, met een te zware basquote:
quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:22 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
1 luisteraar zegt de OP nu
Na refreshen staat er 4quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:22 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
1 luisteraar zegt de OP nu
Het is sowieso niet mijn muziek.quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Maar is hiphop absoluut niet populair hier? anders doe ik het ook niet meer
4 luisteraars.. dit ga ik dus ook niet meer doenquote:
Ach het is ook een ongelukkig tijdstip.quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
4 luisteraars.. dit ga ik dus ook niet meer doen
3 minutenquote:Op donderdag 16 juni 2011 17:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach het is ook een ongelukkig tijdstip.
soms iets meer dan ietsquote:
quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ff een liedje van masonna
ja dit is muziek en ja ik luister dit vrijwillig
Ieder zn muziek natuurlijkquote:Op donderdag 16 juni 2011 17:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ff een liedje van masonna
ja dit is muziek en ja ik luister dit vrijwillig
tis meer een ervaring dan muziek, is goed te doenquote:
Zeker ja, maar jij ook!quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:35 schreef Stiffler1988 het volgende:
Alleen Jofu ligt nu te slapen
Die was ook behoorlijk snel met dit spel.
quote:
quote:
Heb je wel betaald?quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:51 schreef Myraela het volgende:
Waarom kan ik geen uitnodigingen meer verzenden op facebook.
hoiquote:
neequote:
Neuquote:
Ik heb geen idee..... ben hier ook niet zo goed in.quote:
ik ook nietquote:Op donderdag 16 juni 2011 18:10 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik heb geen idee..... ben hier ook niet zo goed in.
Hehehe thx!quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:12 schreef Melting het volgende:
Wel knap dat je de verbanden zelf krijgt verzonnen, ToT!
Jawel, er is een duidelijk verband!quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:12 schreef Melting het volgende:
Komende 3 nummers: dat ze niets met elkaar overeen hebben?
Tja... ik dacht... ze zingen: we hebben niets gemeenschappelijks.quote:
quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:13 schreef Melting het volgende:
[..]
Tja... ik dacht... ze zingen: we hebben niets gemeenschappelijks.
quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:16 schreef Melting het volgende:
Het gaat allemaal over 's morgens uit bed komen?
Maar die plaat had ik nog niet gehoord hč?quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:16 schreef ToT het volgende:
[..]Juist!
Althans in ieder geval over de ochtend. Deze gaat volgens mij niet echt over uit bed komen.
idd!quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:17 schreef Melting het volgende:
[..]
Maar die plaat had ik nog niet gehoord hč?
Die zal ik dan wel niet weten.quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:19 schreef ToT het volgende:
[..]
idd!
Maar top joh!
De volgende is echt belachelijk makkelijk!
Gaat ook hoor!quote:
Ik wil best even wat plaatjes doen.quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Gaat ook hoor!
Hey wil 1 van jullie zo nog draaien vanaf 19.00? Ik heb genoeg in m'n playlist staan, maar ik draai al zo vaak en weet niet of men dat wel zo leuk vindt!
Flink geďnvesteerd dus! Veel plezier!quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:22 schreef ACT-F het volgende:
[..]en de rest.
Ik ben een beetje afwezig. Nieuwe LED TV testen
Zal ik het dan om 19.00 aan jou overdragen?quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:22 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik wil best even wat plaatjes doen.
Tofjes!quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:22 schreef ACT-F het volgende:
[..]en de rest.
Ik ben een beetje afwezig. Nieuwe LED TV testen
Yupyup, ik zal zo wel wat laten horen.quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:24 schreef rulerofdeath het volgende:
Zijn er ook nog algemene X-Raydio jingles?
Is goed. Draai ik tot Valhallen er is.quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Zal ik het dan om 19.00 aan jou overdragen?
Zou je ze mij ook willen sturen?quote:
Sure!quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:26 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Zou je ze mij ook willen sturen?
ik heb nog geen idee hoe het moet en ik heb geen microfoonquote:Op donderdag 16 juni 2011 18:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Gaat ook hoor!
Hey wil 1 van jullie zo nog draaien vanaf 19.00? Ik heb genoeg in m'n playlist staan, maar ik draai al zo vaak en weet niet of men dat wel zo leuk vindt!
ik heb werkelijk geen ideequote:Op donderdag 16 juni 2011 18:28 schreef ToT het volgende:
Hey maar het onderlinge verband tussen deze 2 nummers?
Dat viel me best mee moet ik zeggen. Ik moet nog investeren in een lange HDMI kabel van 10m. Ik heb nu een standaard kabel van 1,8m op de computer aangesloten wat prima werkt. Of moet ik toch maar highspeed kopen i.v.m. de lengte?quote:
Dan weet ik hem waarschijnlijk na het tweede nummer wel.quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Het is een set van 3, dus het moet nu wel lukken!
Wat komt hierna dan?quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:33 schreef Melting het volgende:
[..]
Dan weet ik hem waarschijnlijk na het tweede nummer wel.![]()
Nee, serieus... scheelt wel als je de nummers kent.
Badder ze!quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:34 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga in bad liggen.... heb het zo koud
Tot zo
Dit is toch pas het eerste nummer, of heb ik wat gemist?quote:
Sorry, verkeerd gelezen!quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:35 schreef Melting het volgende:
[..]
Dit is toch pas het eerste nummer, of heb ik wat gemist?
Ik ben ook vaak op 2 of 3 plaatsen tegelijk ingelogd....... beetje vreemd. Ik geloof er ook niet in.quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:36 schreef ToT het volgende:
KUT!!!! Iemand logt op mijn MSN account op een andere PC in!!!
Die melding krijg ik ook heel vaak, maar ik heb altijd nog een MSN aanstaan en dan zie ik niemand inloggen. Volgens mij gewoon een systeem fout.quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:36 schreef ToT het volgende:
wachtwoord veranderen.quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:36 schreef ToT het volgende:
Yup!quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:38 schreef rulerofdeath het volgende:
had je mij trouwens al toegevoegd? mijn msn was net vastgelopen
Yup!quote:
anders stuur mij jouw msn even, ik heb nog geen uitnodiging gekregenquote:
Gebeurt eigenlijk ALLEEN MAAR zo, merk ik de laatste tijd...quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:40 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
anders stuur mij jouw msn even, ik heb nog geen uitnodiging gekregen
Had ik laatst met iemand anders ook al last van.
Ja hier ook, MSN heeft gewoon kuren.quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Gebeurt eigenlijk ALLEEN MAAR zo, merk ik de laatste tijd...
hmm, wat is jouw msn dan?quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja hier ook, MSN heeft gewoon kuren.
Goeie serie dit!quote:
Zekers ja!quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:52 schreef Melting het volgende:
[..]
Goeie serie dit!
Call of duty!
Tour of Duty!
Zeke!quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Zekers ja!
Alleen echte Vietnam veteranen waren er wat minder over te spreken!
Maar ik vond het echt masterlijk!Die sergeant was tof!
Melting toch?quote:
ja Meltingquote:
quote:
wel erg sloomquote:
Dat zei ik net tegen tha brother ook al.quote:
quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:02 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat zei ik net tegen tha brother ook al.
plemp jij altijd zo je mail neer?quote:
Soms plempt ze hem ook ook zonderquote:Op donderdag 16 juni 2011 19:04 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
plemp jij altijd zo je mail neer?
Ze wil graag spam ontvangen!quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:04 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Ik lees de mailtjes daar nooit, en de MSN staan puur FOK!kers/online mensjes. Maar de MSN staat wel altijd aan.quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:04 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Ben benieuwd!quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:12 schreef Melting het volgende:
Over 2 minuten een herinnering aan vroeger.
maar, jij hebt nog geen uitnodiging gehad?quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik lees de mailtjes daar nooit, en de MSN staan puur FOK!kers/online mensjes. Maar de MSN staat wel altijd aan.
Ik zie ze altijd pas bij het heropstarten.quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:16 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
maar, jij hebt nog geen uitnodiging gehad?
ow, dus dat duurt nog evenquote:Op donderdag 16 juni 2011 19:17 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zie ze altijd pas bij het heropstarten.
Nee, dat vorige.....quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Sorry, was ff aan de phone.
Dit nummer?
Nee deze zegt me idd niks!quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:19 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee, dat vorige.....![]()
Deze zal je wel niet kennen.
hmm, het e-mail adres klopt wel en je bent niet online hierquote:Op donderdag 16 juni 2011 19:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zojuist gedaan, heb geen uitnodiging.
MSN weer!quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:21 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hmm, het e-mail adres klopt wel en je bent niet online hier
Cocojam van de Jumpmasters.quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee deze zegt me idd niks!
Wat was het vorige dan?
En jij maar denken dat je me een beetje kent..... dat beetje wordt steeds kleiner!quote:
Wie ben jij eigenlijk?quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:24 schreef Melting het volgende:
[..]
En jij maar denken dat je me een beetje kent..... dat beetje wordt steeds kleiner!
Op een ander forum waar ik al 10 jaar rondwandel, heet ik niet voor niets mafkees.quote:
Klopt!quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:22 schreef ToT het volgende:
2 nummers met gebrabbel achter elkaar.Was die daarvoor ook al met gebrabbel?
Lawl!quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:25 schreef Melting het volgende:
[..]
Op een ander forum waar ik al 10 jaar rondwandel, heet ik niet voor niets mafkees.
quote:
Wat is jou mail? Dan voeg ik jou toe.quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:21 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hmm, het e-mail adres klopt wel en je bent niet online hier
Joik!quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:30 schreef ValHallen het volgende:
Hoi mensen
Iedereen klaar voor de toppers van het internet?
quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:30 schreef ValHallen het volgende:
Hoi mensen
Niet de ToT-ers van het internet hč?quote:
quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:31 schreef Melting het volgende:
[..]
Niet de ToT-ers van het internet hč?
quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:30 schreef ValHallen het volgende:
Hoi mensen
zie DM, ik heb niet zo'n dergelijk spam adresquote:Op donderdag 16 juni 2011 19:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wat is jou mail? Dan voeg ik jou toe.
okquote:Op donderdag 16 juni 2011 19:34 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Veel youtube hits, memes en andere diarree
zie DMquote:Op donderdag 16 juni 2011 19:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
nieuwe ondertitel en sig
edit: staat er niet bij
Ik ga je toevoegen, nu stopt mijn msn even helemaal, en dan doet die het over een uur ofzo weer. Zo gaat het telkens als ik iemand toevoeg.quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:35 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
zie DM, ik heb niet zo'n dergelijk spam adres
quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ga je toevoegen, nu stopt mijn msn even helemaal, en dan doet die het over een uur ofzo weer. Zo gaat het telkens als ik iemand toevoeg.
zeg viro, je kunt niet terugkijken naar het aantal luisteraars van gisteravond?quote:
heb je een moie collectiequote:Op donderdag 16 juni 2011 19:42 schreef ValHallen het volgende:
Wow, internet is half gecrasht hiet
Ik kan geen avatars meer zien en de vorige/volgende knop zijn verdwenen..
Oei.... dan zal je de volgende ook wel niet kennen.quote:
Whahaha.... heb je toch wel een filmpje van hč?quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:53 schreef charmed_angel het volgende:
Nog erger we moesten optreden met dat nummer
Nee toen bestonden er gelukkig nog geen smartphonesquote:Op donderdag 16 juni 2011 19:53 schreef Melting het volgende:
[..]
Whahaha.... heb je toch wel een filmpje van hč?
Jammer.... ik had tijdens de bbq wel eens willen lachen.quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee toen bestonden er gelukkig nog geen smartphones
quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:54 schreef Melting het volgende:
[..]
Jammer.... ik had tijdens de bbq wel eens willen lachen.
Welkom..... Zo meteen Valhallen!quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
![]()
Avond..
Ohja, werken, luitjes ophalen van Bloomingdale..
Was de computer.quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:04 schreef charmed_angel het volgende:
Ik hoorde net toch even snel Paint It Black?
toen was ik er niet toch? Of zat ik in badquote:Op donderdag 16 juni 2011 20:05 schreef Melting het volgende:
[..]
Was de computer.
En die hebben we daarstraks al gehoord bij ToT.
Ik ken deze platen helemaal niet.quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:06 schreef charmed_angel het volgende:
Dit vind ik wat mindere muziek hoor
Ik heb de panasonic lumixquote:Op donderdag 16 juni 2011 20:08 schreef Melting het volgende:
Trouwens.... iemand tips wat op dit moment een goede/betaalbare kleine digitale camera is?
Ik weet niet wat je budget is, maar Canon Powershots heerschen zwaar!quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:08 schreef Melting het volgende:
Trouwens.... iemand tips wat op dit moment een goede/betaalbare kleine digitale camera is?
En ik heb zelf Nikon!quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je budget is, maar Canon Powershots heerschen zwaar!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vroeg om een kleine, ToT.quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je budget is, maar Canon Powershots heerschen zwaar!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |