Dan weet ik hem waarschijnlijk na het tweede nummer wel.quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Het is een set van 3, dus het moet nu wel lukken!
Wat komt hierna dan?quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:33 schreef Melting het volgende:
[..]
Dan weet ik hem waarschijnlijk na het tweede nummer wel.![]()
Nee, serieus... scheelt wel als je de nummers kent.
Badder ze!quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:34 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga in bad liggen.... heb het zo koud
Tot zo
Dit is toch pas het eerste nummer, of heb ik wat gemist?quote:
Sorry, verkeerd gelezen!quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:35 schreef Melting het volgende:
[..]
Dit is toch pas het eerste nummer, of heb ik wat gemist?
Ik ben ook vaak op 2 of 3 plaatsen tegelijk ingelogd....... beetje vreemd. Ik geloof er ook niet in.quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:36 schreef ToT het volgende:
KUT!!!! Iemand logt op mijn MSN account op een andere PC in!!!
Die melding krijg ik ook heel vaak, maar ik heb altijd nog een MSN aanstaan en dan zie ik niemand inloggen. Volgens mij gewoon een systeem fout.quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:36 schreef ToT het volgende:
wachtwoord veranderen.quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:36 schreef ToT het volgende:
Yup!quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:38 schreef rulerofdeath het volgende:
had je mij trouwens al toegevoegd? mijn msn was net vastgelopen
Yup!quote:
anders stuur mij jouw msn even, ik heb nog geen uitnodiging gekregenquote:
Gebeurt eigenlijk ALLEEN MAAR zo, merk ik de laatste tijd...quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:40 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
anders stuur mij jouw msn even, ik heb nog geen uitnodiging gekregen
Had ik laatst met iemand anders ook al last van.
Ja hier ook, MSN heeft gewoon kuren.quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Gebeurt eigenlijk ALLEEN MAAR zo, merk ik de laatste tijd...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |