Gaat ook hoor!quote:
Ik wil best even wat plaatjes doen.quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Gaat ook hoor!
Hey wil 1 van jullie zo nog draaien vanaf 19.00? Ik heb genoeg in m'n playlist staan, maar ik draai al zo vaak en weet niet of men dat wel zo leuk vindt!
Flink geïnvesteerd dus! Veel plezier!quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:22 schreef ACT-F het volgende:
[..]en de rest.
Ik ben een beetje afwezig. Nieuwe LED TV testen
Zal ik het dan om 19.00 aan jou overdragen?quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:22 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik wil best even wat plaatjes doen.
Tofjes!quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:22 schreef ACT-F het volgende:
[..]en de rest.
Ik ben een beetje afwezig. Nieuwe LED TV testen
Yupyup, ik zal zo wel wat laten horen.quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:24 schreef rulerofdeath het volgende:
Zijn er ook nog algemene X-Raydio jingles?
Is goed. Draai ik tot Valhallen er is.quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Zal ik het dan om 19.00 aan jou overdragen?
Zou je ze mij ook willen sturen?quote:
Sure!quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:26 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Zou je ze mij ook willen sturen?
ik heb nog geen idee hoe het moet en ik heb geen microfoonquote:Op donderdag 16 juni 2011 18:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Gaat ook hoor!
Hey wil 1 van jullie zo nog draaien vanaf 19.00? Ik heb genoeg in m'n playlist staan, maar ik draai al zo vaak en weet niet of men dat wel zo leuk vindt!
ik heb werkelijk geen ideequote:Op donderdag 16 juni 2011 18:28 schreef ToT het volgende:
Hey maar het onderlinge verband tussen deze 2 nummers?
Dat viel me best mee moet ik zeggen. Ik moet nog investeren in een lange HDMI kabel van 10m. Ik heb nu een standaard kabel van 1,8m op de computer aangesloten wat prima werkt. Of moet ik toch maar highspeed kopen i.v.m. de lengte?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |