Virooooquote:Op donderdag 16 juni 2011 12:39 schreef Viro het volgende:
denk je weer hersteld te zijn van een griepje, komt het keihard terug.
ben heel mijn leven nooit ziek geweest midden in het jaar. Had altijd een griepje paar dagen voor kerst. En dit jaar ben ik al 2x goed ziek geweest.
Boven jan zijn betekent hier dat je uit de schulden bent?quote:Op donderdag 16 juni 2011 12:42 schreef robdriessen het volgende:
Ik ben weer een beetje boven Jan dus.
Viro, beterschap, kerel.
Gewoon uit een dip zijn, kan zowel lichamelijk, geestelijk als financieel.quote:Op donderdag 16 juni 2011 12:44 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Boven jan zijn betekent hier dat je uit de schulden bent?
Vrede is overrated.quote:Op donderdag 16 juni 2011 12:47 schreef robdriessen het volgende:
Ik wil vrede op aarde. Gebeurt ook niet.
quote:Op donderdag 16 juni 2011 12:51 schreef onlogisch het volgende:
Wat een datums kiezen jullie uit zeg
De eerste is het Defqon, en de 2e is mijn verjaardag
meet bij jouw thuis. hoeft myra niet bang te zijn dat mono bij haar op de vloer gaat kakenquote:Op donderdag 16 juni 2011 12:51 schreef onlogisch het volgende:
Moet je ook niet willen. Hoe gaan er anders mensen dood?quote:Op donderdag 16 juni 2011 12:47 schreef robdriessen het volgende:
Ik wil vrede op aarde. Gebeurt ook niet.
Oh, dat is jammerquote:Op donderdag 16 juni 2011 12:51 schreef onlogisch het volgende:
quote:Op donderdag 16 juni 2011 12:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Moet je ook niet willen. Hoe gaan er anders mensen dood?
en ik zit me hier echt walgelijk te vervelenquote:
Zullen we een spelletje doen?quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:14 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
en ik zit me hier echt walgelijk te vervelen
wat dan?quote:
Have funquote:Op donderdag 16 juni 2011 13:15 schreef Karzai het volgende:
ijskast vannacht laten ontdooien ding maakte nogal herrie, zo maar effe schoonmaken.
Ik heb weinig meer spannends te melden, spreek jullie later
quote:
Is een leuk spel! Kan overal gespeeld worden! Maar de meesten doen het liever thuis spelen..quote:
Tsjaaa daar heb ik niks aan.. ben alleen thuisquote:Op donderdag 16 juni 2011 13:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Is een leuk spel! Kan overal gespeeld worden! Maar de meesten doen het liever thuis spelen..
Is de film wel de moeite waardquote:Op donderdag 16 juni 2011 12:49 schreef Viro het volgende:
net world invasion battle los angeles gezien. doet me erg veel denken aan crysis, maar dan marines zonder nano suit
Dan juist!quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:18 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Tsjaaa daar heb ik niks aan.. ben alleen thuis
nee heb geen zin om met mijzelf te spelen :quote:
Jaaa die staat natuurlijk al lang aanquote:
Maak me maar weer lekker..quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:19 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
nee heb geen zin om met mijzelf te spelen :vannacht nog gedaan
Ja, ik was heel serieusquote:
Sorry schat.. maar je vroeg er zelf om hequote:
Oh, net nog. Ontspanningquote:Op donderdag 16 juni 2011 13:19 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
nee heb geen zin om met mijzelf te spelen :vannacht nog gedaan
Ja werkt altijdquote:
Wilde nog een leuk verzoekje voor je doen... maar gaat niet.. dan moet ik ff wachtenquote:Op donderdag 16 juni 2011 13:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
Dames, doe eens niet, ik heb ook gevoel..
Oh dear..quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:26 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Wilde nog een leuk verzoekje voor je doen... maar gaat niet.. dan moet ik ff wachten
het is een standaard actiefilm, een typische film om thuis te kijken als je verveelt. Niet waard om in de bios te zien.quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:18 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Is de film wel de moeite waard?
Hij schijnt echt kut te zijn
Hey, jij hebt tenminste iemand waar je het van krijgen kunt!quote:
Ja maar Viro isquote:Op donderdag 16 juni 2011 13:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat zeg je tegen mij nou nooit..
Daarnet zat je op msn tegen mij dat ik ook niet tegenval.. Dat valt me van je tegen..quote:
alsof een retourtje amsterdam NYC goedkoop is voor een arme student...quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hey, jij hebt tenminste iemand waar je het van krijgen kunt!
Jah, wie liet d'r gaan? hmm?quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:34 schreef Viro het volgende:
[..]
alsof een retourtje amsterdam NYC goedkoop is voor een arme student...
Sssstttquote:Op donderdag 16 juni 2011 13:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Daarnet zat je op msn tegen mij dat ik ook niet tegenval.. Dat valt me van je tegen..
Trouwens Viro, kan Gup uit? Eigenlijk moet ik slapen, maar ik wil wel even een uurtje of 2 wat draaienquote:
is goed. zet gup nu uit.quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Trouwens Viro, kan Gup uit? Eigenlijk moet ik slapen, maar ik wil wel even een uurtje of 2 wat draaien
Ik ben te snelquote:Op donderdag 16 juni 2011 13:40 schreef Carooltje79 het volgende:
Oeh dit nummer is echt heerlijk
Ik heb echt mijn dag niet vandaag
Graagquote:Op donderdag 16 juni 2011 13:40 schreef Viro het volgende:
[..]
je mag wel bij mij in bed komen liggen als je bang bent...
Nu klinkt 't alweer minder aanlokkelijkquote:Op donderdag 16 juni 2011 13:42 schreef Viro het volgende:
iedere fok!ster mag de lege plek in mijn bedje komen opwarmen
Jaah.. Dat was niet de bedoeling!quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:45 schreef Carooltje79 het volgende:
Waarom kost verveling altijd geld??heb vanmorgen 2 jurkjes gekocht en wat nieuwe lingerie
Herkenbaarquote:Op donderdag 16 juni 2011 13:45 schreef Carooltje79 het volgende:
Waarom kost verveling altijd geld??heb vanmorgen 2 jurkjes gekocht en wat nieuwe lingerie
Ik wil zo nog even gaan kijken voor een vestje/jasje voor over het jurkjequote:Op donderdag 16 juni 2011 13:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
HerkenbaarTwee jurkjes, een jasje, schoenen, sieraden en nagellak hier
Meh, ik heb het jasje terug moeten sturen, te groot. Nu een maat kleiner besteld.quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:47 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ik wil zo nog even gaan kijken voor een vestje/jasje voor over het jurkje
Dat hoor ik nu niet meer hoorquote:
nee en hij hapert ook steeds.. en dan is het weer stil...quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
Oh dan werkt het wel gewoon bij jou.. bij Carool niet..
ok ok, alleen jij mag...quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nu klinkt 't alweer minder aanlokkelijk
Ohw balen is dat altijd!! dan verheug je je erop dat je het aan kan en dan moet je weer een week wachten... dat heb ik ook altijdquote:Op donderdag 16 juni 2011 13:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Meh, ik heb het jasje terug moeten sturen, te groot. Nu een maat kleiner besteld.Ik hoop dat hij volgende week komt. Vandaag zal wel niet
Middagquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.
quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:55 schreef Carooltje79 het volgende:
Lekker dinglekker ding
Nee hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
Langerquote:Op donderdag 16 juni 2011 13:53 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ohw balen is dat altijd!! dan verheug je je erop dat je het aan kan en dan moet je weer een week wachten... dat heb ik ook altijd
quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:55 schreef Carooltje79 het volgende:
Lekker dinglekker ding
ik hoor het ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hell yeah, number of the beastquote:
U is plaatjesdraaiert nu ?quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hell yeah, number of the beast
Als je wensen/verzoekjes hebt roep maar hoor
quote:
Ik vind gamen niet leukquote:Op donderdag 16 juni 2011 14:00 schreef Viro het volgende:
[..]
gaan we leuke dingen doen, zoals fokken vanaf mobiel, film kijken en gamen
De stille genieterquote:Op donderdag 16 juni 2011 14:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
Valt me op dat Samzz haast nooit ergens om verzoekt op de radio
Moet dat dan?quote:Op donderdag 16 juni 2011 14:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
Valt me op dat Samzz haast nooit ergens om verzoekt op de radio
Hmm, eens zien.. Stiff, heb je die toevallig ook?quote:
Nope AC/Dixie heb ik niks van.quote:Op donderdag 16 juni 2011 14:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hmm, eens zien.. Stiff, heb je die toevallig ook?
Of Samzz zelf?
Ik heb 'm wel.quote:Op donderdag 16 juni 2011 14:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hmm, eens zien.. Stiff, heb je die toevallig ook?
Of Samzz zelf?
Inmiddels ik zelf ook, anders had ik je gevraagd of je m op zippyshare wilde zettenquote:
En hiervoor kwam Dixie nog! En agallochquote:Op donderdag 16 juni 2011 14:37 schreef Samzz het volgende:
Oh gosh, eerst AC/DC en nu Flogging Molly
En Airbournequote:Op donderdag 16 juni 2011 14:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
En hiervoor kwam Dixie nog! En agalloch
ALs je dat nummer van BZB zelf hebt, zou je hem via zippyshare willen doorsturen?quote:Op donderdag 16 juni 2011 14:47 schreef Samzz het volgende:
Liebe ist fur alle da
Die wil ik wel horen. En Oh my Gothic van BZB!
dm Samzz evenquote:Op donderdag 16 juni 2011 14:54 schreef Stiffler1988 het volgende:
Trouwens Jofu, ik wil na jou wel overnemen![]()
Donequote:
Ik snap em nietquote:
Bij een discussie een scheidsrechter erbij halen om te oordelenquote:
Ohwwwww.......quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:08 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Bij een discussie een scheidsrechter erbij halen om te oordelen
quote:
Ik heb geen lijntjesquote:Op donderdag 16 juni 2011 15:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wel binnen de lijntjes blijven he?
Je zit in de zon? Ik dacht dat je aan het tekenen was somehow..quote:
Hoiquote:Op donderdag 16 juni 2011 15:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ja tuning in.. hmm geen zin in dezen muziek.. tuning uit en aan de huiswerk
Ja, ben ik ook.quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je zit in de zon? Ik dacht dat je aan het tekenen was somehow..
quote:
Ik heb zometeen top 40 nummersquote:Op donderdag 16 juni 2011 15:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ja tuning in.. hmm geen zin in dezen muziek.. tuning uit en aan de huiswerk
twitter:LulzSec twitterde op donderdag 16-06-2011 om 14:17:22There is some very angry level 85 WoW player cutting his wrists right now, thanks to @MiracleJoe and LulzSec. Let it flow... reageer retweet
quote:
quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
Dat was het dan weer vriendjes en vriendinnetjes
Stiffmeister tijd!![]()
quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
Zo, stiffler zachtes op de radio en even wat slaap vatten
quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:45 schreef charmed_angel het volgende:
Over een kwartiertje kan ik hem aanzetten
Wie draait dan
quote:
Het vorige nummer kraakte een beetje. Ligt het aan de MP3, of draai je met SAM 4.2.2?quote:
Ja, is meer een collectie van verschillende.quote:
Ligt denk ik aan de MP3, draai met SAM 4.5.6quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Het vorige nummer kraakte een beetje. Ligt het aan de MP3, of draai je met SAM 4.2.2?
Deze klinkt in ieder geval wel weer goed.
oh ik verwacht dan meer popnummers ipv lowlands/3FM meukquote:Op donderdag 16 juni 2011 15:53 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ja, is meer een collectie van verschillende.
Wist even geen andere omschrijving
Meeste is 3fm muziekquote:Op donderdag 16 juni 2011 15:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
oh ik verwacht dan meer popnummers ipv lowlands/3FM meuk
of krijgen we dat nog
Scheelt voor je dat ik maar tot half 5 draaiquote:
mja meeste ONZdjs draaien beetje dit of metal, wil meer elektronische muziek/thema muziekquote:Op donderdag 16 juni 2011 15:56 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Scheelt voor je dat ik maar tot half 5 draai
True, ik probeer ook wel beetje andere muziek te vinden voor andere showsquote:Op donderdag 16 juni 2011 15:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
mja meeste ONZdjs draaien beetje dit of metal, wil meer elektronische muziek/thema muziek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eerste portretje van 't drieluik
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Gisteren heeft Viro techno gedraaid. En als je dat zo graag wilt horen, ga zelf dan draaienquote:Op donderdag 16 juni 2011 15:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
mja meeste ONZdjs draaien beetje dit of metal, wil meer elektronische muziek/thema muziek
quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:59 schreef Samzz het volgende:
Netjes gedaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eerste portretje van 't drieluik
Annihilation By The Hands of God ... Heaven Hates You ....
En terecht. Never change a winning Stiffler. - Tchock _O_
quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:59 schreef Samzz het volgende:
ohja jij kon zo idioot goed tekenen, heb je een collectie ergensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eerste portretje van 't drieluik
:')
Ik draai zelf ook wekelijks sinds vorige weekquote:Op donderdag 16 juni 2011 15:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gisteren heeft Viro techno gedraaid. En als je dat zo graag wilt horen, ga zelf dan draaien
Oh, tofquote:Op donderdag 16 juni 2011 16:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik draai zelf ook wekelijks sinds vorige week
Waar kan ik je facebook vinden danquote:Op donderdag 16 juni 2011 16:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, tofWist ik niet.
En collectie staat op facebook.
http://www.facebook.com/m(...)4634.100001994171531quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Waar kan ik je facebook vinden dan
Middagquote:
geweldigquote:Op donderdag 16 juni 2011 16:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
http://www.facebook.com/m(...)4634.100001994171531
quote:
Ik teken niet alleen paarden en ik principe is alles te koop en ik ben nu bezig met opdracht nummer vijf, heb er twee klaarliggen, twee zijn weg. Voor opdracht nummer zes wacht ik op foto's.quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
geweldig
verkoop je ze nog en wie koopt ze en wat verdient het
jammer voor jou heb ik een hekel aan paarden![]()
Oh, daar moet je vriendjes voor zijn zekerquote:Op donderdag 16 juni 2011 16:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik mag je collectie niet 'leuk' vinden.. wtf
gewoon als hobby toch, leuk bijverdienstjequote:Op donderdag 16 juni 2011 16:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik teken niet alleen paarden en ik principe is alles te koop en ik ben nu bezig met opdracht nummer vijf, heb er twee klaarliggen, twee zijn weg. Voor opdracht nummer zes wacht ik op foto's.
quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik wil hierna wel een uurtje doen
quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:12 schreef ToT het volgende:
[..]Helemaal goed! Ik wilde al vragen of het nodig was dat ik ging draaien, maar dat is top zo joh!
Al een DM gestuurd?quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Moet samzz me wel inplanne
quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Genre: zwevend richting de avond
Ga ik doenquote:Op donderdag 16 juni 2011 16:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
nu wel
[..]
wel luistern
Bedoelde je dit, Sint?twitter:michielveenstra twitterde op donderdag 16-06-2011 om 08:36:06Gezien het weer vindt Concert At Sea dit jaar rond Amersfoort plaats of zo? reageer retweet
Haha nee.. ik woon wel in Amersfoort, maar ik ga naar een goa festival in ruigoord, hippie-eiland van amsterdamquote:Op donderdag 16 juni 2011 16:21 schreef robdriessen het volgende:
Bedoelde je dit, Sint?twitter:michielveenstra twitterde op donderdag 16-06-2011 om 08:36:06Gezien het weer vindt Concert At Sea dit jaar rond Amersfoort plaats of zo? reageer retweet
Hobby jaquote:Op donderdag 16 juni 2011 16:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
gewoon als hobby toch, leuk bijverdienstje
Hee feli man!quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:31 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ben geslaagd conyo, zelfs geen onvoldoendes
Speciaal voor jou 1 verzoekjequote:Op donderdag 16 juni 2011 16:31 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
#GESLAAGT!quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:31 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Congratzquote:Op donderdag 16 juni 2011 16:31 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik aan lounge.quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:32 schreef Samzz het volgende:
Ik dacht bij 'Zwevend richting de avond' aan reggae
Dankquote:
Dankquote:Op donderdag 16 juni 2011 16:31 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Speciaal voor jou 1 verzoekje
ja ik koos het verkeerde nummerquote:Op donderdag 16 juni 2011 16:32 schreef Samzz het volgende:
Ik dacht bij 'Zwevend richting de avond' aan reggae
Gratzquote:Op donderdag 16 juni 2011 16:31 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
kun je een liedje toesturen die je wilquote:Op donderdag 16 juni 2011 16:33 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Dank
[..]
Dank
Euhm, doe maar iets van Fatboy Slim, om een beetje in het genre te blijven
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 16 juni 2011 16:31 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Nee, ik heb hier geen muziekquote:Op donderdag 16 juni 2011 16:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
kun je een liedje toesturen die je wil
fuu! welk liedje wil jequote:Op donderdag 16 juni 2011 16:35 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Nee, ik heb hier geen muziek
Brimful of asha is wel awesomequote:Op donderdag 16 juni 2011 16:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
fuu! welk liedje wil je
De Fatboy Slim remix!quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:36 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Brimful of asha is wel awesome![]()
En bedankt iedereen die me nog feliciteerde maar waarvan ik geen zin heb om die allemaal te quoten![]()
quote:
Altijdquote:Op donderdag 16 juni 2011 16:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
wil iemand nog een zelfgemaakt liedje horen
Surequote:Op donderdag 16 juni 2011 16:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Die ben je nu door de muziek heen aan het draaien?quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
?quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Die ben je nu door de muziek heen aan het draaien?
heb het samen met mijn vriend gemaakt... we hebben een poging gemaakt de mafste muziek ooit te makenquote:Op donderdag 16 juni 2011 16:48 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Geeft weer een heel andere dimensie aan de definitie 'muziek'
Jouw nieuwe UIquote:Op donderdag 16 juni 2011 16:49 schreef charmed_angel het volgende:
Leek wel een oude inbelverbinding
Na dit, sla ik even overquote:Op donderdag 16 juni 2011 16:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
heb het samen met mijn vriend gemaakt... we hebben een poging gemaakt de mafste muziek ooit te maken
Ook een poging de lelijkste muziek ooit te maken, als iemand interesse heeft om dat te horen..
met je sperzieboon uit je broek zekerquote:Op donderdag 16 juni 2011 16:50 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Weet ik
Denk je dat ik je fobo nog niet heb bekeken?![]()
Nee joh, dat zou gek zijnquote:Op donderdag 16 juni 2011 16:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
met je sperzieboon uit je broek zeker
Ruler of Deathquote:
Dat weet ik niet.... gluur jij als anoniempje?quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:50 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Weet ik
Denk je dat ik je fobo nog niet heb bekeken?![]()
Oh, hier op straatquote:
Kom je naar de meet?quote:
Nope, zo laf ben ik nietquote:Op donderdag 16 juni 2011 16:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat weet ik niet.... gluur jij als anoniempje?
Meet? Ik heb niks gehoord over een meetquote:
PM Myraelaquote:Op donderdag 16 juni 2011 16:52 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Nope, zo laf ben ik niet
[..]
Meet? Ik heb niks gehoord over een meet
Ik zie alleen maar anoniempjes in mijn foboquote:Op donderdag 16 juni 2011 16:52 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Nope, zo laf ben ik niet
[..]
Meet? Ik heb niks gehoord over een meet
quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:55 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
WEETJE HOE ENG, DIE DURF IK AMPER TE QUOTEN[ afbeelding ]
Oke, dan zal ik nog wel een keer kijken...quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik zie alleen maar anoniempjes in mijn fobo
Ow en meet??? Check OP
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:57 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Oke, dan zal ik nog wel een keer kijken...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:58 schreef Stiffler1988 het volgende:
Ik hoor je wel, alleen je muziek moet iets zachter
Ga op je kop staan dan, dan kan het wel!quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ik moet dus met mijn mond richting de laptop waardoor ik niet kan praten en scherm kan zien te geljkertijd
quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ik moet dus met mijn mond richting de laptop waardoor ik niet kan praten en scherm kan zien te geljkertijd
quote:
quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hierna een liedje over Joran vd Sloot
LAAT JE HOOOOREEEEEENNquote:Op donderdag 16 juni 2011 17:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
10 luisteraars, waar zijn jullie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |