Ja maar Viro isquote:Op donderdag 16 juni 2011 13:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat zeg je tegen mij nou nooit..
Daarnet zat je op msn tegen mij dat ik ook niet tegenval.. Dat valt me van je tegen..quote:
alsof een retourtje amsterdam NYC goedkoop is voor een arme student...quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hey, jij hebt tenminste iemand waar je het van krijgen kunt!
Jah, wie liet d'r gaan? hmm?quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:34 schreef Viro het volgende:
[..]
alsof een retourtje amsterdam NYC goedkoop is voor een arme student...
Sssstttquote:Op donderdag 16 juni 2011 13:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Daarnet zat je op msn tegen mij dat ik ook niet tegenval.. Dat valt me van je tegen..
Trouwens Viro, kan Gup uit? Eigenlijk moet ik slapen, maar ik wil wel even een uurtje of 2 wat draaienquote:
is goed. zet gup nu uit.quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Trouwens Viro, kan Gup uit? Eigenlijk moet ik slapen, maar ik wil wel even een uurtje of 2 wat draaien
Ik ben te snelquote:Op donderdag 16 juni 2011 13:40 schreef Carooltje79 het volgende:
Oeh dit nummer is echt heerlijk
Ik heb echt mijn dag niet vandaag
Graagquote:Op donderdag 16 juni 2011 13:40 schreef Viro het volgende:
[..]
je mag wel bij mij in bed komen liggen als je bang bent...
Nu klinkt 't alweer minder aanlokkelijkquote:Op donderdag 16 juni 2011 13:42 schreef Viro het volgende:
iedere fok!ster mag de lege plek in mijn bedje komen opwarmen
Jaah.. Dat was niet de bedoeling!quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:45 schreef Carooltje79 het volgende:
Waarom kost verveling altijd geld??heb vanmorgen 2 jurkjes gekocht en wat nieuwe lingerie
Herkenbaarquote:Op donderdag 16 juni 2011 13:45 schreef Carooltje79 het volgende:
Waarom kost verveling altijd geld??heb vanmorgen 2 jurkjes gekocht en wat nieuwe lingerie
Ik wil zo nog even gaan kijken voor een vestje/jasje voor over het jurkjequote:Op donderdag 16 juni 2011 13:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
HerkenbaarTwee jurkjes, een jasje, schoenen, sieraden en nagellak hier
Meh, ik heb het jasje terug moeten sturen, te groot. Nu een maat kleiner besteld.quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:47 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ik wil zo nog even gaan kijken voor een vestje/jasje voor over het jurkje
Dat hoor ik nu niet meer hoorquote:
nee en hij hapert ook steeds.. en dan is het weer stil...quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
Oh dan werkt het wel gewoon bij jou.. bij Carool niet..
ok ok, alleen jij mag...quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nu klinkt 't alweer minder aanlokkelijk
Ohw balen is dat altijd!! dan verheug je je erop dat je het aan kan en dan moet je weer een week wachten... dat heb ik ook altijdquote:Op donderdag 16 juni 2011 13:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Meh, ik heb het jasje terug moeten sturen, te groot. Nu een maat kleiner besteld.Ik hoop dat hij volgende week komt. Vandaag zal wel niet
Middagquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.
quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:55 schreef Carooltje79 het volgende:
Lekker dinglekker ding
Nee hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
Langerquote:Op donderdag 16 juni 2011 13:53 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ohw balen is dat altijd!! dan verheug je je erop dat je het aan kan en dan moet je weer een week wachten... dat heb ik ook altijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |