Virooooquote:Op donderdag 16 juni 2011 12:39 schreef Viro het volgende:
denk je weer hersteld te zijn van een griepje, komt het keihard terug.
ben heel mijn leven nooit ziek geweest midden in het jaar. Had altijd een griepje paar dagen voor kerst. En dit jaar ben ik al 2x goed ziek geweest.
Boven jan zijn betekent hier dat je uit de schulden bent?quote:Op donderdag 16 juni 2011 12:42 schreef robdriessen het volgende:
Ik ben weer een beetje boven Jan dus.
Viro, beterschap, kerel.
Gewoon uit een dip zijn, kan zowel lichamelijk, geestelijk als financieel.quote:Op donderdag 16 juni 2011 12:44 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Boven jan zijn betekent hier dat je uit de schulden bent?
Vrede is overrated.quote:Op donderdag 16 juni 2011 12:47 schreef robdriessen het volgende:
Ik wil vrede op aarde. Gebeurt ook niet.
quote:Op donderdag 16 juni 2011 12:51 schreef onlogisch het volgende:
Wat een datums kiezen jullie uit zeg
De eerste is het Defqon, en de 2e is mijn verjaardag
meet bij jouw thuis. hoeft myra niet bang te zijn dat mono bij haar op de vloer gaat kakenquote:Op donderdag 16 juni 2011 12:51 schreef onlogisch het volgende:
Moet je ook niet willen. Hoe gaan er anders mensen dood?quote:Op donderdag 16 juni 2011 12:47 schreef robdriessen het volgende:
Ik wil vrede op aarde. Gebeurt ook niet.
Oh, dat is jammerquote:Op donderdag 16 juni 2011 12:51 schreef onlogisch het volgende:
quote:Op donderdag 16 juni 2011 12:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Moet je ook niet willen. Hoe gaan er anders mensen dood?
en ik zit me hier echt walgelijk te vervelenquote:
Zullen we een spelletje doen?quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:14 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
en ik zit me hier echt walgelijk te vervelen
wat dan?quote:
Have funquote:Op donderdag 16 juni 2011 13:15 schreef Karzai het volgende:
ijskast vannacht laten ontdooien ding maakte nogal herrie, zo maar effe schoonmaken.
Ik heb weinig meer spannends te melden, spreek jullie later
quote:
Is een leuk spel! Kan overal gespeeld worden! Maar de meesten doen het liever thuis spelen..quote:
Tsjaaa daar heb ik niks aan.. ben alleen thuisquote:Op donderdag 16 juni 2011 13:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Is een leuk spel! Kan overal gespeeld worden! Maar de meesten doen het liever thuis spelen..
Is de film wel de moeite waardquote:Op donderdag 16 juni 2011 12:49 schreef Viro het volgende:
net world invasion battle los angeles gezien. doet me erg veel denken aan crysis, maar dan marines zonder nano suit
Dan juist!quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:18 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Tsjaaa daar heb ik niks aan.. ben alleen thuis
nee heb geen zin om met mijzelf te spelen :quote:
Jaaa die staat natuurlijk al lang aanquote:
Maak me maar weer lekker..quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:19 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
nee heb geen zin om met mijzelf te spelen :vannacht nog gedaan
Ja, ik was heel serieusquote:
Sorry schat.. maar je vroeg er zelf om hequote:
Oh, net nog. Ontspanningquote:Op donderdag 16 juni 2011 13:19 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
nee heb geen zin om met mijzelf te spelen :vannacht nog gedaan
Ja werkt altijdquote:
Wilde nog een leuk verzoekje voor je doen... maar gaat niet.. dan moet ik ff wachtenquote:Op donderdag 16 juni 2011 13:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
Dames, doe eens niet, ik heb ook gevoel..
Oh dear..quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:26 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Wilde nog een leuk verzoekje voor je doen... maar gaat niet.. dan moet ik ff wachten
het is een standaard actiefilm, een typische film om thuis te kijken als je verveelt. Niet waard om in de bios te zien.quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:18 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Is de film wel de moeite waard?
Hij schijnt echt kut te zijn
Hey, jij hebt tenminste iemand waar je het van krijgen kunt!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |