fuu! welk liedje wil jequote:Op donderdag 16 juni 2011 16:35 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Nee, ik heb hier geen muziek
Brimful of asha is wel awesomequote:Op donderdag 16 juni 2011 16:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
fuu! welk liedje wil je
De Fatboy Slim remix!quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:36 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Brimful of asha is wel awesome![]()
En bedankt iedereen die me nog feliciteerde maar waarvan ik geen zin heb om die allemaal te quoten![]()
quote:
Altijdquote:Op donderdag 16 juni 2011 16:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
wil iemand nog een zelfgemaakt liedje horen
Surequote:Op donderdag 16 juni 2011 16:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Die ben je nu door de muziek heen aan het draaien?quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
?quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Die ben je nu door de muziek heen aan het draaien?
heb het samen met mijn vriend gemaakt... we hebben een poging gemaakt de mafste muziek ooit te makenquote:Op donderdag 16 juni 2011 16:48 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Geeft weer een heel andere dimensie aan de definitie 'muziek'
Jouw nieuwe UIquote:Op donderdag 16 juni 2011 16:49 schreef charmed_angel het volgende:
Leek wel een oude inbelverbinding
Na dit, sla ik even overquote:Op donderdag 16 juni 2011 16:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
heb het samen met mijn vriend gemaakt... we hebben een poging gemaakt de mafste muziek ooit te maken
Ook een poging de lelijkste muziek ooit te maken, als iemand interesse heeft om dat te horen..
met je sperzieboon uit je broek zekerquote:Op donderdag 16 juni 2011 16:50 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Weet ik
Denk je dat ik je fobo nog niet heb bekeken?![]()
Nee joh, dat zou gek zijnquote:Op donderdag 16 juni 2011 16:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
met je sperzieboon uit je broek zeker
Ruler of Deathquote:
Dat weet ik niet.... gluur jij als anoniempje?quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:50 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Weet ik
Denk je dat ik je fobo nog niet heb bekeken?![]()
Oh, hier op straatquote:
Kom je naar de meet?quote:
Nope, zo laf ben ik nietquote:Op donderdag 16 juni 2011 16:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat weet ik niet.... gluur jij als anoniempje?
Meet? Ik heb niks gehoord over een meetquote:
PM Myraelaquote:Op donderdag 16 juni 2011 16:52 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Nope, zo laf ben ik niet
[..]
Meet? Ik heb niks gehoord over een meet
Ik zie alleen maar anoniempjes in mijn foboquote:Op donderdag 16 juni 2011 16:52 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Nope, zo laf ben ik niet
[..]
Meet? Ik heb niks gehoord over een meet
quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:55 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
WEETJE HOE ENG, DIE DURF IK AMPER TE QUOTEN[ afbeelding ]
Oke, dan zal ik nog wel een keer kijken...quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik zie alleen maar anoniempjes in mijn fobo
Ow en meet??? Check OP
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:57 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Oke, dan zal ik nog wel een keer kijken...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:58 schreef Stiffler1988 het volgende:
Ik hoor je wel, alleen je muziek moet iets zachter
Ga op je kop staan dan, dan kan het wel!quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ik moet dus met mijn mond richting de laptop waardoor ik niet kan praten en scherm kan zien te geljkertijd
quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ik moet dus met mijn mond richting de laptop waardoor ik niet kan praten en scherm kan zien te geljkertijd
quote:
quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hierna een liedje over Joran vd Sloot
LAAT JE HOOOOREEEEEENNquote:Op donderdag 16 juni 2011 17:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
10 luisteraars, waar zijn jullie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |