Bij een discussie een scheidsrechter erbij halen om te oordelenquote:
Ohwwwww.......quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:08 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Bij een discussie een scheidsrechter erbij halen om te oordelen
quote:
Ik heb geen lijntjesquote:Op donderdag 16 juni 2011 15:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wel binnen de lijntjes blijven he?
Je zit in de zon? Ik dacht dat je aan het tekenen was somehow..quote:
Hoiquote:Op donderdag 16 juni 2011 15:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ja tuning in.. hmm geen zin in dezen muziek.. tuning uit en aan de huiswerk
Ja, ben ik ook.quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je zit in de zon? Ik dacht dat je aan het tekenen was somehow..
quote:
Ik heb zometeen top 40 nummersquote:Op donderdag 16 juni 2011 15:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ja tuning in.. hmm geen zin in dezen muziek.. tuning uit en aan de huiswerk
twitter:LulzSec twitterde op donderdag 16-06-2011 om 14:17:22There is some very angry level 85 WoW player cutting his wrists right now, thanks to @MiracleJoe and LulzSec. Let it flow... reageer retweet
quote:
quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
Dat was het dan weer vriendjes en vriendinnetjes
Stiffmeister tijd!![]()
quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
Zo, stiffler zachtes op de radio en even wat slaap vatten
quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:45 schreef charmed_angel het volgende:
Over een kwartiertje kan ik hem aanzetten
Wie draait dan
quote:
Het vorige nummer kraakte een beetje. Ligt het aan de MP3, of draai je met SAM 4.2.2?quote:
Ja, is meer een collectie van verschillende.quote:
Ligt denk ik aan de MP3, draai met SAM 4.5.6quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Het vorige nummer kraakte een beetje. Ligt het aan de MP3, of draai je met SAM 4.2.2?
Deze klinkt in ieder geval wel weer goed.
oh ik verwacht dan meer popnummers ipv lowlands/3FM meukquote:Op donderdag 16 juni 2011 15:53 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ja, is meer een collectie van verschillende.
Wist even geen andere omschrijving
Meeste is 3fm muziekquote:Op donderdag 16 juni 2011 15:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
oh ik verwacht dan meer popnummers ipv lowlands/3FM meuk
of krijgen we dat nog
Scheelt voor je dat ik maar tot half 5 draaiquote:
mja meeste ONZdjs draaien beetje dit of metal, wil meer elektronische muziek/thema muziekquote:Op donderdag 16 juni 2011 15:56 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Scheelt voor je dat ik maar tot half 5 draai
True, ik probeer ook wel beetje andere muziek te vinden voor andere showsquote:Op donderdag 16 juni 2011 15:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
mja meeste ONZdjs draaien beetje dit of metal, wil meer elektronische muziek/thema muziek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eerste portretje van 't drieluik
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Gisteren heeft Viro techno gedraaid. En als je dat zo graag wilt horen, ga zelf dan draaienquote:Op donderdag 16 juni 2011 15:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
mja meeste ONZdjs draaien beetje dit of metal, wil meer elektronische muziek/thema muziek
quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:59 schreef Samzz het volgende:
Netjes gedaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eerste portretje van 't drieluik
Annihilation By The Hands of God ... Heaven Hates You ....
En terecht. Never change a winning Stiffler. - Tchock _O_
quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:59 schreef Samzz het volgende:
ohja jij kon zo idioot goed tekenen, heb je een collectie ergensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eerste portretje van 't drieluik
:')
Ik draai zelf ook wekelijks sinds vorige weekquote:Op donderdag 16 juni 2011 15:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gisteren heeft Viro techno gedraaid. En als je dat zo graag wilt horen, ga zelf dan draaien
Oh, tofquote:Op donderdag 16 juni 2011 16:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik draai zelf ook wekelijks sinds vorige week
Waar kan ik je facebook vinden danquote:Op donderdag 16 juni 2011 16:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, tofWist ik niet.
En collectie staat op facebook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |