quote:FOK! Singles verkiezingen 2011
Hieronder staat een lijst waar je per categorie mag stemmen op een Single. Vul het in en stuur je antwoorden via PM naar stbabylon. Hier zal vertrouwelijk mee om worden gegaan. Zodra er genoeg stemmen zijn (maar op zijn vroegst 20-6), wordt de uitslag bekend gemaakt.
• Mooiste vrouw
• Mooiste man
• Sletterigste vrouw
• Sletterigste man
• Single die cool was, maar nu niet meer
• Single die niet cool was, maar nu wel
• Single die je graag nog wil ontmoeten
• Single met het grootste bord voor de kop
• Krassende Single (meeste medelijden)
• Domste Single
• Slimste Single
• Grootste taalnazi
• Slechtste Speller
• Beste reller
• Beste rel
• Wie een trein moet koppen
• Grootste kapitalist (meest rechtse)
• Grootste bomenknuffelaar (meest linkse)
• Zal nooit een relatie krijgen
• Saaiste Single
• Lompste Single
• TMI-Single
• Grootste niet-single Single (aka De Rot Op Award)
• Grootste alcoholist
• Grootste drugsgebruiker
• Single met meeste zelfkennis
• #grootste @Single (Grootste Twitteraar)
• Beste tetters
• Single die we het meest missen (die nu niet meer post)
Let op: je hoeft niet elke categorie in te vullen
Jij bent voor eeuwig een jonge godin.quote:Op donderdag 16 juni 2011 08:28 schreef missbehavin het volgende:
Godver, moe... ik ben toch niet oud aan het worden?
Oh jaquote:
Ben ik ookquote:Op donderdag 16 juni 2011 08:25 schreef Remnant het volgende:
[..]
Ik zou veels te snel afgeleid zijn als ik thuis moest werken
Daar weet jij helemaal niks vanquote:
Maar gelukkig nog niet helemaal!!!!quote:
Ja maar ja maar ja maar ik wil weekendquote:
Own, dan bijna weekend!!!!!!quote:Op donderdag 16 juni 2011 08:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar ja maar ja maar ik wil weekend
Je bent zo moe, je kunt je zin niet eens afmaken?quote:Op donderdag 16 juni 2011 08:34 schreef clevy het volgende:
helemaal met TT eens miss b.. kon m'n bed niet uit
Yeah!!quote:
quote:Op donderdag 16 juni 2011 08:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Daar weet jij helemaal niks van
kloptquote:Op donderdag 16 juni 2011 08:48 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Je bent zo moe, je kunt je zin niet eens afmaken?
Hihi ik moest lachen, sorry MissBquote:
Het is te vroegquote:
Godverquote:
als het nodig is dan is het excuus 1 t/m 7quote:
Wel een hele goedequote:
Nee gewoon 1, de rest komt er vanzelf wel bijquote:Op donderdag 16 juni 2011 09:10 schreef clevy het volgende:
[..]
als het nodig is dan is het excuus 1 t/m 7
Ja, maar ben je ook zo prachtig als ik?quote:Op donderdag 16 juni 2011 09:11 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik ben wakker, en dat voor 3uur slapen. Dus nee
Móet ik daar nog antwoord op geven? Weet je zelf ook welquote:Op donderdag 16 juni 2011 09:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, maar ben je ook zo prachtig als ik?
Dat is waar.quote:Op donderdag 16 juni 2011 09:16 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Móet ik daar nog antwoord op geven? Weet je zelf ook wel
quote:Op donderdag 16 juni 2011 09:19 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik heb ook geen zin vandaag.
25 juni heb ik zin.
Komt vast goed, en anders los in een poncho.quote:Op donderdag 16 juni 2011 09:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou zeg dat! Mag het wel wat beter weer zijn..
Ja het komt ook wel goedquote:Op donderdag 16 juni 2011 09:20 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Komt vast goed, en anders los in een poncho.
Oh ik ben jaloers op je!!quote:Op donderdag 16 juni 2011 09:28 schreef Spezza19 het volgende:
Heerlijk die regen tikkent op het slaapkamerraam. * Spezza19 draait zich nog eens om
Ach, rond een uur of 5-6 merk ik daar toch niets meer van.quote:Op donderdag 16 juni 2011 09:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja het komt ook wel goedMaar het is toch niet hetzelfde in zo'n kleffe poncho
Ik wel hoorquote:Op donderdag 16 juni 2011 09:30 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ach, rond een uur of 5-6 merk ik daar toch niets meer van.
Guilty as chargedquote:
Veel minder roodquote:
Mooizoquote:Op donderdag 16 juni 2011 09:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Veel minder roodEcht, daar ben ik zo blij mee
En goedemorgen
Ja, ik hoop 't ookquote:Op donderdag 16 juni 2011 09:45 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Mooizohopen dat het zo blijft nu.
Ben je in je oog gespoten? #pinkeyequote:Op donderdag 16 juni 2011 09:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Veel minder roodEcht, daar ben ik zo blij mee
En goedemorgen
I didn't do anything! Voor zover ik me kan herinneren dan. Dus dat zegt niets.quote:
Trouwens, heb jij al op de donder gehad voor het vissen in onze poel?quote:Op donderdag 16 juni 2011 09:47 schreef Ang3l het volgende:
Opstaan is zo lastig met een grote brede hetero naast je in bed
Nee?quote:Op donderdag 16 juni 2011 09:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Trouwens, heb jij al op de donder gehad voor het vissen in onze poel?
Van mij mag ie, minder concurrentie voor mij.quote:Op donderdag 16 juni 2011 09:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Trouwens, heb jij al op de donder gehad voor het vissen in onze poel?
quote:
Allergische reactie?quote:Op donderdag 16 juni 2011 09:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik hoop 't ookStraks maar even nieuwe mascara halen, ik denk dat 't mede daardoor veroorzaakt wordt/werd.
Vrees niet, ik blijf aan de goede kant hoor.quote:Op donderdag 16 juni 2011 09:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Bij dezen dan. Blijf lekker uit mijn vijver
Ik denk dat die gewoon niet helemaal goed meer is. Volgens de verpakking is hij nog houdbaar, maar goed, je weet 't maar nooit.quote:Op donderdag 16 juni 2011 09:50 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Allergische reactie?
Zal sowieso schelen dat het wat minder zonnig is. Heeft het toch nog zn voordeel
Ben je al gaan twijfelen aan z'n hetero-aard?quote:Op donderdag 16 juni 2011 09:47 schreef Ang3l het volgende:
Opstaan is zo lastig met een grote brede hetero naast je in bed
Dan moeet je je mond wat verder opendoen en je ogen dichtquote:
Buiten angels verklaring danquote:Op donderdag 16 juni 2011 09:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk dat die gewoon niet helemaal goed meer is. Volgens de verpakking is hij nog houdbaar, maar goed, je weet 't maar nooit.
Het is wel typisch dat m'n oog alleen rood wordt als ik mascara op heb
Uh... jaquote:Op donderdag 16 juni 2011 09:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ben je al gaan twijfelen aan z'n hetero-aard?
Dit blijft wel singles he, dus zoveel ervaringquote:Op donderdag 16 juni 2011 09:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan moeet je je mond wat verder opendoen en je ogen dichtMoet ik jullie nou alles leren?!
Nee niet eensquote:
Misschien dat het zaad gewoon nog aan het kwastje hangt?quote:Op donderdag 16 juni 2011 09:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk dat die gewoon niet helemaal goed meer is. Volgens de verpakking is hij nog houdbaar, maar goed, je weet 't maar nooit.
Het is wel typisch dat m'n oog alleen rood wordt als ik mascara op heb
Do tell!quote:
Ben jij al over die brute afwijzing van Roy heen?quote:
Nou neequote:
Ja, nee. Ik laat mannen niet over m'n gezicht spuitenquote:
Nee, vind het ook echt niet kunnenquote:Op donderdag 16 juni 2011 09:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ben jij al over die brute afwijzing van Roy heen?
Fijn om te wetenquote:Op donderdag 16 juni 2011 09:50 schreef Q. het volgende:
[..]
Vrees niet, ik blijf aan de goede kant hoor.
Ik had gedronken, dan durf ik allesquote:Op donderdag 16 juni 2011 09:56 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee, vind het ook echt niet kunnenhoe durft die!
Jammerquote:Op donderdag 16 juni 2011 09:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, nee. Ik laat mannen niet over m'n gezicht spuiten
Een facial is toch goed voor de huid?quote:Op donderdag 16 juni 2011 09:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, nee. Ik laat mannen niet over m'n gezicht spuiten
Het minste wat je nu kunt doen, is juicy details lekken. You owe usquote:Op donderdag 16 juni 2011 09:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou neeLaten we zeggen dat ik.... uh... andere rollen had verwacht, zoiets
Wie heeft die fles gister leeggemaakt dan?quote:Op donderdag 16 juni 2011 09:59 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je had niet eens wat op, leugenaar!
Oh, watergevechtquote:Op donderdag 16 juni 2011 09:57 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Jammer
Dan berg ik mn waterpistool wel weer op
Oh, dat weet ik nietquote:Op donderdag 16 juni 2011 09:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een facial is toch goed voor de huid?
Dat maken de mannen mij iig altijd wijs!
Dit is TE weinig info voor een nieuwsgierig iemand als ik!quote:Op donderdag 16 juni 2011 09:56 schreef Ang3l het volgende:
Nou neeLaten we zeggen dat ik.... uh... andere rollen had verwacht, zoiets
Jij hebt liever de video's?quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:02 schreef rival het volgende:
Ik zit niet te wachten op de anaalverhalen van angel
liftquote:Op donderdag 16 juni 2011 10:02 schreef rival het volgende:
De vraag is: wie van de twee heeft er vannacht de juicy details gelekt?quote:Op donderdag 16 juni 2011 09:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het minste wat je nu kunt doen, is juicy details lekken. You owe us
Ik ben het eens met deze heldin!quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:00 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dit is TE weinig info voor een nieuwsgierig iemand als ik!
inclusief flacon punch?quote:
Gokje: ROYco1quote:
Ja wat dacht je danquote:
Die was al leeg hoorquote:Op donderdag 16 juni 2011 10:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wie heeft die fles gister leeggemaakt dan?
En waarom ben ik nu zo brak?
Ook je milf beklimmen?quote:
Watergevecht wil ik welquote:Op donderdag 16 juni 2011 10:06 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja wat dacht je dan![]()
Still a shame![]()
[..]
Die was al leeg hoor
Hij schijnt enorm groot te zijn volgens huppelquote:Op donderdag 16 juni 2011 10:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik zag het idd later.. hij ontgaat mij altijd een beetje (heel erg)
Zn bierbuik wel jaquote:Op donderdag 16 juni 2011 10:08 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Hij schijnt enorm groot te zijn volgens huppel
Dat is leuk voor hem, hier is hij voor mij redelijk kleinquote:Op donderdag 16 juni 2011 10:08 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Hij schijnt enorm groot te zijn volgens huppel
quote:
kenmerk van een fatsoenlijke kroegeigenaarquote:
keihard is zequote:Op donderdag 16 juni 2011 10:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat is leuk voor hem, hier is hij voor mij redelijk klein
Ze voorspellen alleen regen hoorquote:
quote:
ook een beetje vreemd?quote:
Ik ga zo maar eens naar het strand voordat ik ga werkenquote:
een beetje veel?quote:
O je bedoelt dat ik moet beginnen met vertellen dat ik hem tegen de xxx heb aangeduwd en xxxx heb en daarna op xxx heb gegooid en hem xxxxx terwijl hij xxxx en er achter kwam dat hij xxxx wel fijn vond en toen xxxx tot hij xxxx en xxxxxx op xxxxxxxx.quote:Op donderdag 16 juni 2011 09:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het minste wat je nu kunt doen, is juicy details lekken. You owe us
Ja hallo, ik heb op StBaby gestemd voor de TMI-singlequote:Op donderdag 16 juni 2011 10:02 schreef rival het volgende:
niet als 1 xxxx soms voor twee woorden staanquote:Op donderdag 16 juni 2011 10:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O je bedoelt dat ik moet beginnen met vertellen dat ik hem tegen de xxx heb aangeduwd en xxxx heb en daarna op xxx heb gegooid en hem xxxxx terwijl hij xxxx en er achter kwam dat hij xxxx wel fijn vond en toen xxxx tot hij xxxx en xxxxxx op xxxxxxxx.
Je snapt dat je haar nu nog nieuwsgieriger gemaakt hebt he.quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O je bedoelt dat ik moet beginnen met vertellen dat ik hem tegen de xxx heb aangeduwd en xxxx heb en daarna op xxx heb gegooid en hem xxxxx terwijl hij xxxx en er achter kwam dat hij xxxx wel fijn vond en toen xxxx tot hij xxxx en xxxxxx op xxxxxxxx.
Ja, maar dan zonder al die xxxx natuurlijk, ik ben een volwassen vrouw, ik kan wel wat hebbenquote:Op donderdag 16 juni 2011 10:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
dat is enkel omdat hij het soms ongevraagd doet.. dus komop met de detailsquote:Op donderdag 16 juni 2011 10:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja hallo, ik heb op StBaby gestemd voor de TMI-singleMoet ik niet ineens ook beginnen natuurlijk!
Ik kon het ook met smurfen doenquote:Op donderdag 16 juni 2011 10:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
niet als 1 xxxx soms voor twee woorden staan
Ben je zo klein geschapen ja?quote:
Jamaaaaaaaar!quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
dat is enkel omdat hij het soms ongevraagd doet.. dus komop met de details
Je wil niet weten hoe Potige smurf er nu uitziet hoorquote:
Ik denk dat je niet eens bij de ranzigheid van stbaby in de BUURT komt als je xxxx gewoon invult met de woorden die het moeten zijn.quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:22 schreef Ang3l het volgende:
Wat doe je hier dan hè! Is dat niet een KLEIN beetje WOG (werk ontwijkend gedragquote:
Ik vraag toch ook niet aan jou hoe diep de pielemoos van je vriend in je doos ging en op welk gedeelte van je lijf ie klaarkwam!quote:
Al gesport vanmorgen?quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:28 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Wat doe je hier dan hè! Is dat niet een KLEIN beetje WOG (werk ontwijkend gedrag)
Neuh, daar zit ik nog lang niet hoorquote:Op donderdag 16 juni 2011 10:27 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik denk dat je niet eens bij de ranzigheid van stbaby in de BUURT komt als je xxxx gewoon invult met de woorden die het moeten zijn.
Mehquote:Op donderdag 16 juni 2011 10:27 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Bovenop, onderop? Waarop denk je zelf
Mag best hoor, daarop kan ik zeggen "is nog niet gebeurd"quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:28 schreef Ang3l het volgende:
Ik vraag toch ook niet aan jou hoe diep de pielemoos van je vriend in je doos ging en op welk gedeelte van je lijf ie klaarkwam!
Laten we zeggen dat we steeds een stap verder gaan en dat ik nu bij deze stap heb gemerkt dat mijn gedachte dat iedere hetero top is niet helemaal klopt
Ik heb van de week geleerd dat "top" homo is in het turksquote:Op donderdag 16 juni 2011 10:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vraag toch ook niet aan jou hoe diep de pielemoos van je vriend in je doos ging en op welk gedeelte van je lijf ie klaarkwam!
Laten we zeggen dat we steeds een stap verder gaan en dat ik nu bij deze stap heb gemerkt dat mijn gedachte dat iedere hetero top is niet helemaal klopt
Ja, wat een draaikont is Ang3l tochquote:Op donderdag 16 juni 2011 10:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Mag best hoor, daarop kan ik zeggen "is nog niet gebeurd"
Daarom vroeg ik ook of je hem z'n kont had geneuktantwoord met Ja en je bent er vanaf
Nee, 7 uur begonnen, vanmiddag uurtje spinnen en uurtje steppenquote:
Ik ben niet zo van de billenkoek, een rood lichaamsdeel is genoeg vind ikquote:
Awcrap, weer een woord dat ik niet meer kan gebruiken in Ang3ls buurtquote:Op donderdag 16 juni 2011 10:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb van de week geleerd dat "top" homo is in het turks
Sorryquote:Op donderdag 16 juni 2011 10:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Awcrap, weer een woord dat ik niet meer kan gebruiken in Ang3ls buurt
Kom maar naast mij zittenquote:Op donderdag 16 juni 2011 10:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de billenkoek, een rood lichaamsdeel is genoeg vind ik
Bedrijf gaat weer eens verhuizen (nu eens gelukkig mijn kant op) en ik ving gisteren op dat ze daar ook een sportruimte hebben in dat pand...ben benieuwd want dan ga ik jouw werkwijze eens inpikkenquote:Op donderdag 16 juni 2011 10:30 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nee, 7 uur begonnen, vanmiddag uurtje spinnen en uurtje steppen
quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de billenkoek, een rood lichaamsdeel is genoeg vind ik
Aha...vandaar de naam "De Toppers"quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb van de week geleerd dat "top" homo is in het turks
Dat dacht ik ook jaquote:
Jij moet je mond sowieso niet voor praten gebruiken in mijn buurt. Just put those lips to some better use!quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Awcrap, weer een woord dat ik niet meer kan gebruiken in Ang3ls buurt
quote:
Damn, dus die drie klapjosti´s zijn ook al een linksche hobbie met hun integratieboodschap?quote:
Het eerstequote:Op donderdag 16 juni 2011 10:34 schreef missbehavin het volgende:
Hmm, wat vind ik erger; chagrijnige baas die tegen me loopt te zeiken, of goedgehumeurde baas die seksueel getinte grapjes maakt?...
Wij matchenquote:
Oh, dat is okéquote:Op donderdag 16 juni 2011 10:33 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Erg rood is ook weer een beetje overdreven, beetje móet kunnen
Inmiddels toch al uitgebreid naar 5 klapjosti's?quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Damn, dus die drie klapjosti´s zijn ook al een linksche hobbie met hun integratieboodschap?
Zou voor het eerste gaanquote:Op donderdag 16 juni 2011 10:34 schreef missbehavin het volgende:
Hmm, wat vind ik erger; chagrijnige baas die tegen me loopt te zeiken, of goedgehumeurde baas die seksueel getinte grapjes maakt?...
Ja he. Hoewel ik uiteraard weinig invloed heb op welke ik krijg..quote:
Ben jij een chagrijnige baas?quote:
quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jij moet je mond sowieso niet voor praten gebruiken in mijn buurt. Just put those lips to some better use!
En ik maar denken dat jij bijna overal invloed op hebtquote:Op donderdag 16 juni 2011 10:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja he. Hoewel ik uiteraard weinig invloed heb op welke ik krijg..
dat is het voordeel van geëmigreerd zijn...je weet niet dat er tegenwoordig 4 toppers zijnquote:Op donderdag 16 juni 2011 10:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Damn, dus die drie klapjosti´s zijn ook al een linksche hobbie met hun integratieboodschap?
quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
![]()
Not gonna happen dudeIn tegenstelling tot ander verboden fruit bevat ik geen vitamientjes voor jou.
quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
![]()
Not gonna happen dudeIn tegenstelling tot ander verboden fruit bevat ik geen vitamientjes voor jou.
Dat denkt ze wel vaker jaquote:Op donderdag 16 juni 2011 10:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En ik maar denken dat jij bijna overal invloed op hebt
Zelfs ik heb mijn tekortkomingen. Ja ik weet dat het moeilijk te geloven is..quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En ik maar denken dat jij bijna overal invloed op hebt
lekker afwisselendquote:Op donderdag 16 juni 2011 10:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja he. Hoewel ik uiteraard weinig invloed heb op welke ik krijg..
Omfg.....quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:36 schreef ArTiC het volgende:
[..]
dat is het voordeel van geëmigreerd zijn...je weet niet dat er tegenwoordig 4 toppers zijn
Nee ik kom niet in je kroeg werkenquote:Op donderdag 16 juni 2011 10:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee juist niet.
Ik ben een hele leuke baas.
Ik ben allergisch voor te veel vitamientjes, dus ik spuug het ook gewoon weer uit hoorquote:Op donderdag 16 juni 2011 10:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
![]()
quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:37 schreef Huppelmuts het volgende:
Oh joy. Krijg straks de beste vriendin van mn ex op visite.
Blijkbaar is zij al een jaar of 15 zijn beste vriendin. Na ruim 4 jaar relatie ontdekte ik dat zij bestond 2 weken nadat ik in mn flatje woonde.
Goed verhaal, lekker kortquote:Op donderdag 16 juni 2011 10:37 schreef Huppelmuts het volgende:
Na ruim 4 jaar relatie ontdekte ik dat zij bestond 2 weken nadat ik in mn flatje woonde.
quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben allergisch voor te veel vitamientjes, dus ik spuug het ook gewoon weer uit hoor
Echt, de borderline-baas is niet tofquote:
en waarom komt zij nu langs?quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:37 schreef Huppelmuts het volgende:
Blijkbaar is zij al een jaar of 15 zijn beste vriendin. Na ruim 4 jaar relatie ontdekte ik dat zij bestond 2 weken nadat ik in mn flatje woonde.
Weer een illusie in duigen.quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zelfs ik heb mijn tekortkomingen. Ja ik weet dat het moeilijk te geloven is..
Ach ze is wel tof.quote:
Omdat het kanquote:
Jezus, 4 tops? Dan scheur je toch helemaal uit man! 2xDP!quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:36 schreef ArTiC het volgende:
[..]
dat is het voordeel van geëmigreerd zijn...je weet niet dat er tegenwoordig 4 toppers zijn
:xquote:Op donderdag 16 juni 2011 10:37 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik vind het een vaag verhaal hoor, hoe kan ze nooit eerder ter sprake zijn gekomen?quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ach ze is wel tof.
Alleen wel heel krom van mn ex. Jaren roepen dat het onmogelijk is dat een man en een vrouw vrienden zijn, gewoon vrienden en dan blijkt hij zelf ook een beste vriendin te hebben
Ja logisch dat jij geen zin hebt, jij moet de hele ochtend koffie halen voor je collegaquote:
Ach, het kan ergerquote:Op donderdag 16 juni 2011 10:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Echt, de borderline-baas is niet tof
Ik kan hier niet klikken, maar onderschat de mijne nietquote:
Heb ook geen vacature op het momentquote:Op donderdag 16 juni 2011 10:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee ik kom niet in je kroeg werken
Ik heb twee beste vriendinnenquote:Op donderdag 16 juni 2011 10:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ach ze is wel tof.
Alleen wel heel krom van mn ex. Jaren roepen dat het onmogelijk is dat een man en een vrouw vrienden zijn, gewoon vrienden en dan blijkt hij zelf ook een beste vriendin te hebben
of ze kringbatsen elkaarquote:Op donderdag 16 juni 2011 10:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jezus, 4 tops? Dan scheur je toch helemaal uit man! 2xDP!
Hahahahhahhaha, ja ik lag me kapot, die ziet er niet uit in zijn joggingpak.quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja logisch dat jij geen zin hebt, jij moet de hele ochtend koffie halen voor je collega
Ik wist niet dat je huisdieren hebt?quote:
Waarom moet ik nu aan de human centipede denken?quote:
Human centipede part IIIquote:
Nee, ze zijn allebei even goedquote:Op donderdag 16 juni 2011 10:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat kan dus niet, er kan er maar 1 de beste zijn.
quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Waarom moet ik nu aan de human centipede denken?
koppeltjequote:
En hoe best is dan de beste vriendin?quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik vind het een vaag verhaal hoor, hoe kan ze nooit eerder ter sprake zijn gekomen?
Heb ik ook niet meerquote:
Ik dacht dat jij nog wel een jong wulps grietje (range 16 ~ 20) wilde voor achter de tap + bediening?quote:
Juist!quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik vind het een vaag verhaal hoor, hoe kan ze nooit eerder ter sprake zijn gekomen?
Dat wisten we toch al?quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:42 schreef missbehavin het volgende:
Mhwhwaha barbje, jij mede-verdorvene
Je hebt vertraging?quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:42 schreef Kluts het volgende:
[..]
Hahahahhahhaha, ja ik lag me kapot, die ziet er niet uit in zijn joggingpak.
Maar ik moet tot 6 uur op kantoor zijn, omdat we klantbezoek krijgen vanavond, Geen zin in.
Ja maar daar valt Huppel buiten hequote:Op donderdag 16 juni 2011 10:43 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij nog wel een jong wulps grietje (range 16 ~ 20) wilde voor achter de tap + bediening?
Maar het is toch altijd leuk als het zo onverwacht nog even bevestigd wordtquote:
Vandaar dat er geen vacature is.quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:43 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij nog wel een jong wulps grietje (range 16 ~ 20) wilde voor achter de tap + bediening?
Story of my lifequote:
Ik kijk altijd naar het totaalplaatje....quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:43 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Niet dat de ene beter zuigt en de andere iets anders?
Zoals de waard is..... Zou me niets verbazen als zijn geen "beste vriendin"van hem is, want vrouwen en mannen kunnen in zijn ogen toch geen vrienden zijn?quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Juist!
Het enige wat ik weet is dat ze allebei dolblij zijn dat ze weer contact hebben. Maar dan nog.
Tegen mij bitchen omdat ik contact hield met mijn mannelijke vrienden. Vrienden waar ik nooit wat mee heb gedaan gewoon omdat het vrienden zijn en meer niet.
Hell ik heb zelfs ruzie's gehad omdat ik op mijn verjaardag belde naar Rival om hem te feliciteren. Want dat doe je alleen als je iets van een kerel wil![]()
En nu zit hij zo goed als elk vrij moment bij haar. Prima hoor vermaak je maar het is wel behoorlijk hypocriet van hem!
Waarheen?quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:32 schreef ArTiC het volgende:
Bedrijf gaat weer eens verhuizen (nu eens gelukkig mijn kant op) en ik ving gisteren op dat ze daar ook een sportruimte hebben in dat pand...ben benieuwd want dan ga ik jouw werkwijze eens inpikken
Homopolonaise! Circle fuck!quote:
Wat betekend dat tijdens jullie relatie zij geen vriendjes waren? aaangezien ze nu pas weer contact hebben?quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Juist!
Het enige wat ik weet is dat ze allebei dolblij zijn dat ze weer contact hebben. Maar dan nog.
Tegen mij bitchen omdat ik contact hield met mijn mannelijke vrienden. Vrienden waar ik nooit wat mee heb gedaan gewoon omdat het vrienden zijn en meer niet.
Hell ik heb zelfs ruzie's gehad omdat ik op mijn verjaardag belde naar Rival om hem te feliciteren. Want dat doe je alleen als je iets van een kerel wil![]()
En nu zit hij zo goed als elk vrij moment bij haar. Prima hoor vermaak je maar het is wel behoorlijk hypocriet van hem!
Blijkbaar heel best.quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En hoe best is dan de beste vriendin?
Ja, en, vacature is toch een algemeen woord?quote:
Ik bewonder de positieve instelling.quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vandaar dat er geen vacature is.
Ik ben niet jong, niet wulps en geen grietje
Oh, die is erg ja. Ik moest het 5 keer overlezen voor ik het zag. of zach.;(quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je hebt vertraging?
Jezus kluts wat een HUGE fout maak je daar
Nu zombiefilm kijken en vodka drinken en daarna neuken dan maar?quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar het is toch altijd leuk als het zo onverwacht nog even bevestigd wordt
Ik heb werkelijk waar geen idee.quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wat betekend dat tijdens jullie relatie zij geen vriendjes waren? aaangezien ze nu pas weer contact hebben?
Ja maar je had het over beste he...quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik kijk altijd naar het totaalplaatje....
Dat is nog ergerquote:Op donderdag 16 juni 2011 10:46 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oh, die is erg ja. Ik moest het 5 keer overlezen voor ik het zag. of zach.;(
Ik wilde haar niet meteen keihard erop wijzen dat ze te oud is.quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:45 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja, en, vacature is toch een algemeen woord?
Hell Yeah!quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk waar geen idee.
Maar dan nog. Ik vind het hypocriet van hem. Maar ja ik ontdek de laatste weken wel meer uberhypocriete dingen van hem.
Blij dat ik single ben dus
In het totaalplaatje zijn ze beiden even goed, begrijp dat danquote:Op donderdag 16 juni 2011 10:46 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja maar je had het over beste he...
Die heb ik nietquote:
Gaan we allebei bitchen vandaag?quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik wilde haar niet meteen keihard erop wijzen dat ze te oud is.
Vandaar het smoesje dat ik geen vacature heb.
Achso. Nee, daar houd ik niet van. Zeg dan gewoon dat je geen vacature voor haar in de aanbieding hebt.quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik wilde haar niet meteen keihard erop wijzen dat ze te oud is.
Vandaar het smoesje dat ik geen vacature heb.
Ik sta nu om half 6 op als ik naar kantoor ga...dat half uur kan er ook nog wel af danquote:Op donderdag 16 juni 2011 10:45 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Waarheen?Ooh dat is relaxed inderdaad! Ga je dan ook elke dag om 5 uur opstaan?
![]()
Me too. Daarom bood ik het ook aan hem aan. "zal ik maar koffie halen voor je vanmorgen dan, want ik kan me voorstellen dat je dit een beetje low profile wil houden."quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is nog erger![]()
Maar even back to the point. Ik snap dat hij niet in zn jogginpak door het bedrijf wil wandelen
oh, die zinquote:Op donderdag 16 juni 2011 10:28 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Wat doe je hier dan hè! Is dat niet een KLEIN beetje WOG (werk ontwijkend gedrag)
quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nu zombiefilm kijken en vodka drinken en daarna neuken dan maar?
Ik had me voorgenomen om lief te doen vandaag.quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die heb ik niet
[..]
Gaan we allebei bitchen vandaag?
Het liefst sluit hij zich op in de wc met zn laptop. Stel je voor dat er iemand het kantoor binnen staptquote:Op donderdag 16 juni 2011 10:48 schreef Kluts het volgende:
[..]
Me too. Daarom bood ik het ook aan hem aan. "zal ik maar koffie halen voor je vanmorgen dan, want ik kan me voorstellen dat je dit een beetje low profile wil houden."
Die is dan ook niet te missenquote:Op donderdag 16 juni 2011 10:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik had me voorgenomen om lief te doen vandaag.
Maar jij begon meteen over mijn bierbuik.
Wat denk je van iemand van Thaise afkomst? Die zijn extra *knijp-in-wangetjes* lief.quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik had me voorgenomen om lief te doen vandaag.
Maar jij begon meteen over mijn bierbuik.
Met al die pakkenmannetjes hier valt hij aardig uit de toon ja.quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het liefst sluit hij zich op in de wc met zn laptop. Stel je voor dat er iemand het kantoor binnen stapt
Okiedokies danquote:
Single zijn FTW!quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk waar geen idee.
Maar dan nog. Ik vind het hypocriet van hem. Maar ja ik ontdek de laatste weken wel meer uberhypocriete dingen van hem.
Blij dat ik single ben dus
Nee.quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:53 schreef rival het volgende:
Huppel, zag hij die vriendin ook regelmatig toen het nog aan was?
Is wel heel apart.quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee.
En we hadden wel eens gesprekken over vroeger en vrienden van vroeger en haar naam is werkelijk nooit gevallen.
En dat terwijl ze wel in de groep zat. De vriendengroep waar ik zeker de helft wel van ken
Vanochtend stond er een pakkenmannetje zich aan te kleden in de keuken... en toen kwam de buurvrouw voorbij en die zwaaide door het keukenraam en zag toen opas dat ik dat helemaal niet wasquote:Op donderdag 16 juni 2011 10:50 schreef Kluts het volgende:
[..]
Met al die pakkenmannetjes hier valt hij aardig uit de toon ja.
Klinkt niet als een beste vriendin, maar als een FB'tje.quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:56 schreef Huppelmuts het volgende:
Nee.
En we hadden wel eens gesprekken over vroeger en vrienden van vroeger en haar naam is werkelijk nooit gevallen.
En dat terwijl ze wel in de groep zat. De vriendengroep waar ik zeker de helft wel van ken
Ja het is een vreemd verhaal...quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:58 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Klinkt niet als een beste vriendin, maar als een FB'tje.
Dat lijkt mij ook....quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:58 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat is toch leuk voor hemquote:Op donderdag 16 juni 2011 10:58 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Was je pijp aan het roken toen je dit typte?quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:59 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja het is een vreemd verhaal...
wat is er dan hypocriet? hij zag haar niet meer tijdens jullie relatie, dat wat hij ook van jou verwachtte. en nu ziet hij haar weer.quote:
quote:Op donderdag 16 juni 2011 11:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Was je pijp aan het roken toen je dit typte?
HAHA inderdaad ja!quote:Op donderdag 16 juni 2011 11:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Was je pijp aan het roken toen je dit typte?
Dat is toch al gewoon vreemd.quote:Op donderdag 16 juni 2011 11:00 schreef rival het volgende:
[..]
wat is er dan hypocriet? hij zag haar niet meer tijdens jullie relatie, dat wat hij ook van jou verwachtte. en nu ziet hij haar weer.
zo is volgens mij het verhaal zonder er dingen bij te verzinnen
Dat kan niet!quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
In het totaalplaatje zijn ze beiden even goed, begrijp dat dan
Niet als je sociaal een beetje gehandicapt bentquote:Op donderdag 16 juni 2011 11:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is toch al gewoon vreemd.
Om uit jezelf, zonder het met je partner te overleggen, je beste vriendin niet meer te zien omdat je een relatie hebt.
Ik vind dat je, tijdens een relatie, niet kan verwachten dat iemand zijn/haar beste vriendin niet meer ziet, dáárom lijkt het erop dat zij helemaal geen beste vriendin was.quote:Op donderdag 16 juni 2011 11:00 schreef rival het volgende:
wat is er dan hypocriet? hij zag haar niet meer tijdens jullie relatie, dat wat hij ook van jou verwachtte. en nu ziet hij haar weer.
Van mij werd verwacht dat ik vriendschappen verbrak. Dat vind ik niet normaal in een relatie.quote:Op donderdag 16 juni 2011 11:00 schreef rival het volgende:
[..]
Maak ik eens een lieve opmerking is het nog niet goedquote:Op donderdag 16 juni 2011 10:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die heb ik niet
[..]
Gaan we allebei bitchen vandaag?
Ik geloof er ook geen reet van dat hij ineens een beste vriendin heeft. Maar goed, als hij zo moeilijk wil doen tegenover huppel dan moet hij dat maar doen. Wel stom.quote:Op donderdag 16 juni 2011 11:00 schreef rival het volgende:
[..]
daar heb ik het verder niet over, want ik weet dat die gast vreemd isquote:Op donderdag 16 juni 2011 11:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is toch al gewoon vreemd.
Om uit jezelf, zonder het met je partner te overleggen, je beste vriendin niet meer te zien omdat je een relatie hebt.
quote:Op donderdag 16 juni 2011 11:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh ik moest hardop grinniken toen ik dit las.
It´s elementary...quote:
Zo'n onzin vind ik datquote:Op donderdag 16 juni 2011 11:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Niet als je sociaal een beetje gehandicapt bentMijn ex deed dat ook. En daarna zeuren dat ze geen vrienden meer had
quote:
Neen. Jullie zijn gewoon jaloersquote:Op donderdag 16 juni 2011 11:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Eens, er moet er altijd 1 net iets beter zijn.
Ben jij mijn Watson?quote:
Of het wel lekker rustig vinden.quote:Op donderdag 16 juni 2011 11:05 schreef rival het volgende:
tegen mij zou ze eerder zeuren dat ik teveel met mijn vrienden ben
Als dat het doet voor jequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |