Ik wel hoorquote:Op donderdag 16 juni 2011 09:30 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ach, rond een uur of 5-6 merk ik daar toch niets meer van.
Guilty as chargedquote:
Veel minder roodquote:
Mooizoquote:Op donderdag 16 juni 2011 09:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Veel minder roodEcht, daar ben ik zo blij mee
En goedemorgen
Ja, ik hoop 't ookquote:Op donderdag 16 juni 2011 09:45 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Mooizohopen dat het zo blijft nu.
Ben je in je oog gespoten? #pinkeyequote:Op donderdag 16 juni 2011 09:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Veel minder roodEcht, daar ben ik zo blij mee
En goedemorgen
I didn't do anything! Voor zover ik me kan herinneren dan. Dus dat zegt niets.quote:
Trouwens, heb jij al op de donder gehad voor het vissen in onze poel?quote:Op donderdag 16 juni 2011 09:47 schreef Ang3l het volgende:
Opstaan is zo lastig met een grote brede hetero naast je in bed
Nee?quote:Op donderdag 16 juni 2011 09:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Trouwens, heb jij al op de donder gehad voor het vissen in onze poel?
Van mij mag ie, minder concurrentie voor mij.quote:Op donderdag 16 juni 2011 09:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Trouwens, heb jij al op de donder gehad voor het vissen in onze poel?
quote:
Allergische reactie?quote:Op donderdag 16 juni 2011 09:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik hoop 't ookStraks maar even nieuwe mascara halen, ik denk dat 't mede daardoor veroorzaakt wordt/werd.
Vrees niet, ik blijf aan de goede kant hoor.quote:Op donderdag 16 juni 2011 09:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Bij dezen dan. Blijf lekker uit mijn vijver
Ik denk dat die gewoon niet helemaal goed meer is. Volgens de verpakking is hij nog houdbaar, maar goed, je weet 't maar nooit.quote:Op donderdag 16 juni 2011 09:50 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Allergische reactie?
Zal sowieso schelen dat het wat minder zonnig is. Heeft het toch nog zn voordeel
Ben je al gaan twijfelen aan z'n hetero-aard?quote:Op donderdag 16 juni 2011 09:47 schreef Ang3l het volgende:
Opstaan is zo lastig met een grote brede hetero naast je in bed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |