Ik wel hoorquote:Op donderdag 16 juni 2011 09:30 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ach, rond een uur of 5-6 merk ik daar toch niets meer van.
Guilty as chargedquote:
Veel minder roodquote:
Mooizoquote:Op donderdag 16 juni 2011 09:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Veel minder roodEcht, daar ben ik zo blij mee
En goedemorgen
Ja, ik hoop 't ookquote:Op donderdag 16 juni 2011 09:45 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Mooizohopen dat het zo blijft nu.
Ben je in je oog gespoten? #pinkeyequote:Op donderdag 16 juni 2011 09:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Veel minder roodEcht, daar ben ik zo blij mee
En goedemorgen
I didn't do anything! Voor zover ik me kan herinneren dan. Dus dat zegt niets.quote:
Trouwens, heb jij al op de donder gehad voor het vissen in onze poel?quote:Op donderdag 16 juni 2011 09:47 schreef Ang3l het volgende:
Opstaan is zo lastig met een grote brede hetero naast je in bed
Nee?quote:Op donderdag 16 juni 2011 09:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Trouwens, heb jij al op de donder gehad voor het vissen in onze poel?
Van mij mag ie, minder concurrentie voor mij.quote:Op donderdag 16 juni 2011 09:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Trouwens, heb jij al op de donder gehad voor het vissen in onze poel?
quote:
Allergische reactie?quote:Op donderdag 16 juni 2011 09:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik hoop 't ookStraks maar even nieuwe mascara halen, ik denk dat 't mede daardoor veroorzaakt wordt/werd.
Vrees niet, ik blijf aan de goede kant hoor.quote:Op donderdag 16 juni 2011 09:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Bij dezen dan. Blijf lekker uit mijn vijver
Ik denk dat die gewoon niet helemaal goed meer is. Volgens de verpakking is hij nog houdbaar, maar goed, je weet 't maar nooit.quote:Op donderdag 16 juni 2011 09:50 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Allergische reactie?
Zal sowieso schelen dat het wat minder zonnig is. Heeft het toch nog zn voordeel
Ben je al gaan twijfelen aan z'n hetero-aard?quote:Op donderdag 16 juni 2011 09:47 schreef Ang3l het volgende:
Opstaan is zo lastig met een grote brede hetero naast je in bed
Dan moeet je je mond wat verder opendoen en je ogen dichtquote:
Buiten angels verklaring danquote:Op donderdag 16 juni 2011 09:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk dat die gewoon niet helemaal goed meer is. Volgens de verpakking is hij nog houdbaar, maar goed, je weet 't maar nooit.
Het is wel typisch dat m'n oog alleen rood wordt als ik mascara op heb
Uh... jaquote:Op donderdag 16 juni 2011 09:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ben je al gaan twijfelen aan z'n hetero-aard?
Dit blijft wel singles he, dus zoveel ervaringquote:Op donderdag 16 juni 2011 09:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan moeet je je mond wat verder opendoen en je ogen dichtMoet ik jullie nou alles leren?!
Nee niet eensquote:
Misschien dat het zaad gewoon nog aan het kwastje hangt?quote:Op donderdag 16 juni 2011 09:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk dat die gewoon niet helemaal goed meer is. Volgens de verpakking is hij nog houdbaar, maar goed, je weet 't maar nooit.
Het is wel typisch dat m'n oog alleen rood wordt als ik mascara op heb
Do tell!quote:
Ben jij al over die brute afwijzing van Roy heen?quote:
Nou neequote:
Ja, nee. Ik laat mannen niet over m'n gezicht spuitenquote:
Nee, vind het ook echt niet kunnenquote:Op donderdag 16 juni 2011 09:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ben jij al over die brute afwijzing van Roy heen?
Fijn om te wetenquote:Op donderdag 16 juni 2011 09:50 schreef Q. het volgende:
[..]
Vrees niet, ik blijf aan de goede kant hoor.
Ik had gedronken, dan durf ik allesquote:Op donderdag 16 juni 2011 09:56 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee, vind het ook echt niet kunnenhoe durft die!
Jammerquote:Op donderdag 16 juni 2011 09:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, nee. Ik laat mannen niet over m'n gezicht spuiten
Een facial is toch goed voor de huid?quote:Op donderdag 16 juni 2011 09:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, nee. Ik laat mannen niet over m'n gezicht spuiten
Het minste wat je nu kunt doen, is juicy details lekken. You owe usquote:Op donderdag 16 juni 2011 09:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou neeLaten we zeggen dat ik.... uh... andere rollen had verwacht, zoiets
Wie heeft die fles gister leeggemaakt dan?quote:Op donderdag 16 juni 2011 09:59 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je had niet eens wat op, leugenaar!
Oh, watergevechtquote:Op donderdag 16 juni 2011 09:57 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Jammer
Dan berg ik mn waterpistool wel weer op
Oh, dat weet ik nietquote:Op donderdag 16 juni 2011 09:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een facial is toch goed voor de huid?
Dat maken de mannen mij iig altijd wijs!
Dit is TE weinig info voor een nieuwsgierig iemand als ik!quote:Op donderdag 16 juni 2011 09:56 schreef Ang3l het volgende:
Nou neeLaten we zeggen dat ik.... uh... andere rollen had verwacht, zoiets
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |